Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: moyas mamma
Må bare spørre eg og, trur ikkje eg hadde satt noko særlig pris på om mannen min knulla eit anna kvinnfolk. trur eg hadde blitt ein smule forbanna då ja...
ORIGINAL: Lolodi
ORIGINAL: *Prinsessa
Hehehe måtte le litt jeg. tuller du? fikk meg en god latter[:D]
men uansett bra at drømmen gikk i oppfylleles[:D]
selv ville jeg ikke latt kuken til samboern trave inn i et manneligrektum.
tenner meg mer at han knuller ei jente forran meg og det funker som faen[8D]
du sier:
hvorfor er ik guttesex akseptert da, jentesex er jo omtrent allment akseptert...?
jentene er feminine, vi holder hverandre i henda, vi følger hverandre på do osv.
guttene gjør ikke slikt.
men jeg liker bedre å se gutter sammen med jenter. jenter og jenter gjør meg heller ingenting. blir for mye homo med to menn. (ikke at jeg harimot homser altså)
Jeg må bare spørre: Hvordan kan du tenne på at mannen din har sex med en annen???
Jeg mener ikke noe frekt altså, jeg lurer oppriktig på det
ORIGINAL: Freaky*Nurse
Min tanke:
Tror ikke jeg hadde klart å sett min kjære ta et annet mannfolk i ræva, det at han blir opphissa og at det går for han ville jeg finne helt motbydelig og virkelig lurt på min rolle i forholdet. Tydelig liker han jo menn og blir tennt av det..
Fint for deg, men syntes du det var stas å få lemmene i deg etterpå? Med tanke på at den hadde vært i en manneræv?
ORIGINAL: Lynn87
når jeg leser om at dere liker å se partneren ha sex med andre, både kvinner og menn, tenker jeg at jeg må være forferdelig gammeldags men jeg forbinner nå faktisk sex med å elske, jeg har sex med samboeren min fordi jeg elsker han, og vi er veldig til å kjertegne hverandre og har kansje et litt romantisk forhold til dette da, men synes det er den mest fantastiske sexen jeg har hatt er med min nåværende samboer fordi han virkelig viser for meg at han elsker meg samtidig.
ORIGINAL: Snoflak
Hmm.. så bra for deg.. :D Og for alle dere andre som skriver hvor ekkelt det var, hvor kvalme dere ble og matlusten ble mistet.. hva er vitsen ? dere går inn på ett sex forum, altså ett tema som normalt hemmeligholdes mer enn de fleste andre tema.. dvs folk tenner på ENDEL ting vi ikke aner det går ann å tenne på.. Folk tenner på føtter, avføring, jente på jente, gutt på gutt, gutt på jente, noen tenner på "voldtekt"/hard sex, noen tenner på barn, noen tenner på fett, noen på dyr å noen til å med på trær og gjærder.. osv osv osv Vi er forskjellige.. Så om hun fikk SIN fantasi oppfyldt, er ikke det bra for henne ?? Det syntes hvertfall jeg da :D
ORIGINAL: latterjenta
Hmm.. så bra for deg.. :D Og for alle dere andre som skriver hvor ekkelt det var, hvor kvalme dere ble og matlusten ble mistet.. hva er vitsen ? dere går inn på ett sex forum, altså ett tema som normalt hemmeligholdes mer enn de fleste andre tema.. dvs folk tenner på ENDEL ting vi ikke aner det går ann å tenne på.. Folk tenner på føtter, avføring, jente på jente, gutt på gutt, gutt på jente, noen tenner på "voldtekt"/hard sex, noen tenner på barn, noen tenner på fett, noen på dyr å noen til å med på trær og gjærder.. osv osv osv Vi er forskjellige.. Så om hun fikk SIN fantasi oppfyldt, er ikke det bra for henne ?? Det syntes hvertfall jeg da :D
Unnskyld meg, men hvordan kan du skrive noe sånt!?! [:@]
Bra for henne å få sin fantasi oppfylt, JA!
Men,mener du det er bra for folk å få sin fantasi om sex med barn og dyr oppfylt siden du skriver om det i denne sammenhengen!?!
Håper, og velger å tru, at du ikke tenkte helt over hva det var du egentlig skrev...
ORIGINAL: Dollysmurfen
Forhåpentligvis så har "Snoflak" formulert seg litt feil (???!!!)
Dyr og barn hører så absolutt ikke hjemme i kategorien "hva det er ok å tenne på". Folk kan bli kåt av hva de vil for min del, så lenge ikke lysten går utover og SKADER andre mennesker eller dyr. Noen tenner på makt, er d da ok å voldta? Synes det innlegget du skrev der var grusomt idiotisk sakt..ORIGINAL: Homogenic
ORIGINAL: latterjenta
Unnskyld meg, men hvordan kan du skrive noe sånt!?! [:@]
Bra for henne å få sin fantasi oppfylt, JA!
Men,mener du det er bra for folk å få sin fantasi om sex med barn og dyr oppfylt siden du skriver om det i denne sammenhengen!?!
Håper, og velger å tru, at du ikke tenkte helt over hva det var du egentlig skrev...
Fikk nesten tårer i øynene av at noen kan skrive noe så forferdelig!!!!!!!
[:(][:(][:(] Også barn da, jeeezez!