Drømmen oppfyllt...

ORIGINAL: Tiini

unnskyld meg, men nå kjenner jeg at det plutselig ikke ble så fryktelig godt meg smågodt og brus lenger!
Fy fader![:'(][:@]

jøsses .. det var da noe å bli forbanna over...?? hver sin smak, men det er jo noen som ikke takler at andre har andre lyster enn seg selv tydeligvis

Så bra for deg[:)]
Jeg selv kunne ikke tenke meg å se gubben med en annen. Men har sett d på tv[;)]

Synd d er litt teit at mange av dere som skriver hær er så negative. D var jo en drøm for henne!! Da henne få ha d uten at dere skal være stygge!!

Så bra at drømmen din gikk i oppfyllelse da [:)]

Ser mange skriver æsj å slik. Det synes jeg er ganske respektløst da dette er fantasien din og alle er forskjellige!
Mange nok som knapt nok har ett sexliv, så bare vær glad du [8D]

You go girl [:D]

ORIGINAL: gurofjord

Turn off for noen, og turn on for andre, ingen er like heldigvis..[;)] hadde ikke trodd jeg skulle få guttesex som fetish, men fikk se d i en film en gang og ble hekta..[;)] men, hvorfor er ik guttesex akseptert da, jentesex er jo omtrent allment akseptert...?

Må signere denne jeg, jeg har spusrt sambo flere ganger om han vil det, og nå ser det ut som om at jeg får det til også:D gleder meg masse..
Kjenner jeg blir litt sånn småvill i trusa bare av tanken:)

ORIGINAL: snowball

Turn-off!

Sykt! [:'(] men fint at DIN drøm gikk i oppfyllelse da.. Selv om ikke det var samboeren sitt ønske.

Du er gal dame!!!!![8D]

oioioi, her fikk du gjennomgå ja.
Flott at du fikk din drøm oppfylt. [:D] Vi har vel alle sexfantasier som vi bærer med oss gjennom livet.
Hva sier samboeren din til dette i etterkant? Er det noe han kan tenkte seg å gjenta så er det jo helt greit, -det er opp til hver enkelt hvem de har sex med så lenge det er frivillig.

Jeg kunne ikke tenkt meg det samme, men respekterer din fantasi. Jeg har venner med mer avanserte fantasier enn det...

Det jeg derimot reagerer på er hvordan andre gir uttrykk for sin avsky her mot deg. Hvis de ikke liker det så kan de jo bare holde det for seg selv. Det er ingenting galt med å ha sex med en av samme kjønn, så lenge alle er inneforstått med det.

Sukk. Jeg håper at du ikke lar negative, sure og ekle kommentarer ødelegge for sexlivet deres videre. Og kanskje ikke skal forvente hurrarop fra folk her inne når du legger ut slikt, men være forberedt på det motsatte.

Hmm.. så bra for deg.. :D Og for alle dere andre som skriver hvor ekkelt det var, hvor kvalme dere ble og matlusten ble mistet.. hva er vitsen ? dere går inn på ett sex forum, altså ett tema som normalt hemmeligholdes mer enn de fleste andre tema.. dvs folk tenner på ENDEL ting vi ikke aner det går ann å tenne på.. Folk tenner på føtter, avføring, jente på jente, gutt på gutt, gutt på jente, noen tenner på "voldtekt"/hard sex, noen tenner på barn, noen tenner på fett, noen på dyr å noen til å med på trær og gjærder.. osv osv osv Vi er forskjellige.. Så om hun fikk SIN fantasi oppfyldt, er ikke det bra for henne ?? Det syntes hvertfall jeg da :D

ORIGINAL: kattiz_86

Ser mange skriver æsj å slik. Det synes jeg er ganske respektløst da dette er fantasien din og alle er forskjellige!

Signerer under her jeg! Kos dere med deres fantasier og gjør som dere vil! [:D]

Så lenge det er lovlig, ikke skader noen og alle er med på det frivillig så ser jeg ikke noe galt i noen sexuelle fantasier/sexleker osv.. Selv om jeg ikke liker det så kan andre få like det uten at jeg skal si stygge ting[8|]

Kjempe flott at du fikk oppleve fantasien din, håpe mannen din syns det er mer greit etter 1 gang og prøver igjen[:D][:D]

ORIGINAL: Millamor82

Hehe, sign[:D]

[8D]

hver sin smak, helt klart... jeg ville aldri noensinne vurdert å be samboeren min ha sex men en annen, og langt ifra en gutt[8D]

men er han klar over at du reklamerer på et åpent forum at han har hatt sex med et annet kjønn?? mtp at han egentlig ikke ville, håper jeg du har fått tillatelse av han til å offentliggjøre det...

ORIGINAL: Woolfmother

å bra da! mener å ha lest at du har hatt lyst til det[:)]

og hva er det med dere som lager disse[:'(][:@][&:][:o]?? det er jo ikke sånn at hu tvinger dere til å se på da!
gi heller F i å svare da, er jo ikke noe vits i å overdrive avskyen! noen liker det andre ikke. dere gjør sikkert ting som hun ikke liker.

Sign.[:)]
Her må man jo få skrive denne type innlegg uten å bli brydd med sine lyster!!!
(jeg vil gjerne ha mannen min for meg selv,da...)

ORIGINAL: snowball

Turn-off!

Må bare spørre eg og, trur ikkje eg hadde satt noko særlig pris på om mannen min knulla eit anna kvinnfolk. trur eg hadde blitt ein smule forbanna då ja...
ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: *Prinsessa

Hehehe måtte le litt jeg. tuller du? fikk meg en god latter[:D]
men uansett bra at drømmen gikk i oppfylleles[:D]

selv ville jeg ikke latt kuken til samboern trave inn i et manneligrektum.
tenner meg mer at han knuller ei jente forran meg og det funker som faen[8D]

du sier:
hvorfor er ik guttesex akseptert da, jentesex er jo omtrent allment akseptert...?
jentene er feminine, vi holder hverandre i henda, vi følger hverandre på do osv.
guttene gjør ikke slikt.
men jeg liker bedre å se gutter sammen med jenter. jenter og jenter gjør meg heller ingenting. blir for mye homo med to menn. (ikke at jeg harimot homser altså)

Jeg må bare spørre: Hvordan kan du tenne på at mannen  din har sex med en annen???

Jeg mener ikke noe frekt altså, jeg lurer oppriktig på det

Så moro du fikk fantasien din oppfylt og at det ble vellykket[:D]

Og dere som skriver æsj og disse--> [:'(] hvorfor svarer dere sånn?
Dette er et forum som heter sex og samliv.
Dette burde være et sted hvor man kan uttrykke lyster, ønsker, spørsmål
og tanker uten å bli "driti ut" med kommentarer som
æsj! så ekkelt! fy faen så turn off! osv..
Det finnes andre og bedre måter å svare og si sin mening på.

-hva med å glede seg over andres glede da?

Skjønner man reagerer om det er noe ulovlig man driver med,
men sunne sexuelle opplevelser burde man fritt få uttrykke uten stygge kommentarer, synes jeg ihvertfall.

Jeg har selv endel fantasier
som jeg en dag håper jeg kan dele med dere hvis de oppfylles.
Og om det skjer, håper jeg virkelig ikke jeg blir mottat på samme måte...

Back
Topp