henriette25!
Forumet er livet
uff stakkars jentunge.. 4 år gammel,og faren misbruker hun seksuelt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BaibyBoy_
han virker ikke helt stabil nei. men vil ikke dømme noen før de har fakta.
ORIGINAL: endeligguttemamma
Er redd for at det kansje er sant, han virka jo litt (veldig) nervøs når han var på tomannshånd med dr.phil.
MEN barn kan si mye uten at det ligger noe i det, så tør ikke dømme han før løgntesten er tatt.......
ja vil vita:)
ORIGINAL: henriette21
vi hadde rett,det var faren som misbrukte jenta.. stakkars..
ORIGINAL: *mie83*
ORIGINAL: ~Iversen~
ORIGINAL: henriette21
vi hadde rett,det var faren som misbrukte jenta.. stakkars..
Det var vel litt drøyt???
Slik jeg leste det, så kommer en egentlig ikke fram til "et svar".
MEN løgntesten gikk veldig dårlig for faren... Og det tyder veldig på at faren misbruker jenta. Tror nok det er tilfellet... Men vi er "bare" litt over 90% sikker, ikke 100%...
Tror fortsatt han gjorde det da........
Og jeg har en mistanke om at det kan komme av at han muligvis ble misbrukt som liten av sin far.......
Det er mulig han skammer seg over det, og finner det kvalmt selv at han blir tent av datteren sin. Men det er ikke sikkert det har hindret ham...
~Maja~
men sa ikke han fyren som hadde peiling på pedofile og løgndetektortester at det var "no doubt" at han hadde misbrukt datteren... ikke kun pga testen men personligheten hans og oppførselen hans?
rett på meg hvis jeg tar feil altså, er uvant for meg å lese engelsk så jeg kan ha misforstått[:)]