Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig! Har du barn fra før?Jeg ogsåI nærheten av Drammen da
![]()
Så flott! Førstegangs eller fleregangsgravid?og hvor gamle er dere?
Så koselig da, gleder seg vel til å bli storesøster kan jeg tenke meg?Jeg er 38 år ungog har ei jente på 9 år
![]()
Førstegangsgravid her ogsåJeg er førstegangsgravid. 30 år![]()
så koselig da! Jeg er nok den yngste av oss alle hittil, fyller 21år om litt under en månedJa har en som snart blir 4Jeg er 27
![]()
Så koselig da, gleder seg vel til å bli storesøster kan jeg tenke meg?
Ah, ja den er jo veldig forståelig. Det må ha vært tøft for deg:/ Får krysse fingrene for at alt ordner seg denne gangen da, og at det går fint på ULEtter
Etter jeg har mistet tre ganger,så har jeg ikke fortalt det ennå....selv om hun tror at jeg er gravid dahvis alt er ok på tul på tirsdag,så kommer jeg til å fortelle at hun blir storesøster ca på 10års dagen sin
![]()
Ah, ja den er jo veldig forståelig. Det må ha vært tøft for deg:/ Får krysse fingrene for at alt ordner seg denne gangen da, og at det går fint på UL![]()
Hønefoss ja, er ett lite stykke det men ikke altfor langtJeg bor I hønefoss, det er jo ikke sååååå langt unnajeg fyller 23 år og venter nr 2. Blivende storesøster er 8 mnd så det blir ganske tett
![]()
Vi håper på det beste! Du må si ifra hvordan det gårJa,må jo være positivdet går nok bra denne gangen
![]()
Vi håper på det beste! Du må si ifra hvordan det går![]()