Drømmeyrke som barn?

Jeg skulle bli dagmamma eller bonde :p
Skal gå sykepleieren..
Ønsker å bli jordmord eller å jobbe på intensiv avdelingen :)

Ja, jeg tenkte å bli veterinær for da kunne jeg kose med dyr og gjøre dem friske! :D Tenkte ikke så mye på bakdelen med jobben, nei... :P

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei var lykkelig uvitende om alt annet, avliving, operasjoner etc. Heldigvis får jeg vel si, like greit å ikke vite om sånt som barn kanskje :)

Drømte om å bli arkeolog. Var helt overbevist om det helt frem til første året på VGS, så ombestemte jeg meg. Er "ingenting" idag :)

Hehe, altså jeg jobber jeg altså, men jeg har ingen utdanning og kan ikke kalle meg noe :)
man trenger jo ikke ha en utdannelse for å være glad i og trives i jobben sin :) Jeg selv har kanskje en 'fin tittel' men trives ikke alltid så godt, og synes for tiden det er deilig med en time out borte fra jobb....

Skulle bare drive gård jeg! :P Er egentlig odelsjente :rolleyes:
Så vi får se hva tiden bringer når pappa ikke "gidder" mer :P

Var vel 3 år å da jeg skulle jobbe i butikk... det følgte meg hele veien.10 år etterpå begynte jeg å jobbe i butikk. 5 år gammel.. da skulle jeg jobbe som butikksjef. Hva det ville si visste ikke jeg noe om. Å 18 år senere ble det butikksjef av meg.

Ville bli skuespiller. Vil i grunn fortsatt gjerne det, men nå er det for seint :P Går lærerhøgskolen, kunne tenke meg å drive med forskning og undervisning på høgskole. Men "bare" lærer går nok bra det og ;)

Haha, likte grunnene til at du ville ha disse jobbene :D
Jeg ville bli veterinær for de gjorde jo ikke annet enn å kose med søte katter, hunder og kaniner hele dagen?:D

Haha, huff. Jada, husker jeg stod foran speilet og gjorde meg til. Jeg skal bli modell liksom;) Gikk mot speilet og latet som det var på catwalk:P

Ville bli dyrlege, ble ingenting :rolleyes: har gått 3 år på høyskole dog. Og har jobb. Så klart meg greit :)

Husker jeg hadde store planer om å bli massør, skulle flytte til England og hadde store drømmer. Mangler kun lærlingtida for å bli helsefagarbeider men er usikker på om det er det jeg vil :)

Back
Topp