Drømmer !

Firfisle89

Glad i forumet
Noen fler en meg meg som drømmer noe forferdelig ? Får nesten ikke sove om nettene, drømmer og drømmer, da gjerne mareritt! Husker jeg var sånn sist, men ikke så ille som nå. Værste er at jeg husker alt jeg drømmer også! :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drømmer også noe helt villt! Mareritt har jeg hatt masse av i det siste.. og jeg husker det godt! Sært..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg drømmer MYE!!! Vet ikke om jeg kan kalle det mareritt.. Men mye rare ting. Som at mannen er utro osv :-O Med nabokjerringa på 40 år liksom... Syke drømmer. :P Tør jo ikke si det til han engang. Haha.

Jeg drømmer også sjukt mye, har heldigvis ikke mareritt da. Drømmer bare veldig mye merkelig, som f.eks at jeg blir kjørt rundt i en trillebår naken med bare et pledd rundt. Haha :-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg drømmer også veldig mye, men vil ikke si at det er mareritt, bare noe jeg får litt ubehagelig følelse av. Eller tenker "hva fader var det jeg drømte nå?" :P

Drømmer de netten jeg er sikkelig tett i nesa. Akuratt ny operert forje torsdag. Så håper det åpner seg mer snart.
Pleier å drømme fra hverdagen, ingen mareritt enda.

Ikke merket noe til drømmene ennå, men når jeg gikk med lille drømte jeg noe voldsomt

Termin januar 2015

Drømmer noe helt voldsomt, både mareritt og vanlig rare drømmer:p

Drømte her en natt at jeg hadde dødd og hjemsøkte mannen og mamma :p var litt gøy

I natt så drømte jeg at jeg mistet lille frø, skal ikke gå i detaljer, men det var grusomt :( våknet stiv som en stokk å turte nesten ikke snu meg i senga :(

Jeg har helt ville mareritt om at jeg gjør alt galt. Har drømt type ti ganger de siste ukene at jeg drikker meg full fordi jeg "glemmer" at jeg er gravid. Jeg har ikke hatt noe problem overhodet med å kutte ut alkoholen, men underbevisstheten min mener kanskje noe annet?! :p I tillegg drømmer at jeg spiser alt jeg ikke bør spise, at jeg røyker (noe jeg ikke gjør til vanlig en gang..) osv osv.

Jeg har også rare drømmer. Drømte for en stund siden at jeg dro til Pakistan for å åpne restaurant!!??

Jeg har helt ville mareritt om at jeg gjør alt galt. Har drømt type ti ganger de siste ukene at jeg drikker meg full fordi jeg "glemmer" at jeg er gravid. Jeg har ikke hatt noe problem overhodet med å kutte ut alkoholen, men underbevisstheten min mener kanskje noe annet?! :p I tillegg drømmer at jeg spiser alt jeg ikke bør spise, at jeg røyker (noe jeg ikke gjør til vanlig en gang..) osv osv.

Akkurat det drømmer jeg også!

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg drømmer også mye! Så har d blitt en uvane at jeg våkner mellom 4 og 5 på morningen:( håper ikke det skal fortsette, hadde tenkt å sove så mye jeg bare kan før babyen kommer;)

Det må nå være noe som gjør at man drømmer så fælt når man går gravid ? Skulle gjerne likt å visst. Nå sover jeg en del på dagen fordi jeg sliter med kvalme og trøtthet, så kanskje jeg ikke sovner like hardt om natten, å det da er lettere å drømme mye rart? Merkelige greier :p

Jeg drømmer ekstremt mye og alt er mareritt. Sliter veldig med og sove var ikke sånn første gang men denne gangen er alt annerledes og "værre"

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Akkurat slike ting drømte jeg mye i de to første svangerskapene mine også.

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Back
Topp