Drømmer

Vesla12

Flørter med forumet
Flere som drømmer mye rart om dagen? Her bråvåkna jeg nettopp da jeg har drømt jeg mistet.. Husker alt blodet og hvordan jeg følte meg. Turte nesten ikke gå på do for å tisse nå! Heldigvis var det ikke noe blod der men hjelpes så skremt jeg ble uansett! Flere som har merkelige drømmer?
 
Flere som drømmer mye rart om dagen? Her bråvåkna jeg nettopp da jeg har drømt jeg mistet.. Husker alt blodet og hvordan jeg følte meg. Turte nesten ikke gå på do for å tisse nå! Heldigvis var det ikke noe blod der men hjelpes så skremt jeg ble uansett! Flere som har merkelige drømmer?
Hadde akkurat make drøm her i uken. Ikke godt å våkne, turde ikke gå på badet på en god stund.
Ellers har det ikke vært noen andre drømmer enda, men husker jeg hadde mange livaktige drømmer sist, som jeg husket hver detalj av da jeg våknet. Feks drømtejeg at bestevenninnen min som bodde et godt stykke unna, hadde blitt gravid og fått baby uten å fortelle meg noe. Fant frem mobilen og skulle ringe henne da jeg våknet, fikk heldigvis ristet av meg drømmen før jeg slo nummeret. :rolleyes:
 
Drømmer kjempemerkeluhe drømmer hver natt! Ig det rare er at jeg husker dem...! Bruker jeg aldri å gjøre ellers :p
 
Drømmer mye rart. Bl.a at jeg ser babyen gjennom magen. At jeg kjenner bevegelse osv. Ellers veldig absurde drømmer til tider hehe
 
Drømmer de sykeste drømmene hver eneste natt... mesteparten er dessverre mareritt og de er altfor ekte og livlige :(
Inatt f.eks drømte jeg blant annet at vi hadde en innbruddstyv :(
 
Flere som drømmer mye rart om dagen? Her bråvåkna jeg nettopp da jeg har drømt jeg mistet.. Husker alt blodet og hvordan jeg følte meg. Turte nesten ikke gå på do for å tisse nå! Heldigvis var det ikke noe blod der men hjelpes så skremt jeg ble uansett! Flere som har merkelige drømmer?
Drømmer det samme, flere ganger i uken :( når man er gravid drømmer man ofte mer, å man husker bedre hva man drømmer. (vet ikke hvorfor)
Jeg har hatt disse marerittene i 2 uker. Håper jeg ikke er sanndrømt!
 
Har også hatt mareritt om at jeg var svangerskapskontroll hvor det ble funnet blod i urinen min. . Men etterhvert kom det frem at min urin var mikset med ei annen sin..

Og har hatt mareritt om is folkene som gikk til angrep på en skole jeg var på :(
 
Jeg husker jo aldri ellers hva jeg har drømt, så hvorfor gjør man dette så mye når man er gravid? :/
 
Jeg drømmer utrolig mye sært! Natt til i går drømte jeg om Audun Lysbakken! Haha, han var på Nytt på Nytt før jeg la meg, derfor var han med i drømmen. I natt drømte jeg om en gjeng som skulle tagge en vegg. Veldig uskyldige drømmer, but still funny :p
 
I natt hadde jeg en helt vill sexdrøm, tidligere denne uka drømte jeg at jeg ble forelska i en kollega, sånn skikkelig dypt som satt igjen i kroppen i et par dager. Er_så_flaut.
Ofte i disse avsindige drømmene så er jeg en del av et realityshow eller noe sånt. Bah, våkner jo opp og er helt utslitt!
 
Jeg har fra før jeg blitt gravid alltid husket drømmene mine. Nå husker jeg flere drømmer per natt og de har kanskje blitt litt rarere.
 
Jeg husker jo aldri ellers hva jeg har drømt, så hvorfor gjør man dette så mye når man er gravid? :/
Tror det er fordi kroppen er i en helt annen modus. Vi drømmer jo gjerne for å bearbeide inntrykk vi har, kanskje det er en overlevelsesmekanisme sånn i tilfelle vi drømmer noe som plutselig skjer, da vet vi hvordan vi skal takle det? Sånn i tilfelle mamma blir butikktyv og stjeler sjokolade :p fy faen jeg våknet og var flau før jeg oppdaget at det var en drøm :-D
 
ja! drømte vi telta ute i bushen og det var midt oppå et slangereir, måtte slå ihel alle slangene å brenne gress og reira.. bushfolka hjalp oss.

og drømte jeg var på ul hos fastlegen min og der var to! iikk, og så kjørte legen meg i min bil til en besinstasjon og bare gikk haha
 
I Natt har jeg ammet et Random barn, mens jeg var på båttur. Herlighet..
 
Før jeg ble gravid sov jeg som en stein. Typ: jeg husket aldri noen drømmer, for lurer på om jeg ikle har vært i den fasen der drømmene formes i det hele tatt. Men nå!! Holy macaroni!! Drømmer HVER natt. Mye rart, men ofte noe jeg har tenkt på før jeg legger meg, tatt ut av kontekst. Så da blir det jo mye rart :p men jeg husker dem ikke med en gang, husker dem når jeg går å legger meg igjen :p
 
Ikke enda men husker da jeg gikk gravid med førstemann drømte jeg mye rart
 
Drømmer noe sinnssykt, vanskelig å tolke drømmene enn før, nå er de mer og mer realistiske, en symbolske som de var på starten av svangerskapet. Kjenner at kroppen og spenner seg mer når jeg drømmer for tiden..... ;)
 
Haha det må ha vært en rimelig spesiell drøm ja :p
Ja :p har liksom ikke lyst til å drive å amme andres barn, iallefall noen jeg ikke kjenner :p også på en båt da. Jeg som blir så båtsyk :p
 
Jeg drømmer ofte at jeg ammer og at det er kjeeeeempevondt! Men ungen tar alltid brystet, i det minste. :p
 
Back
Topp