Dra til legen pga hard mage?

samme her ;)
Semper har også kommet med noen nye "smoothie's" med kun eple eller pære :)
Ut og handle i morgen da, så får T få alle smoothiene vi har i kjøleskapet :p
 
Uff, kjære vene:oops: stakkars lille skatten:( får helt vondt inni meg:( ville kutta ut banan og blåbær fta kosten. Ville kjøpt betulac på apoteket og gitt han. Var det eneste som funka da førstemann sleit utrolig mye med magen. Det gjør mage og avføring stabil. Hans avføring blir vanlig og ikke diaré, men gjør så han kommer seg på do. Smør evt med aloe Vera i rompe når han har blitt sår. Gi masse vann, hvis han liker det da;) druer kan også hjelpe:):) håper det hjelper:)
 
Uff, kjære vene:oops: stakkars lille skatten:( får helt vondt inni meg:( ville kutta ut banan og blåbær fta kosten. Ville kjøpt betulac på apoteket og gitt han. Var det eneste som funka da førstemann sleit utrolig mye med magen. Det gjør mage og avføring stabil. Hans avføring blir vanlig og ikke diaré, men gjør så han kommer seg på do. Smør evt med aloe Vera i rompe når han har blitt sår. Gi masse vann, hvis han liker det da;) druer kan også hjelpe:):) håper det hjelper:)

Takk, tar i mot alle tips og er klare for å prøve :D
 
Takk, tar i mot alle tips og er klare for å prøve :D

Bare koselig om man kan være til hjelp:) er så vondt og se de små slite sånn med og komme på do og en veit jo sjøl å vondt det er og sprekke i rompa og slite med hard mage. Da gruer man seg regelrett til og gjøre nr 2 også:oops: håper noen av tipsene du har fått hjelper:)
 
Takk, tar i mot alle tips og er klare for å prøve :D

det funker for øvrig også å ta litt stellesalve på termometeret og "røre" litt ytterst i endetarmen, det stimulerer litt så tarmen får mer "fart" og det ikke blir så mye pressing og vondt!
 
Det er ikke banan i den eple og pære fruktrisen til ellas k:)
Så bra
Fant et par fra Hipp som jeg kjøpte i dag.
Og prøver på ny med grøt!

Han virket bedre allerede i dag, det gikk også kortere tid mellom han fikk bæsjet!
 
Åh, det var godt og høre:) Måtte det fortsette sånn<3<3<3
 
Så bra
Fant et par fra Hipp som jeg kjøpte i dag.
Og prøver på ny med grøt!

Han virket bedre allerede i dag, det gikk også kortere tid mellom han fikk bæsjet!


Så bra, det er ikke noe gøy når de små har det vondt :(
 
Så bra
Fant et par fra Hipp som jeg kjøpte i dag.
Og prøver på ny med grøt!

Han virket bedre allerede i dag, det gikk også kortere tid mellom han fikk bæsjet!

kan hende det er mye god fiber i grøten som er kjekt for magen ;)
Så bra han er bedre, kanskje det ER banan og blåbær som er årsaken ;)
 
kan hende det er mye god fiber i grøten som er kjekt for magen ;)
Så bra han er bedre, kanskje det ER banan og blåbær som er årsaken ;)
Han bæsjet i dag og!
Betydelig mindre og ikke så hardt!
De bør sikkert ha avføring hver dag?
Grøten bet han ikke på da!
 
Han bæsjet i dag og!
Betydelig mindre og ikke så hardt!
De bør sikkert ha avføring hver dag?
Grøten bet han ikke på da!
Det lurer jeg også på... Bør de ha avføring hver dag? Og hvordan bør egentlig konsistensen være?
 
De skal helst bæsje hver dag:) hvor mye bæsjer deres små om dagen? Emmeth kan bæsje 1-2 ganger om dagen. Bæsjer som regel på morran:p om han har fått i seg noe med melk bæsjer han gjerne 6 ganger eller mer..
 
De skal helst bæsje hver dag:) hvor mye bæsjer deres små om dagen? Emmeth kan bæsje 1-2 ganger om dagen. Bæsjer som regel på morran:p om han har fått i seg noe med melk bæsjer han gjerne 6 ganger eller mer..

Inntil nå har det gått inntil en uke mellom hver gang og han bæsjer da veldig mye, og det er veldig hardt :(
Men nå etter at vi tok noen grep på maten har han bæsjet to dager på rad, en gang hver dag og ikke fult så mye som tidligere (naturlig nok). Det har også vært mye lettere for han å presse det ut!
 
Inntil nå har det gått inntil en uke mellom hver gang og han bæsjer da veldig mye, og det er veldig hardt :(
Men nå etter at vi tok noen grep på maten har han bæsjet to dager på rad, en gang hver dag og ikke fult så mye som tidligere (naturlig nok). Det har også vært mye lettere for han å presse det ut!

Så bra at det går bedre :) her bæsjes det fast rundt frokosttider, og av og til en til iløpet av dagen. Det kommer litt an på hvor mye hun spiser ser det ut til.
 
Inntil nå har det gått inntil en uke mellom hver gang og han bæsjer da veldig mye, og det er veldig hardt :(
Men nå etter at vi tok noen grep på maten har han bæsjet to dager på rad, en gang hver dag og ikke fult så mye som tidligere (naturlig nok). Det har også vært mye lettere for han å presse det ut!

Å nei, stakkars:(
En uke imellom hver gang er jaggu meg lenge. Og er da ikke rart det er hardt og veldig mye:oops: tarmen har da tatt mesteparten av vannet fra bæsjen i tillegg til at det da har fullstappet seg i tarmene hans:( utrolig godt og høre han nå får til og bæsje hver dag og at det er normal avføring:) får helt vondt av han, må ha vært vondt og plagsomt for han:oops::eek::confused:
 
Back
Topp