dragetreneren 3 med en 3 åring?

Lykkeliten

Glad i forumet
Hei, ungene fikk en del gavekort til kino.. Vi lovde de kino sist helg med Grinchen men pluttselig fikk 3åringen feber.
Nå når vi skulle bestille film er jo der selvsagt ikke noe film for en 3 åring. Det nærmerste jeg klarer å komme hannes kanskje interesse er Dragetreneren..
De har egentlig ikke sett 1 og 2 heller men etter å ha sett trailer virket ikke det så relevant.

Hva hadde dere gjort? De har sååå lyst på kino og når jeg prøver å forklare at ikke der er noe film til de så fortår de ikke helt dette.. :)

Han har aldri vært på kino før men blir 4 i slutten av mars.
 
Jeg tror kanskje den kan bli litt heavy for en treåring, men det er jo veldig avhengig av hvordan barnet er da :) noen barn takler høye lyder og action godt mens andre overhode ikke tåler det.
Du kan jo Google trailer av filmen med barnet og se hvordan reaksjon som oppstår?
 
Jeg sier nei. Det er ganske "mørke" barnefilmer, og barnevakten.no mener de to første passer godt for barn mellom 6 og 9 år. Film nummer 3 er nok enda et hakk mørkere enn de to første. Ville ikke tatt med min tre og et halvtåring på denne.

Alt blir også forsterket på kino, veldig høy lyd, mørkt osv.
 
Det kan være.. Ser kanskje ut som vi bare får vente, er bare når jeg ser hvilke filmer som kommer fremmover så blir jo det ikke kino før godt ut i april.
Han digger Vaiana, frost, de utrolige og biler..
 
Jeg tror kanskje den kan bli litt heavy for en treåring, men det er jo veldig avhengig av hvordan barnet er da :) noen barn takler høye lyder og action godt mens andre overhode ikke tåler det.
Du kan jo Google trailer av filmen med barnet og se hvordan reaksjon som oppstår?
Hjemme vet jeg det hadde gått.. Men er det med kino, høye lyder og større inntrykk.. Mannen sier vi bare børr vente, jeg er litt mer der at når vi har lovd så er det så mye vondere å se skuffelsen :(
 
Jeg hadde ikke gjort det. Men kan jo være 3 åringen er skikkelig tøff og liker mye action.
Min på 4,5 synes ikke 1 og 2 var noe når de gikk på TV i jula.
Går det ingen andre filmer? Vi har både sett troll og paw patrol nå i jula. Veldig populære her hvertfall
 
Ville ikke vist den.
 
Back
Topp