Ja samme her, var det jeg mente... forrige natta drømte jeg at 2 åringen brant inne, våknet i hylgråt
Det er så sykt grusomt og fælt at det finnes ikke ord. Rett og slett [emoji24]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja samme her, var det jeg mente... forrige natta drømte jeg at 2 åringen brant inne, våknet i hylgråt
Drømmer hver natt og har mareritt hver morgen om at kjæresten er utro eller finner seg ei ny [emoji53] Ikke kult, men det blir ikke til noe problem heller, bare at jeg sover dårligere [emoji39]
Signerer denHehehe, det kan ikke være så lett å være mennene våre for tiden
Har drømt 3 ganger at jeg har mista og det har vært så veldig ekte så er helt grusomt!
Jeg drømmer også masse, men ikke slike mareritt som dere beskriver heldigvis! Har hatt noen slike runder når jeg har vært veldig sliten, mye ekle drømmer.
Litt usikker på hva som kan hjelpe, men å ikke være utkjørt er kanskje en god ide? Og lese/se på noe positivt før man legger seg?
Jeg har også helt sprø drømmer. Begynte faktisk et par dager før ikm, og er sånn enda. Heldigvis ikke grusomme mareritt, men ikke så mange koselige heller. Mest absurde og litt ekle.
I natt drømte jeg f.eks at jeg skulle hjelpe ei (aner ikke hvem det var) til bryllupet hennes. Men hun hadde en demon som fulgte etter henne og plagde henne. Jeg prøvde å hjelpe henne, men demonen lurte henne helt inntil aircondition-anlegget den bodde i (!!!), og dro til seg øreflippen hennes slik at den ramla av [emoji33][emoji23]
I natt drømte jeg at lille familien vår var i en bilulykke og at jeg måtte velge hvem som skulle bli reddet av mannen, 2 åringen og lille i magen [emoji24][emoji24]