Drammen og omegn

Jeg også :) I nærheten av Drammen da :)

Ja har en som snart blir 4 :) Jeg er 27 :)

Jeg er førstegangsgravid. 30 år :-)

Etter
Så koselig da, gleder seg vel til å bli storesøster kan jeg tenke meg?

Etter jeg har mistet tre ganger,så har jeg ikke fortalt det ennå....selv om hun tror at jeg er gravid da :-p hvis alt er ok på tul på tirsdag,så kommer jeg til å fortelle at hun blir storesøster ca på 10års dagen sin :-)

Etter

Etter jeg har mistet tre ganger,så har jeg ikke fortalt det ennå....selv om hun tror at jeg er gravid da :-p hvis alt er ok på tul på tirsdag,så kommer jeg til å fortelle at hun blir storesøster ca på 10års dagen sin :-)
Ah, ja den er jo veldig forståelig. Det må ha vært tøft for deg:/ Får krysse fingrene for at alt ordner seg denne gangen da, og at det går fint på UL :D

Jeg bor I hønefoss, det er jo ikke sååååå langt unna :p jeg fyller 23 år og venter nr 2. Blivende storesøster er 8 mnd så det blir ganske tett :)

Jeg bor I hønefoss, det er jo ikke sååååå langt unna :p jeg fyller 23 år og venter nr 2. Blivende storesøster er 8 mnd så det blir ganske tett :)
Hønefoss ja, er ett lite stykke det men ikke altfor langt :D Men så koselig da, da har du to ganske tette etter hverandre du! Er selv kjempe nervøs og spent på min første, hvordan har ting vært for deg etter du fikk baby?^^

Back
Topp