Drømmer og mareritt

Drømmer hver natt og har mareritt hver morgen om at kjæresten er utro eller finner seg ei ny [emoji53] Ikke kult, men det blir ikke til noe problem heller, bare at jeg sover dårligere [emoji39]

Jeg sliter både med dårlig søvn og drømmene utover dagen for jeg husker de så himla godt [emoji17]

Jeg drømmer også masse, men ikke slike mareritt som dere beskriver heldigvis! Har hatt noen slike runder når jeg har vært veldig sliten, mye ekle drømmer.

Litt usikker på hva som kan hjelpe, men å ikke være utkjørt er kanskje en god ide? Og lese/se på noe positivt før man legger seg?

Jeg har også helt sprø drømmer. Begynte faktisk et par dager før ikm, og er sånn enda. Heldigvis ikke grusomme mareritt, men ikke så mange koselige heller. Mest absurde og litt ekle.

I natt drømte jeg f.eks at jeg skulle hjelpe ei (aner ikke hvem det var) til bryllupet hennes. Men hun hadde en demon som fulgte etter henne og plagde henne. Jeg prøvde å hjelpe henne, men demonen lurte henne helt inntil aircondition-anlegget den bodde i (!!!), og dro til seg øreflippen hennes slik at den ramla av [emoji33][emoji23]

Drømmer sååå mye rart! Heldigvis ikke noe vondt enda, men mye underlig og masse seksuelt :smiley-ashamed004 mannen syns det er veldig greit... :p:p

Jeg drømmer også masse, men ikke slike mareritt som dere beskriver heldigvis! Har hatt noen slike runder når jeg har vært veldig sliten, mye ekle drømmer.

Litt usikker på hva som kan hjelpe, men å ikke være utkjørt er kanskje en god ide? Og lese/se på noe positivt før man legger seg?

Jeg skal spørre jordmor om råd når jeg skal på kontroll, håper hun har noen gode tips..[emoji1374]

Jeg har også helt sprø drømmer. Begynte faktisk et par dager før ikm, og er sånn enda. Heldigvis ikke grusomme mareritt, men ikke så mange koselige heller. Mest absurde og litt ekle.

I natt drømte jeg f.eks at jeg skulle hjelpe ei (aner ikke hvem det var) til bryllupet hennes. Men hun hadde en demon som fulgte etter henne og plagde henne. Jeg prøvde å hjelpe henne, men demonen lurte henne helt inntil aircondition-anlegget den bodde i (!!!), og dro til seg øreflippen hennes slik at den ramla av [emoji33][emoji23]

Herregud [emoji15][emoji23][emoji85]
Hormonene og graviditeten gjør mye rart ed oss[emoji15][emoji85]

Samme her,mye rare drømmer. Drømmer at mannen min forlater meg,drømmer baby,at jeg mistet en gagn til,mye seksuelt også og mye mye mer. Vet ikke hva hjelper. :banghead:

Drømmer mye rart. Som oftest går det i at jeg føder og glemmer barnet overalt, i bilen, under bading, utenfor utgangsdøren.. Fødte plutselig på Gardemoen, passet veldig dårlig, skulle jo på ferie si. Fikk ikke bestilt ekstra sete til den nyfødte og droppet den av på barnepassen på flyplassen. Dro på ferie med god samvittighet. Makan:pale Håper virkelig ikke jeg er sanndrømt :smiley-ashamed004 Har hatt en del mareritt også. De går for det meste i at jeg mister. Bråvåkner og løper på do for å se om jeg blør

Drømte at jeg fossblødde :( Og jeg som ikke har blødd en dråpe siden siste mens.. mye våken om nettene..

Våkner også av mareritt om at jeg fossblør. Skikkelig ekkelt!

Merkeligste drømmen i natt! Fødsel var i gang og jeg og mannen lå i senga og så på en film for å slappe av litt før det tok seg opp. Plutselig husker jeg ikke noe før jeg våkner opp og babyen er 2 dager gammel og ligger ved puppen!! Får helt panikk og blånekter for at hun er min, jeg husker jo ingenting. Og det går da ikke ann å glemme en fødsler?! Ender med at jeg rømte fra sykehuset :hilarious:

Jeg har mareritt av og til, men drømmer mest absurde ting.
Drømmer at vi flykter fra krig i ladet, men det er ikke noe problem for jeg har fått tak i gullkort på jobben, «å kan føre alt som reiseutgifter»... :hilarious:
Drømmer at jeg sitter på ett rødt venterom og snakker med en gullfisk i bolle. Gullfisken har store, hvite mennesketenner, og mørk stemme. Han forteller meg om livet og døden og sånt, før jeg blir ropt opp, og så våkner jeg..

I natt drømte jeg at lille familien vår var i en bilulykke og at jeg måtte velge hvem som skulle bli reddet av mannen, 2 åringen og lille i magen [emoji24][emoji24]

Sånne er helt for j....
Har hatt noen av dem.

Og drømmer der jeg plutselig er sammen med eksgubben igjen, og ikke finner ut hvor min nåværende mann er blitt av, og hva som har skjedd hater jeg!
Jeg sitter da, or føler på et sinnssykt savn, og kan noen ganger se at han leter febrilsk etter meg også men, vi treffes liksom aldri igjen. Som dem der du løper fra fare, men du kommer deg ikke bort usj I hate IT!

Jeg drømte nå i natt/dag at mannen var utro. Han møtte seg ei ny dame da vi var på IKEA for å kjøpe babyting. Jeg våkna med tårer i øynene, og ingen ved siden av meg. Gikk ut i stua, fant mannen men visste ikke helt om jeg skulle kysse han eller slå han..
Endte opp med å grine i armkroken hans.

Hadde tidenes drøm for noen dager siden! Drømte at jeg hadde en spontanabort, men jeg blødde ikke. Det kom tre speilegg ut. Først hadde jeg panikk fordi jeg mista, så fordi det kom ut TRE speilegg og jeg tydeligvis skulle hatt trillinger. Jeg klarte å knuse to av eggene, men det siste var helt, så det kunne jeg bare sette inn igjen å fortsette graviditeten :confused005:smiley-bounce022 Herlighet, var helt i sjokk da jeg våkna :p

Back
Topp