Drar dere ofte på ferie?

Grønnkommode

Betatt av forumet
Jeg kom til å tenke på en ting. Jeg og samboern min har vært sammen i fire år, og har enda ikke vært på ferie!
Det er jo egentlig ganske normalt å ihvertfall dra på sommerferie, men det har vi aldri gjort.

Drar dere på ferie hvert år? Og hvor drar dere isåfall? 

Ja prøver i hvertfall... I fjor var jeg både i Amsterdam og New York. Nå 12.juni drar vi til Sicilia :)  Skal prøve å få til en weekend i høst og. Riga eller Tallinn 

Vi er sjelden på ferie, men blir ofte til at vi kommer oss ut på tur om sommeren og kanskje en hyttetur iløpet av året... 
Har vært sammen i ca 6 år, vært 2 turer i Danmark, en i syden, en tur på kielferja og ellers noen småturer (type hunderfossen...) og hytteturer i Norge.

Nje.. Jeg og samboeren har vært to ganger til London og en gang til Gøteborg sammen. Dette på halvannet år. På to år nå..har vi vært i Spania med familien min og jeg og toåringen har vært i nordnorge. Det er det.. :p I år blir det nok ikke noe.

Nei, så og si aldri. Hvis man ikke regner besøk hos familien som ferie.

Nei, det gjør vi ikke. Vi var sammen i 7 år før vi var på ferie. :p (Da regner jeg det ikke som ferie og besøke familien min på østlandet.)

Nei...jeg og kjæresten min har aldri vert på ferie sammen...

Ehem.. Har vært sammen i 4.5 år, har to barn sammen, og vi har ikke vært på ferie enda :P

Bortsett fra en langhelg til et vennepar i KrSand (bor i trøndelag selv), så har vi vært på hytteturer.. Ellers ingen ferie :P

Så gleder oss til ei uke i Lillehammer området, med masse moro sammen med ungene! :)

Kommer an på hva man mener med ferie. Vi har vært sammen i over fire år, og har enda ikke vært på utenlandsferie langt vekk, eller reist med fly sammen. Vi har vært på biltur til sverige og danmark et år. Ellers har vi båt da, så vi er mest hjemme og bare ute på småturer med båten.

blafre skrev:
Nje.. Jeg og samboeren har vært to ganger til London og en gang til Gøteborg sammen. Dette på halvannet år. På to år nå..har vi vært i Spania med familien min (pappa betalte pga bursdag) og jeg og toåringen har vært i nordnorge. Det er det.. :p I år blir det nok ikke noe.

Hva regner du som ofte? 3 ganger utenlands sammen på halvannet år kaller jeg ofte.

Vi har vært i Paris én gang, London én gang og Gøteborg én gang. Dette på 6 år. Så nei, vi reiser ikke ofte på ferie. Prioriterer oppussing av hus foreløpig.

Nei, men vi reiser jo noe innenlands. Vi har ikke råd til de helt store turene til utlandet enda. Har vært på ferie ca en gang i året frem til nå (kanariøyene stort sett), men nå så blir det "bare" tur til dyreparken. :-) Blir sikkert knall det uansett!!

Jeg og mannen har vært kjærester i 5 1/2 år nå, gift snart 2, og har vært to ganger på Kypros. Ene gangen med familien min og andre gangen på bryllupsreise. Ellers har vi vært masse på hytteturer rundtomkring, både på sommer og vinterstid:)

Var ingen plass i fjor, da vi fikk guttungen i slutten av juni. Har foreløpig ingen planer i år heller. Blir i såfall ikke annet enn en hyttetur noen timer unna. Planen var Dyreparken i år, men tror guttungen har mer glede av det neste år:)

Ja, vi reiser ganske mye. Har vært i syden 1-2 per år, og gjerne ett par helgeturer til utlandet også. Noen hytteturer og sånn blir det også. Vi liker kjempegodt å reise, og prioriterer å bruke penger på det. 

Nei, det har det definitivt ikke vært. Vi har vært sammen i 8 år, og har vært på en sydentur, og kanskje 3 turer til mamma i Oslo, en tur med hans familie til Sverige, og ellers bare småturer til pappa som bor ganske nært. 

Ja, vi er i utlandet flere ganger i året :)

2-3 ganger i året Minst en av de er utenlands

Nå er småen snart 5,5 år og hun har hvert med meg til: bergen 2 ganger og bosnia 1 gang. Ellers bruker vi sommeren til vikingmarkeder.

Og jeg har hvert sikkert 15 ganger i bergen, 6 helgeturer til danmark, 2 turer til venner i sverige og 1 gang i spania på disse årene uten henne. Har venner og familie i bergen så derfor jeg reiser mye dit..

Back
Topp