Drømmer

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Har dere begynt å drømme, jenter? Jeg drømmer utrolig mye rart og merkelig for tiden :P
Inatt drømte jeg at jeg tok med meg hele barnegruppa fra barnehagen jeg jobber i på jungelsafari. Nesten alle ble bitt av enorme, giftige slanger, men det gjorde liksom ikke noe, fordi jeg visstnok mente at alle har godt av å kjenne på litt smerte :S ;D Ikke akkurat en sannsynlig situasjon........

Eg drømmer en del stygge ting :/ veldig mye at eg mister samboeren min ligger nok i hode at du er ennå mer redd for å miste han når det er baby på vei :o så drømmer mye om utroskap osv :S

Jeg har hatt flom i kjøkken skapene :o det var snakk om 30 cm vann i hver hylle å jeg klarte ikke å få det ut :p
Å masse annet :) :p drømmer hver natt :p
Den rareste jeg noen gang har hatt var med minsta. Da drømte jeg at to menn sto å kjefta på meg å sa at jeg måtte stå opp for jeg skulle føde!
Haha jeg våkna å lo godt av meg selv, gikk på do å tisset i noe som føltes som en evighet, tassa så tilbake i senga å der kom riene :o
Det var rett å slett vannet som gikk på do :p å jeg er evig glad for at de mennene kjefta
Meg opp :p

Har og hatt syke drømmer. Helt vilt :p haha

Drømmer helt bisarre ting, så jammen meg godt jeg har muligheten til og våkne når det blir for ille. Men har en lei tendens til og ha mareritt, så vet ikke om det er betinget til svangerskapet :)

Drømmer mye og våkner i 5-6tiden lys våken..

Last edited:
Ja, våkner tidlig nesten hver dag. Sovner tidlig på kvelden, så er kanskje ikke så rart men. Er aldri noe problem å starte tidlig på jobb i alle fall :-)

Off, jeg sovner tidlig, men vil gjerne sove lenge på morningen også ;D

Åh for en natt..
Først har jeg vert på en øy. Sammen med ei lita jente å noen andre rare folk.. Plutselig blir vi jaga av en t-rex :p
Når jeg overlever der tar jeg med meg mann å barn å flytter langt inn i en dyp skog.. En liten hytte uten strøm og vann. Men med ett topp moderne avfallsystem. Sånne dunker ned i jorda :p

Åh for en natt..
Først har jeg vert på en øy. Sammen med ei lita jente å noen andre rare folk.. Plutselig blir vi jaga av en t-rex :p
Når jeg overlever der tar jeg med meg mann å barn å flytter langt inn i en dyp skog.. En liten hytte uten strøm og vann. Men med ett topp moderne avfallsystem. Sånne dunker ned i jorda :p

Hahaha, så vittig ;D

Back
Topp