Drømmer...

mariaen

Betatt av forumet
De siste nettene har jeg drømt at jeg plutselig begynner å blø! Sånn skikkelig kraftig! Synes ikke det er noe koselig å drømme! Flere som drømmer skumle ting?

Æsj, det er ikke noe gøy :( man vlir jo litt stresset av sånne drømmer.
jeg husker så sjeldent hva jeg drømmer fordi jeg sover så tungt, men husker at venninna mi drømte helt syke ting da hun var gravid. Er visst hele normalt, fant hun ut av.

Jeg drømmer ofte om at jeg glemmer babyen steder. Feks i et skogkratt over natta, i en bil på en parkeringsplass hele dagen osv.... I drømmen skifter ungen mellom å være babyen og storesøster da hun var baby :-( Fæle fæle panikkdrømmer :-(

Jeg drømmer ofte om at jeg glemmer babyen steder. Feks i et skogkratt over natta, i en bil på en parkeringsplass hele dagen osv.... I drømmen skifter ungen mellom å være babyen og storesøster da hun var baby :-( Fæle fæle panikkdrømmer :-(
Haha, ja jeg har også drømt at jeg har glemt babyen :p Sist uke drømte jeg at jeg plutselig fødte, neste øyeblikk var jeg på jobb og fortalte at jeg hadde fått baby. Ingen trodde på meg fordi jeg hadde glemt igjen babyen hjemme :p

Minte meg på, for ikke så lenge siden så drømte jeg at jeg fikk tvillinger. Men det var ikke jeg som fødte dem, men de var mine likevel og hadde vært i min mage. Den ene var kjempe stor og den andre var kjempeliten.
Tror det er bra vi ikke prøver å tyde drømmene våre i svangerskapet :P

Jeg har flere ganger drømt at jeg har født. Har våknet og vært nesten skuffet over at han ikke er her. Hehe. Har også drømt at jeg f.eks har kledd på babyen ALT for mye, så han ble overopphetet. Ikke gøy å våkne med en følelse av at man ikke kan ta vare på babyen. På den annen side går jeg ut i fra at slike drømmer kommer fra en sunn bekymring- og omsorgsevne- og det er jo bra:))

I natt drømte jeg at jeg våknet med babyen ved siden av meg i senga, uten at jeg hadde gått igjennom en fødsel. Babyen lå bare der og sov...! Våknet og måtte kjenne på magen min, der inne ligger hun heldigvis enda :happy:

Jeg drømte en natt her at en jeg vokste opp med som jeg ikke har sett på mange år, kalte meg for tjukk. Resultatet ble at jeg fløy på han og sa; jeg er gravid, din k***. Fikk gitt han en skikkelig omgang. Så våknet jeg :P

Har begynt å drømme mye rart jeg også, nå som jeg sover litt dårligere og stadig våkner av babyspark og/eller bekkenvondt om nettene.

Back
Topp