Dr,Phil..

henriette25!

Forumet er livet
uff stakkars jentunge.. 4 år gammel,og faren misbruker hun seksuelt..

[:@][:@] Orker ikke å se på sånt jeg [:@][:@]

huff..stakkars[:(][:(]
håper bare han kommer seg vekk fra livet hennes for godt!![:@][:@][:@]
det er så grusomt når sånt skjer med små barn...[:(][:(]

Må få svaret på løgn testen før vi dømmer noen... men jeg tror nok mest på mora... for hvorfor iall verden skal barn si sånt, hvis det ikke er sant???

jeg tror han misbruker henne..

ORIGINAL: BaibyBoy_

han virker ikke helt stabil nei. men vil ikke dømme noen før de har fakta.

Jeg har lest på Dr.Phil sine sider nå..
Men skal ikke ødelegge for dere som ser på..

jo si det,for det var ferdig!!!! [:@]

man skal ikke dømme noen før man vet hva som er riktig.
men jeg syns ikke moren virket så stabil heller. ingen av de egentlig.

hvor på dr.phil kan jeg gå inn og lese? noen som vet

kommer resten imorra eller???????????

ORIGINAL: endeligguttemamma

Er redd for at det kansje er sant, han virka jo litt (veldig) nervøs når han var på tomannshånd med dr.phil.
MEN barn kan si mye uten at det ligger noe i det, så tør ikke dømme han før løgntesten er tatt.......

Først vil jeg bare si at jeg er veldig usikker på denne.
En gjenerell regel er at barn ikke lyver seg inn i slik ting!!! De vet ikke hva de skal si, og de vet ikke hva dette handler om! Det vanligste er derfor at en slik uttalese fra et barn må taes meget seriøst!

Det er sant nok at barn kan si mye rart, MEN de kjenner ikke den " seksuelle verdenen"!!!

Jeg synes faren brukte veldig lang tid på å svare på om han hadde puttet tungen sin inn i munnen på datteren!!! Kan ikke se hvorfor han trengte å tenke sånn på det om han er uskyldig. Har han derimot gjort det, så må han jo tenke ut en god "forklaring" som kan bli akseptert av de som evt. har sett noe... og sånt kan ta tid.....

Samtidig må jeg også si at mor kan påvirke sitt barn slik at barnet reagerer bekymringsfult, og kanskje til og med sier ting som ikke er "sant". Barnet ønsker jo å gjøre moren fornøyd og glad, og det kan tenkes at det "leter etter" måter å "tilfredsstille" mor. Det kan være årsaken til at hun sier disse tingene.

Synes dog mor virket oppriktig bekymret. Det at hun var villig til å si "unnskyld" dersom løgntesten fremviste han som uskyldig, kan tyde på at hun ikke er ute etter ham, men faktisk vil beskytte sitt barn for noe hun virkelig tror foregår.

Må sjekke nettsidene til Dr.Phil!!!

~Maja~

leste innlegget på nettsiden nå..
vil noen andre vite det??

ja vil vita:)

vi hadde rett,det var faren som misbrukte jenta.. stakkars..

stakkars jente. [:(]
Kjenne æ bli kvalm av å tenke på ka han har gjørt med ho.[:'(][:'(][:@][:@]
Det finnes så mange syke folk der ute... æ blir så sint!!![:@][:@][:@]

jeg leste det nå. fy f...... jeg blir så forbanna[:@]
tenk å finne på å gjøre noe sånt, mannen skulle blitt bura inn for livet[:'(]

håper han får mange mange år i buret..

ORIGINAL: henriette21

Det var vel litt drøyt???

Slik jeg leste det, så kommer en egentlig ikke fram til "et svar".

MEN løgntesten gikk veldig dårlig for faren... Og det tyder veldig på at faren misbruker jenta. Tror nok det er tilfellet... Men vi er "bare" litt over 90% sikker, ikke 100%...

Tror fortsatt han gjorde det da........

Og jeg har en mistanke om at det kan komme av at han muligvis ble misbrukt som liten av sin far.......

Det er mulig han skammer seg over det, og finner det kvalmt selv at han blir tent av datteren sin. Men det er ikke sikkert det har hindret ham...

~Maja~

ORIGINAL: *mie83*

ORIGINAL: ~Iversen~

ORIGINAL: henriette21

Det var vel litt drøyt???

Slik jeg leste det, så kommer en egentlig ikke fram til "et svar".

MEN løgntesten gikk veldig dårlig for faren... Og det tyder veldig på at faren misbruker jenta. Tror nok det er tilfellet... Men vi er "bare" litt over 90% sikker, ikke 100%...

Tror fortsatt han gjorde det da........

Og jeg har en mistanke om at det kan komme av at han muligvis ble misbrukt som liten av sin far.......

Det er mulig han skammer seg over det, og finner det kvalmt selv at han blir tent av datteren sin. Men det er ikke sikkert det har hindret ham...

~Maja~

men sa ikke han fyren som hadde peiling på pedofile og løgndetektortester at det var "no doubt" at han hadde misbrukt datteren... ikke kun pga testen men personligheten hans og oppførselen hans?

rett på meg hvis jeg tar feil altså, er uvant for meg å lese engelsk så jeg kan ha misforstått[:)]

Joa, han sa at han ikke var i tvil. Men vi kan fortsatt ikke være 100% sikker!!! Det krever omtent at vi var der og så det hele... Men alt tyder jo på at han har gjort det.... Vi er nok mellom 90% og 99% sikker...... Og det er jo så sikkert det kan bli uten å være tilstede selv....

~Maja~

Back
Topp