Drømmer

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
I natt drømte jeg at det fantes en test som kunne si om man fikk tvillinger. Jeg tisset på pinnen og opp kom to streker, som da betydde tvillinger.

Hva drømmer dere om for tiden da?

Jeg husker ikke drømmene mine som regel. Men jeg hadde en rett før positiv test som jeg husker :)
Jeg drømte at det falt ned en enorm sten fra fjellet og ned på eiendommen til huset vi nettopp har kjøpt. Forskrekkelsen ble snudd til glede da vi oppdaget at steinen var av rent gull :P

Den dagen jeg testet positivt drømte jeg om en knall positiv test! Dette var grunnen til at jeg i det heletatt testet! Stod på badet den morgenen å skjønte ikke hvorfor jeg testet en gang, den kom jo til å bli negativ som vanlig, så var egentlig sur å lei meg! :P Men vist ble testen positiv! :D

Åsså har jeg drømt at jeg fikk babyen, barnefar var borte å jeg bodde på det gamle pikerommet mitt! Å jeg var så bekymret for at ingen skulle synes babyen min var fin! :P

Før jeg testet positivt drømte jeg opptil flere netter at jeg var gravid.... Og før ultralyden drømte jeg det var tvillinger, to jenter - Aida og Alida faktisk! Men heldigvis var det bare en å se på ultralyden, puh!

Ellers drømmer jeg svært lite gravid/barne greier og grunnen til det er at jeg ikke tror det har gått opp for meg enda hva som faktisk skjer. Og jeg holder litt avstand, ubevisst, frem til uke 12 tror jeg...

Jeg drømte også at jeg var gravid. 4 netter på rad, så da måtte jeg jo bare teste. Hehe. Etter jeg testet positivt så har det roet seg. Rare greier denna psyken!

Jeg har drømt som bare det helt siden før jeg testet positivt. Det var et av mine tidlige sv.sk tegn :) Da drømte jeg om befruktning og positive tester.
Drømmer ikke om gravidting eller noe sånt nå, bare helt ville drømmer om alt mulig rart! :P

Før jeg testet positivt drømte jeg at noen gav meg en baby og fortalte at nå måtte jeg amme. La barnet til brystet og ble superoverrasket over at der kom melk. Men hadde kun melk i venstre bryst, ikke høyre.

Etter jeg testet positivt har jeg hatt flere drømmer om at jeg skal ha tvillinger. UL har vist bare en inni der da, så dette stemmer heldigvis ikke.

En annen drøm jeg har hatt var at barnet var født, og jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle gjøre med en baby. Det var som om hjernen min var blåst for all kunnskap og jeg var et eneste stort spørsmålstegn.

Jeg hadde også lagt baby ute i vogn for å kvile, men hadde ikke tatt lue på baby. En forbipasserende mann såg det, og kom og kjeftet som bare det på meg... Hehe

Jeg drømte at jeg hadde megastor gravidmage en uke før jeg testa :)

Sist svangerskap så drømte jeg at jeg fødte kattunger på en parkeringsplass :p

Jeg tyder jo mine egne drømmer. Og tvillinger kan bety dobbel glede eller dobbel sorg. Jeg tror nemlig at broren min og samboeren hans skal ha baby di også. ^^

I natt drømte jeg at jeg mista det og at jeg skulle fortelle om nurket til besteforeldre, vært ganske over nervøs i hele dag egentlig..

Fler her som er veldig skvettende for alt mulig? Jeg skvetter av alt, spesielt hvis jeg sovet og blir vekka ( noe jeg gjør hele tiden) litt slitsomt egentlig

Back
Topp