Drømmer

Flott og betryggende at jeg ikke er den eneste som drømmer da ;)
 
Haha, de trenger ikke å blø! Men mine gjorde det. Og hadde så brystspreng at jeg trodde helt seriøst de skulle sprekke!! Hahaha. Det er heldigvis bare i starten, men kjenner hårene reiser seg i nakken når jeg tenker tilbake på det :laughing002
 
B-blødende...? Jeg har mye å lære, merker jeg. :p

Jeg hadde ALDRI såre brystvorte, ikke en eneste gang i løpet av de 14 mnd jeg ammet og det gjorde ikke vondt på noe som helst tidspunkt. Ja jeg hadde sinnssykt spreng og jeg kunne kjenne når melkespruten stod, ubehagelig til tider men aldri vondt. Er heldigvis ingen fasit når det gjelder menneskekroppen.
 
Haha, de trenger ikke å blø! Men mine gjorde det. Og hadde så brystspreng at jeg trodde helt seriøst de skulle sprekke!! Hahaha. Det er heldigvis bare i starten, men kjenner hårene reiser seg i nakken når jeg tenker tilbake på det :laughing002
B-blødende...? Jeg har mye å lære, merker jeg. :p
Ikke bekymre deg for mye Lenateacup, jeg ammet til tuppa var 13 mnd og hadde ikke så mye som ei sår brystvorte engang :)
Som skrevet over var sprenget det værste og det gikk over om man lettet på trykket :)
 
Ikke bekymre deg for mye Lenateacup, jeg ammet til tuppa var 13 mnd og hadde ikke så mye som ei sår brystvorte engang :)
Som skrevet over var sprenget det værste og det gikk over om man lettet på trykket :)

Absolutt! Og det var dag 2 eller 3 tror jeg, det var liksom da amminga mi virkelig tok av! Hehe, de nevnte det på sykehuset før jeg dro :)
 
Back
Topp