Dr.....sekk!!!

signerer denne!!
ORIGINAL: teba

Kast han ut billigaste vindu og send rekninga i posten til han etterpå!!!!!![:@]
F....[:'(][>:] for en skikkelg LITEN BARNSLEG UANSVARLEG PATETISK PERSON...
Er jo stor skam å kalle han for ididot, tenk på dei stakkarene så virkeleg er IDIOT og bli samanlikna med HAN???!!!!!FYSJAMEG!!!![:'(]
Og eg som levde i den tru at AMØDER var det einaste ein-cella dyr i denne verde!!!!!! Da har vi fått beviset på at det er noe med mindre celler enn amøber

huff for en drittsekk... Skjønner godt at du må få ut litt frustrasjon.. Jordmor skal jo ha taushetsplikt hun vel.. Hvis hun tror at du og barnefaren fremdeles er sammen, så må du i hvert fall gi henne beskjed om at han ikke skal få vite noe...

Får håpe ting ordner seg for deg da... Du klarer deg nok helt sikkert bedre som alenemamma, enn med den dusten av en mann..[;)]

Fy for ein fyr!!! [:@][:@][:@]

Trur eg berre må sei meg enig med det dei andre har skrive her inne! Håper han lar deg være i fred!!
Å du...er vel greit å ha ein tråd for å få ut frustrasjon. Er nok ein av dei beste måtane [8D]

*trøsteklem*

Takker for alle svar!!!

Deilig aa hore at dere er enige med meg.
Det er noen smaa oyeblikk der jeg tenker at jeg kanskje har vaert for streng, men det er nok fordi det naermer seg, og jeg begynner virkelig aa merke at jeg er mye mer saarbar naa enn noengang for...

Ille og tenke paa at jeg etr stuck med han RESTEN av mitt liv!!!!!

Oh grufulle sjebene!

Huff, høres ikke bra ut han der!
Synes ikke du skal ta han med på fødselen. ha med en søster, venninne eller mamma. ha en du stoler på og som du føler deg rygg og komfortabel med. [:)]
Holder han på slik nå, kommer han nok ikke til å være der senere heller.

Du er over hodet ikke egoistisk!!
Stol på dine egne valg! [;)]

Saa renner taarene -igjen...
Er saa sinnsykt lei, kan han ikke bare la det vaer? Er det virkelig noen vits i aa ta kontakt paa den maaten?
Akkurat naar jeg har stablet meg selv paa bena og hatt det hyggelig en uke eller to gjor han noe saant som dette... PYTON!!!

ARG!!!!![:@]
For en idiot og møkkamann!!!
ville ikke hatt han med på noe fødsel, du skal da føle deg trygg!!
nei mara til mann da.. ikke gi etter for en slik dust!![:@]

helt tragisk at det finnes slike han kjønn![:'(]

du å barnet får det mye bedre uten han!

lykke til

Er det ikke utrolig hvordan enkelte kan oppfore seg umennesklig raattent, og fortsatt faa den andre parten til aa faa daarlig samvittighet???

Mokka hormoner!!!!!!!!

Du må bare være sterk nå. Jeg og min X bestemte oss for å flytte fra hverandre da jeg var ca 1mnd gravid. (Jeg viste det ikke da)
Vi hadde da vært gift i nesten 10 år og hadde ei datter før.
Og hele den tiden vi var gift, har han løyet sånn for meg også. Det var ille i begynnelsen å ikke ha han der, men du verden så gla jeg er kvitt han nå. Heldigvis vil han ikke ha noe med den ungen å gjøre. (altså min ynste på snart 6)
Hun har nå fått en ny pappa som elsker henne over alt på jord.
Så selv om ting er vanskelig nå, kan jeg love deg det går over.

Og den mora? hun hadde jeg fortalt historien til, så hun kaskje skjønner at sønnen er en skikkelig drittsekk.

Lykketil

ORIGINAL: Tonette

Saa renner taarene -igjen...
Er saa sinnsykt lei, kan han ikke bare la det vaer? Er det virkelig noen vits i aa ta kontakt paa den maaten?
Akkurat naar jeg har stablet meg selv paa bena og hatt det hyggelig en uke eller to gjor han noe saant som dette... PYTON!!!

Fyyyyyy F......................n!!!!!!!!!!!!!! Gaar det an??? Har det gaat to uker allerede???

Fikk mld paa mandag, han skulle ha tilbake sofa'n sin ilopet av uka...
Jeg ringte rundt og fikk skaffet meg en ny som kunne leveres paa onsdag kl.12...
Sendte han en mld tirsdag kveld om at broren min skulle baere ut hans og at den kom til aa staa paa gaardsplassen hos meg kl 13 onsdag...
Han ringte og vi kranglet som bare det.... Jeg var visst saa slem mot han siden jeg bare "kastet" den ut... Passet jo bedre for HAN aa hente den paa torsdag... -DUST!!!

Torsdag kveld fikk jeg mld igjen, han var paa vei for aa hente sofa'n og ville at jeg skulle sette ut det han hadde kjopt inn av utstyr... Stellematte, bilsete (0-13kg) med tilhorende varmepose, og de nakkestottene... Kjorte og satte det paa trappa til mora hans igaar...

DRITTSEKK!!! HVA SKAL HAN MED DET??? TROR HAN VIRKELIG HAN FAAR KJORE RUNDT MED JUNIOR DEN FORSTE TIDEN??? IKKE HAR HAN BIL HELLER!!!!!!!!!!!

OIOIOIOI......
Her hadde nok jeg flydd på veggen av raseri tror jeg......
Men kommer han valsende inn på føden når du ligger der, har du all mulig rett til å nekte ham å komme inn! Da kan han stå på gangen og kope da!!!
Men virker ikke som han tar ett hint.
Misveiled ham. Gi ham feil dato, slå ham i hans eget spill. Er det ikke der vi jenter har medfødte talenter?![8D]
Stygt, men..... Det får da være grenser til oppførsel!!!

Jeg kjenner din frystrasjon. Har litt erf på område. [&:]

Kan godt hende at han prøver å provosere frem en diskusjon for å nå deg.... Han er sikkert frykteli usikker. Desverre er noen menn helt på jorde når det gjelder å vise hva de egentlig mener.

Tror nok ikke han mener at du skal lev tilbake de han har kjøpt til barnet, han ønsker antagli bare en reaksjon.

Det er en kjenns gjerning at et slikt handlings mønster gjennspeiler hans usikkerhet og fortvilelse.

Tror han er frykteli glad i deg, men klarer ikke å vise det.

Det som er vikti er at du klart viser hva du vil. Om det er å nærme deg han eller å fjerne deg fra han. Men vær klar og bevist.

En annen ting som er vikti er å skape trygghet for deg og den lille. Skaff deg et godt nettverk. Etter fødselen er det kun en ting som er vikti for deg...å føle trgghet..
Antagli kommer det en mengde svært tunge tanker, det er helt vanelig. Men vær forberett. Vi vil jo altid være her. Men skaff deg, om du ikke har det, noen i ditt nærmiljø som kan hjelpe deg. Både med trøst men og med varme.....

Klem

takker for trostende ord silke, men er helt sikker paa at han ikke vil tilbake og enna mer sikker paa at jeg maa holde meg unnav han om jeg skal klare aa holde fokuset...

Han er en lystloyner og det er vel egentlig bare synd paa han..
Men jeg er overbevist om at hvis jeg skal klare aa skape trygghet rundt sonnen min, maa jeg holde han paa avstand, iallefall den forste tiden...
Tror jeg har nok med aa faa tassen saa trygg som mulig paa meg, og det klarer jeg ikke med han rundt meg...

En ting jeg har lært er å aldri si aldri[;)]

Du skal vite jeg har opplevt en regnværs dag og to... Blir det tøft eller er det noe du har lyst å spørre om, er det bare å sende en PM. Jeg skal altid svare.

Jeg ble helt alene da Marco ble født.

hei,..ser du slite enda..tenkte på deg igår faktisk!
Trur det er på tide at du har ei rolleavklaring med han..kva har han tenkt seg etter fødselen..du skal tross alt gje opp farsnavn..og ikkje minst kva har du tenkt deg! på tide å stille krav til han!! det er tross alt du som bære fram barnet!
men du må tenke på om og kvifor du event vil la far delta lite og om korleiSforhold barnet skal ha til far sin på eit seinare tidspunkt!
Du treng ikkje ta det nå..men pass på at du ikkje gjer HAN noe å ta deg på!
det dummeste ein gjer er å svartmale mannen foran barnet sine ører-uansett kor dritt han er-det er mellom dere to,ikkje barnet! eg støtter deg ihvertfall!!!

Back
Topp