Drømmeyrke som barn?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva sa du som barn at du ville jobbe med som voksen?

Og jobber du med det i dag?

Jeg skulle bli enten modell, klovn eller veiarbeider:P haha

Som modell fikk jeg vist meg frem, klovn var jeg morsom og veiarbeider jobbet jeg med mange menn:P
Haha

Heldigvis endret jeg mening, og er utdannet vernepleier i dag;):D

Ville bli kirurg:) er helsesekretær:p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ville bli profesjonell massøse. Ble sivil ingeniør :)

Ville bli lærer, men utdanner meg som vernepleier i stedet for :)

Februar-14 mamma ❤️

Ville bli veterinær. Er ikke ferdig utdannet noenting, men har gått kokk på videregående og startet på barnehagelærer på universitetet. Nå er jeg bare hjemme i permisjon og usikker på studiene fremover. Hva jeg skal bli når "jeg blir stor" aner jeg fremdeles ikke - men veterinær blir det i alle fall ikke ! ;p

På barneskolen ville jeg bli flyvertinne. Hadde kun flydd få ganger og synes det var så fantastisk. Jeg er glad jeg ikke er det i dag.

På videregående ville jeg bli sosial antropolog (og gikk faktisk bachelor men fullførte ikke) fordi jeg vil reise og elsket kulturer. Bodde ett år i latin amerika på ett tidspunkt.

I dag er jeg snart ferdig sykepleier og ganske fornøyd for vil jeg flytte på meg på ett tidspunkt så kan jeg greit få jobb =)

Jeg ville bli politi, er blitt toller:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg og broren min bestemte at vi skulle begge bli politi og være partnere. :P

Nå vil jeg utdanne meg som barne-og ungdomsarbeider. :)

Jeg og broren min bestemte at vi skulle begge bli politi og være partnere. :P

Nå vil jeg utdanne meg som barne-og ungdomsarbeider. :)

Hehe, regner med den planen endret seg etter hvert? :p

Februar-14 mamma ❤️

Hehe, regner med den planen endret seg etter hvert? :p

Februar-14 mamma ❤️

Tja, først skulle vi jo være brannmenn, da, så politi, og ett par år senere ville jeg være veterinær... Og så har jeg drømt i årevis å være profesjonell sprangrytter. ;) Vi skled litt ifra hverandre, for å si det slik. ;)
Drømmer fortsatt om å drive med hest, da, men først blir det barne-og ungdomsarbeider. Godt mulig å kombinere de to, kanskje... :)

• Liker
Reactions: BMC
Ville bli veterinær så lenge jeg kan huske. Med pelsdyrallergi måtte jeg innse at det ikke ville funke, og pga hodepine i mange år ble det ikke noe mer skole etter videregående.
Jobber som kundekonsulent i dag.

jeg skulle bli vaskedame sånn som mamma, og nå jobber jeg faktisk som renholder !! haha litt av ett drømmeyrke, men jeg elsker det :D

Hva sa du som barn at du ville jobbe med som voksen?

Og jobber du med det i dag?

Jeg skulle bli enten modell, klovn eller veiarbeider:P haha

Som modell fikk jeg vist meg frem, klovn var jeg morsom og veiarbeider jobbet jeg med mange menn:P
Haha

Heldigvis endret jeg mening, og er utdannet vernepleier i dag;):D

Haha, likte grunnene til at du ville ha disse jobbene :D
Jeg ville bli veterinær for de gjorde jo ikke annet enn å kose med søte katter, hunder og kaniner hele dagen?:D

Jeg ville bli veterinær for de gjorde jo ikke annet enn å kose med søte katter, hunder og kaniner hele dagen?:D
Haha, ja, det er jo baaaare det de driver med :p

Februar-14 mamma ❤️

Jeg ville bli frisør, flyvertinne eller lærer. Har akkurat tatt første klippen til mini med maskin syngende på What does the fox say ca.100 ganger for å stoppe grininga, og har så flyskrekk at jeg må ta valium for en times flytur...så blei ikke noe av det gitt ;) Men er førskolelærer og tar master med mål om å bli lærer på videregående eller høyskolelektor...så en av ønskene er fortsatt innen rekkevidde...hehehe..

Når jeg var liten ville jeg bli prinsesse - jeg skulle gå på prinsesseskole og bli det. ;)

Så skulle jeg bli ridelærer, forfatter og bibliotekar, i omtrent den rekkefølgen. :D

Nå er jeg førstekonsulent i et departement, med en brokete utdannelse bak meg. :D

Ville bli politi. Kunne fremdeles tenke meg det...

Men endte opp for førskolelærer, og trives med det :)

Ville bli komiker, gikk kokkelinja. Angra sårt på det og ble kontorrotte. Men skal ta sykepleien og bli jordmor. Alltid vært drømmen :-)

Ja, jeg tenkte å bli veterinær for da kunne jeg kose med dyr og gjøre dem friske! :D Tenkte ikke så mye på bakdelen med jobben, nei... :P

Back
Topp