Drar dere ofte på ferie?

ikke ofte nei. kommer jo helt ann på økonomien til folk. og jeg har aldri sett poenget med å dra til syden på sommeren da det er varmt her (må i såfall være hopp-på-tur hvis det er meldt drittvær) og det er ikke alle som har muligheten til å velge når de kan ta ferie...

Tja, ikke mye. Men vi reiser da litt. Vi har siden vi har blitt sammen for 6,5 år siden vært i Kypros, Irland, Tenerife, Egypt, England,Polen samt Sverige og Danmark.
Og en hel drøss av turer innenlands.
Vi er like glad i en helg på en camping innenlands, som en sydentur. Vi koser oss stort sett uansett hvor vi er :)

Vi har vært ilag i fire år og enda ikke vært på ferie. Vi har egentlig aldri hatt tid med alle prosjektene vi har drevet på med. Men nå er endelig hus og hage ferdig totalrenovert, og lillemann vil ha mer glede av å være med nå som han snart er to år. Så etter sommerferien blir det nok en tur til varmere strøk :D Gud som jeg gleder meg!

tja. reiste mye før gullet bøe født for en mnd siden.
har vært sammen i 4 år i september. har vært i Cognac/bordaux, Dublin, Riga, tyrkia (aldri mer charter på meg - ALDRI) og Nice/monaco. ellers er det alltid minst 1 tur med "storesøter" til en storby hvert år.
Ferien på oss i år blir det å låne hytta til mamam og pappa ved sjøen, deilig å ligge på brygga med sol og sommer uten stress og mas spesielt når man har en liten baby.. 

Reiser på ferie hvert år men ikke så lange turer nå som barna er små men
typisk Kristiandsand,Oslo,Danmark og Tyskland. Vi reiste til syden når første var 6 mnd
og jeg reiste alene med frøkna til Tyrkia når hun var 1 år men de lange ferieturene
tok vi sammen før barna kom.
Vi har vært mange steder sammen og er så glad for det: Karibien,Canada,Iran,Tyrkia,
England,Tyskland Danmark,Cran Canaria,Praha,osv.
Vil gjerne reise masse når barna blir litt større for vi liker veldig godt bilturer i europa
så håper på det + Karibien igjen

spørs hva du regner som ferie... Vi har vært sammen snart 4 år og da har vi vært på en tur til københavn ca et år etter vi ble sammen som var sånn skikkelig ferie... ellers har vi vært 2-3 turer til min far på Gol (vi bor i trøndelag) og 3-4 turer til svigers i Tromsø:)

Har vært i London, Paris, Stockholm og Oslo siden vi ble sammen for 2,5 år siden :) Så vil si vi reiser ofte nok på ferie hvertfall :p Nå som jeg er gravid blir det ikke noe spesiell ferie i sommer. Vi reiser ofte til min hjemplass og på hytta, men det regner jeg ikke som ferie :)

Et kallenavn skrev:

Ser at noen tror ferie bare er syden.

Ferie kan være så mye, og er tilgjengelig for lommebøker av forskjellig størrelse. :) 

Det er stas for barna å dra bort med foreldre og evt. søsken.

Ferie er ikke bare lange flyturer, dyre hotell og shopping. :)

La jeg merke til også. Vi har vært på ferie to ganger, begge i fjor sommer, da var vi noen dager i Lillehammer på hotell og i Lilleputthammer, også var vi 5 dager på hyttetur i sverige. Langt ifra syden, men ferie var det jo alikevel! :)

I løpet av ett år hadde sønnen min på ett år og ti mnd vært i syden tre ganger, Italia en gang og Sverige en gang. Ja, vi reiser masse. Nå har vi ikke vært noen vei siden Santorini i september, og jeg kjenner abstinensene. Men vi fikk en liten en i januar, så da var det veldig greit å være hjemme. Vi skal til Italia i juni, og til syden igjen i september. Jeg elsker å reise:)

Vil sei me reiser ganske mykje ja. Har snart vore i lag i 5 år og har bl.a vore i New York, Orlando, Caribien, San Franscisco, Thailand, Malaysia, Bali, Egypt, Kreta, Gran Canaria, Paris, Roma, Nord-Norge x 3 og ein del andre plassar både i Norge og utlandet.

Etter mini kom til verden har det blitt mindre, men han har vore i California, Paris, Kreta og i Nord-Norge to gangar, så han har fått reist litt han og ;o)

I år har me planar om rorbuferie i Lofoten, og kanskje ein sydentur i haust, får sjå på formen.

Back
Topp