Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe! Mine føles tydeligvis så ekte at jeg klarer å gå inn på tlf min, skrive en mld og sende den i søvne. Det er litt skummelt :OJeg drømmer veldig mye rart for tiden!av og til er jeg helt paff når jeg våkner, for det hele føltes helt ekte ut
Jeg elsker det, haha
![]()
Haha, samme er det med meg! Han har forlatt meg ett par ganger og er som regel skikkelig dust. Har også måttet feire jul med eksen hans.Jeg drømmer mye om kjæresten min om dagen. At han forelsker seg i en annen jente , plutselig er forsvunnet, er uinteressert i meg osv. Blir like lettet hver gang jeg våkner og ser at han sover søtt ved siden av megForholdet vårt er stabilt, og jeg er egentlig ikke redd for at han skal gå fra meg, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg drømmer sånn
![]()
Haha ja det er litt illeHehe! Mine føles tydeligvis så ekte at jeg klarer å gå inn på tlf min, skrive en mld og sende den i søvne. Det er litt skummelt :OHva annet kan jeg finne på, liksom??