Drømmer

TrollmorTilEn*SnartEnTil

Forelsket i forumet
Vet at det er vanlig å drømme mye når man er gravid.. drømte ikke så altfor mye med storebror, men nå... herreminhatt og jeg drømmer mye, mye rart og :p

I natt drømte jeg først at jeg hadde et kvarter på meg til min bestevenninnes bryllup, og var såklart forlover! *Stress*
For også drømme om mitt eget bryllup, og glemte brudepikenes kjoler... *stressa igjen*

flere?

Jeg drømmer sykt mye, men flere forskjellige ting om nettene. Husker de når jeg våkner der og da men så glemmer jeg de igjen -.-

Mine er så gale at de ikke er mulige å gjenfortelle

Jupp, mye drømming her og.. I natt drømte jeg at jeg kom til timen på Ullevål som er på fredag og då begynte de å sjekke hørselen min... Skjønte ingenting da jeg tross alt var der for å sjekke cysten :p haha

Drømmer mye rart. Men i natt drømte jeg at jeg skulle reise til danmark med ei veninne åsså blei ho dritsur for at æ va gravid for ho viller reise i september... ;-)

Drømmer masse jeg også!
Sist jeg var gravid og hadde termin rundt samme tid, så drømte jeg at jeg og Petter Northug var et par (skisessong) :p og tror dere jammen ikke jeg gjorde nå under vm også! Hehe..

Drømmer sykt mye rart! Husker de når jeg våkner og kan ligge å tenke og forundre meg over de lenge, men så glemmer jeg de i løpet av dagen. Kanskje man skal begynne å skrive de ned..? o_O

Drømmer masse jeg også!
Sist jeg var gravid og hadde termin rundt samme tid, så drømte jeg at jeg og Petter Northug var et par (skisessong) :p og tror dere jammen ikke jeg gjorde nå under vm også! Hehe..
Må bare fortelle! Min bestemor som nærmer seg 90, er over gjennomsnittet interessert i ski og vm. Hun presterte nylig å drømme at hun ble sammen med Kjetil Jansrud :hilarious: Hun sleit mest i drømmen med at han skulle finne ut hvor gammel hun egentlig var, og dermed ikke ville være med henne lengre HAHAH :hilarious:

Må bare fortelle! Min bestemor som nærmer seg 90, er over gjennomsnittet interessert i ski og vm. Hun presterte nylig å drømme at hun ble sammen med Kjetil Jansrud :hilarious: Hun sleit mest i drømmen med at han skulle finne ut hvor gammel hun egentlig var, og dermed ikke ville være med henne lengre HAHAH :hilarious:

Hahaha! Så utrolig bra

Jeg drømmer også masse rart.

Men jeg synes nesten jeg har mer livaktige dagdrømmer også - her en kveld var jeg ute med hunden, og så kjørte en bil forbi oss med en schvæær mastiff av ett eller annet slag baki - og plutselig begynte jeg å se for meg de grusomste scenarier der denne hunden angrep min hund og sånt. Ble ordentlig nervøs! Og jeg er ikke redd for store hunder vanligvis altså, min er en 40 kilos boxer og jeg synes han er liten :P

Jeg drømmer om helt syke ting, at jeg føder for eksempel... gjerne i bilen på tur hjem fra jobb, at jeg får sykt store barn, eller at jeg får veldig mange barn på en gang :p

Drømmer mye annet rart også, men merker godt at det har blitt flere drømmer om babyer og graviditet nå :-p

Drømmer masse jeg også!
Hahaha, kom nettopp på at jeg drømte om Zucarello her en natt :p var ikke sammen da, men han måtte hjelpe meg med å finne vogna som var blitt bort. Plutselig har jeg et svært sår på benet og jeg besvimer, han tok meg selvfølgelig i mot <3 hahahahaha.. Dævver!!

Ikke drømt så mye enda, men sist sv var ekstremt.

Drømte hvertfall 2 ganger i uka at bf var utro åpenlyst å ikke brydde seg. Var sur på han resten av dagen når jeg våkna. :p

Nærmere fødsel drømte jeg at jeg glemte bebien hvor enn jeg var å en natt at hu datt i vannet å døde. Det var den verste drømmen jeg noen gang har hatt.

jeg har syke mareritt hele tiden... Drømmer ofte at min kjære er utro, og da helst med en av mine nære venninner x)

Og i natt drømte jeg at en fyr som så mer ut som ett monster startet enn massakre på en skole fordi han var sint på meg, også prøvde han å finne meg og min familie for å drepe oss :o

Jeg våknet og vekket kjæresten fordi jeg var så redd men sammtidig måtte på do, så han måtte følge meg på badet x) badet er ikke en meter vekk fra soverommet engang x)

Jeg drømmer masse hver eneste natt, men jeg er sånn til vanlig også.. Skikkelig kjedelig å dra på jobb når jeg har jobba så fælt hele natta :p

Back
Topp