Drar på ekstra-UL nå

Håper på gode nyheter her nå <3
 
Venter på deg!!! Tenker på deg, og håper virkelig du har fått gode tilbakemeldinger! Klem


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er jeg hjemme igjen og det er både gode og dårlige nyheter. De gode nyhetene er at Lille Hjertet er i god behold foreløbig!

bilde_zps663b673e.jpg


De dårlige nyhetene er at jeg har masse blodansamlinger i det andre livmorhornet, i den delen der babyen ikke er. Jeg har en todelt livmor, og babyen sitter nå på venstre side. Den høyre siden har ikke oppfattet at det er et svangerskap på gang, og det danner seg menstruasjonsblod, som nå lekker ut. Dette i seg selv er ikke noen fare for barnet, problemet er bare at dette er nøyaktig det samme som skjedde sist gang. Da hadde jeg stadige blødninger hele tiden, og det førte til slutt til at vannet mitt gikk så altfor tidlig. Det er akkurat dette jeg har vært redd for. Å miste i en spontanabort kan jeg takle, men jeg ville så gjerne slippe å gå og være redd for at det samme skulle skje som sist, det er så uendelig mye verre... Det er nå risiko for at prematur vannavgang igjen, så nå har jeg fått streng beskjed om å ta det helt med ro resten av svangerskapet, og skal på samtale på Riksen om to uker for å legge en slagplan for veien videre. Det beste vi kan håpe på nå er at blødningene stopper, først og fremst.

Vi får bare fokusere på det som er positivt: babyen lever, h*n har vokst, og alt ser bra ut på den siden. Så får vi bare håpe kroppen min klarer å holde på den så lenge som overhodet mulig! :)
 
Last edited by a moderator:
Nå ble jeg glad :) godt å høre at bebisen har det bra! Krysser fingrene for at alt ordner seg <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Huff! All ære til dere og alt dere må igjennom! Tenker masse på deg og ønsker deg alt godt videre!
 
Ble veldig glad for å lese at babyen har vokst og at alt ser bra ut med h*n! :) jeg håper så inderlig at alt går bra denne gangen, det må det! Nå må du prøve å ta det med ro så godt du kan, passe på den lille og deg selv <3 må si jeg beundrer deg, alt du klarer å komme deg gjennom med motet oppe, du er virkelig sterk! Dette skal gå bra Chuma, vi skal heie deg frem helt til målstreken i september :)
 
Det positive er jo at lille spire har det bra, og du får jo veldig god oppfølging :)
Så da er det jo bare å krysse fingrene og satse på det beste :)
 
Så bra at spiren har det bra!

Hvordan var det når du gikk gravid med William? Blødde du da også eller var det svangerskapet "normalt"?




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så leit at du må igjennom disse utfordringene!! Samtidig, supert å høre at alt er bra med lille :) Krysser fingrene for deg og at alt går bra denne gangen!!!
 
Så bra at spiren har det bra!

Hvordan var det når du gikk gravid med William? Blødde du da også eller var det svangerskapet "normalt"?




Sent from my iPhone using BV Forum

Det er det eneste av mine 10 svangerskap der jeg IKKE har blødd. Så det sier jo litt, blod er aldri noe godt tegn hos meg.
 
Sånne blødninger er skumle.. Men krysser fingre for deg. Håper at dere lykkes denne gangen. Stå på! Lykke til! ♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Godt det fortsatt er bra med den lille, og at du får god oppfølging. Syns synd på deg at du må leve med denne frykten nå, det skulle du virkelig ikke måtte.. Håper på at babyen er en skikkelig survivor, og at det bare skal gå bedre og bedre utover i svangerskapet :)
 
Veldig glad for å høre at alt er bra med babyen, men trist at du skal måtte gå gjennom så mye. Krysser fingre og tær for at det går bra i fortsettelsen :)
 
Krysser fingre og tær for at alt går bra resten av svangerskapet!
 
Ååå.. :') så godt at det lille hjertet banket !! Vil bare gi deg en klem, tøffe dama :) Med tøffe lille mirakelbaby :)
 
Krysser alt for deg, og håper virkelig at det går bra denne gangen! Klem


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg krysser alt for denne lille mirakelbabyen <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp