Dr.....sekk!!!

Det var som

Elsker forumet
Han stakk i 20.uke, etter aa ha levd paa meg og min stakkarslige lonn, og etter aa ha brukt kredittkortet mitt og satt meg i en aldri saa liten okonomisk krise...
Han begynnte aa ringe og dukke opp i hytt og pine for et par uker siden, det varte en uke til jeg ringte han og spurte hvorfor han plutselig var saa himmla interressert naa etter en mnd med total taushet!
Holdt paa aa kjore av veien da jeg fikk svaret "Jeg har hort saa mye dritt om at jeg ikke er engasjert, saa tenkte jeg maatte besoke deg litt." IDIOT... Saa folk reagerer paa oppforselen hans, og da dukker han opp for aa redde ryktet sitt??? IKKE F..N!!!
Moren hans er sur paa meg naa for det er jo saa synd paa han, siden jeg ikke vil ha han med paa fodselen! Skjonner hun ikke at jeg vil ha noen der som jeg kan STOLE paa? Er det virkelig saa egoistisk av meg?
Ikke nok med at han har loyet for meg hele den tiden vi var sammen, loyet om alt! og da mener jeg ALT!!!
Fra om andre jenter, nattejobbing, okonomi, fyll, narkotika (har aldri brukt noe selv, og trodde vi var to om det), kontakten med eksen sin, og TIL OG MED PRISENE PAA FOTBALLKAMPER!!! ER DET MULIG???
Saa:
Hvordan kan en som stikker i 5.mnd kreve aa vaere med paa fodselen???

Hvorda kan han i det hele tatt tro at jeg vil ha han der??? Han er jo ikke interessert allikevel!

Han sier til andre at smaaen skal hete KEVIN!!! Det har jeg aldri hort noe om selv! (To helt andre alternativer i mitt hode!)

Han skryter av lengde og vekt paa junior, uten aa ha spurt hverken meg, min lege eller jodmor, han fikk oplysningene naar han gikk inn paa min side her!!! (har byttet passord naa)

IDIOT, IDIOT, IDIOT, IDIOT, IDIOT, IDIOT, IDIOT, IDIOT, IDIOT, IDIOT, IDIOT, IDIOT!!

Beklager at dette ble skikkelig klomsete skrevet, men maatte bare faa det ut et sted!!!

Kast han ut billigaste vindu og send rekninga i posten til han etterpå!!!!!![:@]
F....[:'(][>:] for en skikkelg LITEN BARNSLEG UANSVARLEG PATETISK PERSON...
Er jo stor skam å kalle han for ididot, tenk på dei stakkarene så virkeleg er IDIOT og bli samanlikna med HAN???!!!!!FYSJAMEG!!!![:'(]
Og eg som levde i den tru at AMØDER var det einaste ein-cella dyr i denne verde!!!!!! Da har vi fått beviset på at det er noe med mindre celler enn amøber

AMØBER..er ikkje venn med tastaturet idag!!

han fortjener ingenting!! Og denne moren hans - hun kan jo spørre sønnen sin hvorfor han ikke er velkommen... det er sikkert han hun velger å tro allikevel.... samme hva du sier

Kan ikke skjonne hva mer det er meningen jeg skal finne meg i! Er det ikke nok naa, kan ikke moren hans bare holde kjeft, og han begynne aa si SANNHETEN ???

AAAAARRRRRGGGGGHHHHHH

FY FAEN for et RÆVHÅL!!!

Så kan du be moren hans om å klappe igjen kjeften!! Det hadde jeg gjort!

Drittsekk!!!

Takker for all stotte!!!

Merker jeg begynner aa bli mer saarbar enn det jeg er vant til aa vaere... Pleier ikke ta meg naer av saant tull til vanlig!!! Pyton!!!

Skikkelig drittsekk!!!!!
Hadde sagt akkurat hva jeg mener om mora hans også, til henne[:@]

Skulle nok ha gjort det, men orker ikke ta kontakt med noen av dem... De har dratt det saa langt naa at de bare kan holde seg vekk.. Det eneste han og jeg trenger aa prate om er bare formaliteter og papirarbeid.. aaaarhhh han gjor mag saa forbanna!!!

Høres ikke ut som om han er verdt tiden du bruker på disse innleggene en gang! [:'(][:@]
(ikke det at du ikke skulle få lage et innlegg om han! [;)])

det er jo tydelig det at han ikke er voksen nok til å oppdra en unge hold han langt ut av livet ditt han er ikke voksen nok.
moren bør faen mæ passe sine egne saker.

Jeg lurer på om jeg hadde vurdert at all kontakt hadde vært gjennom en advokat jeg... det er feigt, men det er kanskje det beste for deg og barnet?

Jeg vet ikke om det er en mulighet en gang jeg, men...

Høres ut som en håpløs og grusom situasjon...

Lykke til!!!

Dette klarer du helt fint alene Tonette. Sikkert kjempe tøft for deg, men du klarer det bedre uten en sånn rasshøl som han er mot deg. Og den moren hans er jo .... ja finnes ikke ord for det en gang. Unn deg selv alt det gode nå. Ta vare på deg selv.
Han fortjenner ikke deg.

Men husk: Alle som hadde vært i din situasjon hadde tatt dette tung. Du bør være stolt over deg selv, og det hjelper å få det ut!

Sender deg en stoooooooooooooor klem

4 desember var siste gangen jeg horte noe ifra han -svinet-

1. juledag stod jeg i annen etasje paa utestedet jeg jobber og saa ned paa dansegulvet der han gnukket og gnei seg oppetter ei overbleka, multi puddra bimbo...-morro... Det er da flere utesteder i denne by'n, maa han paa MIN arb.plass for aa sjekke damer???

Ikke en lyd i fra han for i dag da jeg fikk mld
"hei bare lurte paa om det er noen forandringer med termin eller om den er samme dato? Alt bra?"
DUST!!! Jeg svarte ikke, saa to timer etter fikk jeg ennaa en
"Trenger ikke tenke paa den meldingen har prata med jordmora di"

IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT IDIOT

I dag er det 2januar, er det meningen jeg lixom skal bli glad og tro han er interressert i barnet naar han tar kontakt en gang i mnd??? EKKEL er han!!!

Unnskyld maset om dette her, har visst laget meg en traad der jeg tar ut frustrasjonen iblant...

Unnskyld!!!

Forstår deg veldig godt tonette.. uansett, frustrasjoner blir mindre når man for luftet det... stå på... du er ei kjempe tøff jente...

... 

Men har ikkje JM taushetsplikt da? du må nå be henne klappe att og ikkje sei noko til han!!!!!

Enig med teba her! Ring jordmor og forklar situasjonen, og si at hun må være bevisst sin taushetsplikt! Er faktisk oppsigelsesgrunn det å bryte taushetsplikten.. Lykke til, håper du blir kvitt denne mannen så du kan få litt fred og ro med barnet ditt!

Som andre her har sagt, du har det bedre uten en sånn drittsekk. Og moren hans kan ryke og reise med sine meninger. sikkert vanskelig for henne å innse at guttungen hennes har sine negative sider. Og snakk med jordmoren din. Hun har ikke lov til å gi ut opplysninger om deg og din graviditet uten ditt samtykke.

Back
Topp