*drømmer*

tusen takk[:D]

ja er fadder jeg å, så er litt stas da vettu[:)]
 
[&:]blæææææ!!!!!
sint og irritert i dag, føler meg som en rabies infisert hund!![:@][:@][:@][:'(]

                             [:@][:@]


sitter her helt rolig for meg selv, og er bare sint!!!! og irritert, og jeg skjønner ikke for har ikkeno å være sint for.

føles som om jeg eksploderer snart!!!![:'(][:'(][:'(][:'(]


[8D]
 
-----------------------------------------------------------------------
 
etter¨å ha luftet meg litt, fått i meg noe mat og en stoor og god etterlengtet klem fra sambo, så er humøret litt bedre[:)]
 
 
deeeeilig
 
er 4 DPO i dag, er så spent siden vi denne gangen faktisk har en sjangse!![:)][:)][:)][:)]
 
leter etter symptomer som en annen tulling da, men eneste jeg kan finne er litt sånn, nesten som el smerter i magen.........
krysser fingrene da, for at det har festet seg en liten spire
 
 
 
 
5 dpo[;)]
 
hehe har nettopp kommet hjem fra jobb, var sommer avslutning på ungdomsklubben. så skal jeg jobbe i morra og onsdag, begge dagene slutter jeg kvart på tre.
så har jeg fri, skal i bryllup på fredag, reiser på torsdag.
og kjæresten min skal være med og alt[:)][:)][:)]
tror det blir en koooooselig uke!!!
 
5 DPO! [:D] Utrolig spennende altså. Da er det jo ikke mange dagene til test kan være positiv!

Så koselig med bryllup.. [:)] 
 
har en lutheal fase(heter det, det??), altså dagene mellom el og tr er på ca 16 dager så er endel dager igjen å vente ;) er det ikke bare to dager føre eller noe en kan teste??
 
men uansett veeldig spennende, er på en stoor symptom jakt. Men er fælt lite av dem enda, har litt "el smerter", smerter er vel å ta i litt, men lett ubehag da.......og har vært små kvalm en dag...
 
ikke mye å skryte av enda..................[8D]
 
hvis jeg tenker og kjenner ekstra etter, så har jeg faktisk flydd endel på do i det siste, og har vondt i puppene, sånn stikking..........................


jeg vil være gravid!!!![:)]
 
[:)]i dag ble det vist maange innlegg hehe.........[8D]
 
 
10dpo i dag[:)]
har vært i bryllup i helga, kooooooooooooooselig!!!!!!!!!!
kjempe gøy og et absolutt fantastisk nyydelig brud!![:)][:)]
 
men reisingen har gjort at jeg har fått to fager uten temping....[;)] litt kjipt dagen føre jeg reiste ned fikk jeg et kjempe hopp i temperaturen, ville likt å sett hvordan tempen har væt de siste par dagene. men i morra er jeg tilbake i gammel jenge igjen[;)][:)]
 

 
 
swr ut til at det har blitt et hopp i charten igjen...........jaja, uansett veldig spennende, men man får vel ikke såå mye ut av det føre man har prøvd i noen sykluser
 
[:)]så uvirkelig, jeg er gravid!!!!
tar litt tid føre jeg blir vant til å si det, men håper jeg får muligheten til å bli vant til det[;)]
 
er så utrolig lykkelig!! skjelver over hele meg jeg og sambo bare gliser. fem positive tester, der bare en er tatt med morgen urin og alle positive 4 dager før ikm. og med sambo som er så mye borte da, er virkelig en liten mirakel spire. måtte du bli der inne i 9 laaaange mnd.!
 kommer til å savne alle de flotte jentene inne på fs!!!!
 
Du er nå 3 uker og 5 dager på vei.


Unnfangelsen finner sted omkring:
2. juni 2010

Hjertet begynner å slå:
27. juni 2010

Embryoet beveger seg:
21. juli 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster:
28. juli 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 28. juli 2010
Risikoen for spontanabort avtar: 11. august 2010
Kvalmen avtar for de fleste: 18. august 2010
Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 25. august 2010
Fosteret svelger og tisser: 8. september 2010
Tid for ultralyd: 15. september 2010
Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. september 2010
Fosteret begynner å få et søvnmønster: 6. oktober 2010
Fosteret begynner å høre: 27. oktober 2010
Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 24. november 2010
Mange fostre legger seg med hodet ned: 29. desember 2010
Svangerskapspermisjonen begynner: 4. februar 2011
Antatt termindato: 25. februar 2011
 
gratulerer så mye med spire vevina[:)]
da trenger du jo ikke prøvedagbok lengre ihvertfall.
du får kose deg på terminforumet ditt, håper det er like mange koselige der
som her på fs[:D]
 
takk[:)]
 
det håper jeg å, er jo bare koselige jenter her inne på fs, og håper jeg ikke behøver denne dagboken mere før det er på tide med nr. 2[;)][:)]
 
Gratulerer så mye med spiren[:D] 
 
Jeg må si det her også jeg: Gratulerer så utrolig mye Vevina!! [:D]

Tenk det, du er gravid!
 
Back
Topp