Drømmer :)

Shrimpy

Flørter med forumet
Hei, er det bare jeg som drømmer veldig mye om dagen? Og har drømmer som føles så ekte? Jeg har til og med klart å sende en melding i søvne, noe jeg aldri har gjort før :P Huff! :D

Jeg drømmer veldig mye rart for tiden! :p av og til er jeg helt paff når jeg våkner, for det hele føltes helt ekte ut :D Jeg elsker det, haha :)

Nei, er en av de gravid symptomene jeg absolutt ikke liker... Da jeg har en tendens til å drømme ting som ikke er så gøy.. Her om dagen våknet jeg I angst pga jeg drømte en fæl drøm som jeg fikk angst I. ..

Jeg drømmer mye om kjæresten min om dagen. At han forelsker seg i en annen jente , plutselig er forsvunnet, er uinteressert i meg osv. Blir like lettet hver gang jeg våkner og ser at han sover søtt ved siden av meg :) Forholdet vårt er stabilt, og jeg er egentlig ikke redd for at han skal gå fra meg, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg drømmer sånn :p

Jeg drømmer mye om kjæresten min om dagen. At han forelsker seg i en annen jente , plutselig er forsvunnet, er uinteressert i meg osv. Blir like lettet hver gang jeg våkner og ser at han sover søtt ved siden av meg :) Forholdet vårt er stabilt, og jeg er egentlig ikke redd for at han skal gå fra meg, så jeg vet ikke helt hvorfor jeg drømmer sånn :p
Haha, samme er det med meg! Han har forlatt meg ett par ganger og er som regel skikkelig dust. Har også måttet feire jul med eksen hans.
Stakkars. Han har jo ikke gjort noe for å fortjene at jeg skal drømme sånn om han :D

Hehe! Mine føles tydeligvis så ekte at jeg klarer å gå inn på tlf min, skrive en mld og sende den i søvne. Det er litt skummelt :O :D Hva annet kan jeg finne på, liksom??
Haha ja det er litt ille :D haha! Hadde lagt tlf i stua om natta da ass :p haha

Helt syke drømmer var noe av det første symptomet jeg fikk på graviditeten! Jeg turnerte så voldsomt i søvne at gubben ikke fikk sove om natta :p jeg sparka han ut av senga flere ganger, inatt drømte jeg at han hadde bestilt overraskelsestur til syden, men hadde knota med flyreisa og vi måtte mellomlande så mange steder at vi brukte over et døgn på å reise til Hellas! Da var han ikke særlig populær ei stund :p

Jeg drømmer masse også :P hver natt, masse forskjellig!! Huff, er litt ekkelt.
Har drømt flere gang at jeg har født, hver gang er det en gutt og han er veldig blid og smiler masse!!! Lurer derfor sånn på om jeg får en guttebaby :) får vite om 1,5 uke :)

Inatt drømte jeg at jeg og mange jeg kjenner (flere som er gravide) satt i ett klasserom mens noen holdt pistol mot oss. Og personen som satt ved siden av meg ble skutt!!! Det var så ekte!! Og så ekkelt! ! :(

Back
Topp