*drømmer*

vevina

Forumet er livet
om en liten spire................
må vel ha noe å bruke tiden min på, venter og venter og dagene virker så evigvarende lange, 13 dager til el. så og så mange dager til tr eller kanskje en liten spire.....en hel haug med venting.

og vi har nettopp begynt, har så utrolig mye medfølelse for dere som har prøvd så lenge. og jeg er utrolig imponert over tålmodigheten til mange av jentene her inne!!!!!!!

vel ja, meg da, jeg har jo vært her inne en liten stund nå, men kan jo si litt om meg alikevel.

jeg er 23 år og lærling som barne og ungdoms arbeider, min kjære er snart 32. Og endelig har vi bestemt oss for å bli prøvere[:)]
jeg kan ikke tenke meg en større gave en et lite barn.....

jeg har nettopp hatt tr på besøk så jeg håper jo at det kanskje muligens kan bli et desember barn på oss, men jeg har forberedt meg på at dette kan ta litt tid. Spessielt siden sambo er mye ute å reiser i jobben sin og stort sett bare hjemme i helgene, av og til annen hver helg.
jeg prøver å unngå å bli for skuffet hvis det ikke skjer med en gang.

hvis det er noe dere lurer på så kan dere jo bare spørre[:)]

dag var jeg på besøk hos bestevennina mi som har fått baby, han er en uke gammel og fullstendig nyyyyydelig[:)]
og så snill, bare sov han lagde nesten ikke en lyd.

fikk ikke noe mindre lyst på baby nå nei[:D]

ja ja, det blir nok ikke noen desember baby på oss, sambo har reist på jobb og kommer ikke hjem føre kanskje onsdag neste uke, og jeg har el om 5 dager.

litt kjedelig da, at vi ikke får prøvd en gang på en måte, men jeg hadde vel ikke forventet å bli gravid med en gang heller.

alikevel er jeg jo litt skuffa, man håper jo alltid.
men da satser vi for fult på 2011!!!!![:)]

I dag er det tre år siden jeg traff min kjære, så utrolig rart å tenke på hva noen enkle tilfeldigheter kan føre til!!

håper det fester seg en liten kjærlighets spire i magen om ikke så alt for lenge :)

gleder meg til å bli en liten familie[:)]

ja, da sitter jeg her da, på en lørdags kveld heeeelt alene og jeg har el.
det hadde jo vært en perfekt dag for litt romantikk i luften.

men men 2011, here we come!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)]

Hei og velkommen hit!
Blir spennende å følge prøveprossessen deres fremover!

takk[:)]

var å besøkte venninden min noen dager nå, som har en baby på fem uker, passet ham et par netter, så fikk trent meg litt[:)] han er så utrolig nyydelig :)

har ikm i morra, men kjenner på meg at tr antagelig kommer som hun har planlagt[:(] men hadde vel ikke forventet noe annet......

[:)]drømte at jeg og gubben var på butikken og handlet og bla handlet vi to barn[:D] men jeg måtte forklare for de vi møtte at barna ikke var hjemmelaget[:)]

en dag over ikm, hmm tr kommer nok snart, men jeg klarer jo ikke la være å håpe heller[&:] vil så gjerne bli gravid, og å kose med den nydelige babyen i påsken har jo ikke gjort ønsket noe mindre[:)]

*venter*
hvis tr skal komme, håper jeg hun kommer snart, for jeg blir gal av alle disse tankene i hodet mitt.
hva hvis vi har klart å bli gravide alikevel?? hva hvis jeg ikke hadde el når jeg trodde, da er det en sjangs for at vi kan ha klart det, hva hvis hva hvis hva???!!!!!!!!!!!! GAAAAAAALLL.

kjenner ingen tegn til at hu har tenkt til å komme snart, ikke noe blod på papiret, ingen sterke mens murringer, bare grusomt oppblåst(hehe men så har jeg spist veldig teit i påsken)[8D]

kjære tr, du er ikke ønsket, men hvis du absolutt skal komme på besøk håper jeg du gjør det snart.
og hvis ikke, vennligst gi beskjed til storken om at han må gi meg en bekreftelse på motatt bestilling! og antatt leverings tid.

tok en test til i dag tidlig[&:] en cb test.
og den var NEGATIV!!!!!!!!! blæ!!!!!!!!!![:@]
og hvis jeg hadde vært gravid ville den vel vist det nå, så jeg får vel bare sette meg å vente på tr.
kjipt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[&:]huff ja, dette har virkelig vært en periode med mye fram og tilbake!!!!
først var jeg jo sikker på at det ikke var mulig for oss denne pp for sambo var borte, men så kom han jo litt tidligere hjem, og da mensen ikke kom som planlagt, håpte jeg jo seff at det hadde klaffet.

men så disse negative testene, og i går fikk jeg blod på papiret, så jeg var jo sikker på at tr kom.
men nå er det ikke noe tegn til det lengre!!!!!!!!!!!
så irriterende altså!!!!!

Våknet i natt, med VONDT!!!!!! tr kom seff!!
nesten like greit, bedre det å kunne komme seg videre.
en å gå å vente enda lengre[:)]

litt skuffa, seff er jeg det! men

nå hvet jeg i alle fall at 2010 ikke blir noe av!

håper at 2011 blir et bra år[:)]

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! dam dara dam!!!
var det HELG!!!

deilig det, nå skal jeg bare pakke litt saker, så kjører jeg opptil svigermor for en skikkelig jente kveld.
blir koselig det.
skal bare kose meg og slappe av og glemme alt om prøving og testing osv osv.

og når sambo kommer hjem neste helg, så får vi sette igang med prøvingen igjen.
har nå bestilt endel el tester, ganske mange fordi jeg ikke helt hvet hvordan syklusen min blir denne mnd, og jeg er litt redd for å gå glipp av el[;)]
men krysser fingrene og håper sambo er hjemme, og alt går bra så kanskje spira sitter neste gang[:)]

men for nå, er det i alle fall helg!!!
god helg alle sammen!!!!![:D]

hadde en utrolig koselig dag i går, og en utrolig fin dag i dag, deeeilig å kunne slappe av litt.

blir mye framover ser jeg, sitter i 17.mai kommite, så det blir møter osv osv, jobber jo på ungdomsklubb flere kvelder. kurs med jobben.
utdrikkningslag for min venninde, som jeg må planlegge, bryllup og en barn dåp.

såååå ute i juni, da blir det litt roligere[;)]
men går vel greit det å, jeg har en så dum tendens til å tenke på alt som skal gjøres framover å bli litt overveldet:S blir sliten bare av tanken. men må prøve å la være da.

tenkte jeg fikk prøve å slappe av mest mulig, å håpe på at det hjelper spira til å sette seg fast[:D]

savner gutten min, en HEEEEEEL uke til han kommer hjem[:(]

huff, sitter å tenker på hvordan prøvingen påvirker meg
jeg blir jo ganske små gal kan en vel si.

jeg viste jo egentlig at det ikke kom til å bli 2010 baby, sambo var jo ikke hjemme da jeg hadde el osv, men alikevel........da tr ikke kom når hun skulle klarte jeg ikke å tenke logisk, jeg måtte gå å håpe, tenke. Og da ble jo skuffelsen ekstra stor.

[&:]

jeg har jo bestilt el tester osv nå, pga at syklusen ble så tullete denne gangen har jeg jo ikke peiling på når el er.
men jeg håper alikevel jeg klarer å slappe av litt, la være å tene så mye på det. Tror syklusen lett kan bli litt rar av stress..........................

men samtidig så er det jo en utrolig spennende tid vi er inne i, prøver å få barn. Det er jo et livs endrende valg.
Å for en fantastisk opplevelse det blir, den dagen vi kan se på en positiv test. å få lov å oppleve det mirakelet det er å skape et liv.

Da har det kommet el tester og g tester i posten, det var MANGE,

har tatt litt av kanskje??????[;)]
hehe måtte ta en el test med en gang, måtte jo prøve de ut da. ikke el enda[:D] hehe men det viste jeg jo.

gleder meg til å teste, å prøve denne perioden. håper sambo er hjemme, men får jeg el ser jeg frykter er han hjemme rett før og etter, men ikke under el, IGJEN.............................blæ[&:]

men men, får se[:D] Vi skal i alle fall kose oss alikevel.

har jo begynt på nytt slanke opplegg.............igjen[;)] hehe har prøvd i noen dager nå, prøver å spise sunt og være litt mere aktiv, håper jeg klarer å gå ned noen kg, går i alle fall riktige veien. gått ned nesten 1 kg[:D]

var så heldig å bli spådd av Sol vil bli mamma i dag, hun så en positiv test i juni, og en blid liten jente i min fremtid.

veldig spent på om dette stemmer, la nemlig engle kort for meg selv for en stund siden.
la et kort for hver mnd et år fremover. Og i juni fikk jeg opp et kort som kunne tilsi en positiv test!!![:D] hehe har dessuten alltid sett for meg selv som jente mamma, så hadde vært artig å se om dette stemte.
uansett veeldig spennende fremover!!!!!!!!!!!!

kommer jo seff til å håpe på positiv test føre juni å, men blir gla uansett når den kommer!!! bare den kommer!!![;)]
en positiv test i juni tilsier jo at jeg hatr blitt gravid i mai. og i så tilfelle får jeg kanksje et barn rundt bursdagen min! hadde vært gaven sin det!![:D][:D][:D]

måtte ta en el test i dag, kjente "murringer" nederst i magen, som jeg får ved el noen ganger. syntes det var litt tidlig hvis el kom nå......
men på testen var det bare en veldi svak strek, og i følge bruks anvisningen måtte streken være like sterk som kontroll streken. sååå ikke hvet jeg.....

da reiste min kjære avgårde på jobb........
hvet ikke om han får muligheten til å reise hjem neste helg eller ikke.
håper han kommer hjem, har el ca rundt da..........så....

vil gjerne ha en liten sjangse i alle fal denne pp[;)]

Back
Topp