Drømmen oppfyllt...

ORIGINAL: kattiz_86

Så bra at drømmen din gikk i oppfyllelse da [:)]

Ser mange skriver æsj å slik. Det synes jeg er ganske respektløst da dette er fantasien din og alle er forskjellige!
Mange nok som knapt nok har ett sexliv, så bare vær glad du [8D]

You go girl [:D]

ORIGINAL: moyas mamma

Må bare spørre eg og, trur ikkje eg hadde satt noko særlig pris på om mannen min knulla eit anna kvinnfolk. trur eg hadde blitt ein smule forbanna då ja...
ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: *Prinsessa

Hehehe måtte le litt jeg. tuller du? fikk meg en god latter[:D]
men uansett bra at drømmen gikk i oppfylleles[:D]

selv ville jeg ikke latt kuken til samboern trave inn i et manneligrektum.
tenner meg mer at han knuller ei jente forran meg og det funker som faen[8D]

du sier:
hvorfor er ik guttesex akseptert da, jentesex er jo omtrent allment akseptert...?
jentene er feminine, vi holder hverandre i henda, vi følger hverandre på do osv.
guttene gjør ikke slikt.
men jeg liker bedre å se gutter sammen med jenter. jenter og jenter gjør meg heller ingenting. blir for mye homo med to menn. (ikke at jeg harimot homser altså)

Jeg må bare spørre: Hvordan kan du tenne på at mannen  din har sex med en annen???

Jeg mener ikke noe frekt altså, jeg lurer oppriktig på det

Lurer virkelig på det jeg også... Tenner du virkelig på å se at mannen din har sex med en annen dame.. Jeg hadde virkelig ikke klart det jeg... At han hadde nyti å trenge inn i en annen dame mens jeg ser på?? sykt[&:]

Min tanke:

Tror ikke jeg hadde klart å sett min kjære ta et annet mannfolk i ræva, det at han blir opphissa og at det går for han ville jeg finne helt motbydelig og virkelig lurt på min rolle i forholdet. Tydelig liker han jo menn og blir tennt av det..

Fint for deg, men syntes du det var stas å få lemmene i deg etterpå? Med tanke på at den hadde vært i en manneræv?

ORIGINAL: Freaky*Nurse

Min tanke:

Tror ikke jeg hadde klart å sett min kjære ta et annet mannfolk i ræva, det at han blir opphissa og at det går for han ville jeg finne helt motbydelig og virkelig lurt på min rolle i forholdet. Tydelig liker han jo menn og blir tennt av det..

Fint for deg, men syntes du det var stas å få lemmene i deg etterpå? Med tanke på at den hadde vært i en manneræv?

haha nå måtte jeg le.[8D]

ORIGINAL: Lynn87

når jeg leser om at dere liker å se partneren ha sex med andre, både kvinner og menn, tenker jeg at jeg må være forferdelig gammeldags men jeg forbinner nå faktisk sex med å elske, jeg har sex med samboeren min fordi jeg elsker han, og vi er veldig til å kjertegne hverandre og har kansje et litt romantisk forhold til dette da, men synes det er den mest fantastiske sexen jeg har hatt er med min nåværende samboer fordi han virkelig viser for meg at han elsker meg samtidig.

der er vi helt like, gammaldags eller ei [:)]

ORIGINAL: Snoflak

Hmm.. så bra for deg.. :D Og for alle dere andre som skriver hvor ekkelt det var, hvor kvalme dere ble og matlusten ble mistet.. hva er vitsen ? dere går inn på ett sex forum, altså ett tema som normalt hemmeligholdes mer enn de fleste andre tema.. dvs folk tenner på ENDEL ting vi ikke aner det går ann å tenne på.. Folk tenner på føtter, avføring, jente på jente, gutt på gutt, gutt på jente, noen tenner på "voldtekt"/hard sex, noen tenner på barn, noen tenner på fett, noen på dyr å noen til å med på trær og gjærder.. osv osv osv Vi er forskjellige.. Så om hun fikk SIN fantasi oppfyldt, er ikke det bra for henne ?? Det syntes hvertfall jeg da :D

Unnskyld meg, men hvordan kan du skrive noe sånt!?! [:@]
Bra for henne å få sin fantasi oppfylt, JA!
Men,mener du det er bra for folk å få sin fantasi om sex med barn og dyr oppfylt siden du skriver om det i denne sammenhengen!?!
Håper, og velger å tru, at du ikke tenkte helt over hva det var du egentlig skrev...

Men, til HI!
Flott at fantasien din har kommet i oppfyllelse selv om dette er noe jeg selv aldri kunne tenke meg.
Hvordan har mannen din tatt det i etterkant, angrer han? I så fall har dette ødelagt noe dere i mellom? Eller fallt det kanskje godt i smak hos han[;)]

Håper dere som skriver så åpent om disse tingene vet at dette er et åpent forum som ALLE kan se!!! Til og med de som ikke er medlemmer...
Og når dere har bilder av dere selv som avatar så håper jeg dere takler at folk dere egentlig ikke vil at skal vite slikt om dere får vite det

oo fyyyyy. MIN mann skal aldri komme SÅ nært en annen mann! Det er BESTEMT! [&:]  Er vel i grunn ganske reddet,siden han ikke vil ha noe i rompa...[8D]

ORIGINAL: latterjenta

Hmm.. så bra for deg.. :D Og for alle dere andre som skriver hvor ekkelt det var, hvor kvalme dere ble og matlusten ble mistet.. hva er vitsen ? dere går inn på ett sex forum, altså ett tema som normalt hemmeligholdes mer enn de fleste andre tema.. dvs folk tenner på ENDEL ting vi ikke aner det går ann å tenne på.. Folk tenner på føtter, avføring, jente på jente, gutt på gutt, gutt på jente, noen tenner på "voldtekt"/hard sex, noen tenner på barn, noen tenner på fett, noen på dyr å noen til å med på trær og gjærder.. osv osv osv Vi er forskjellige.. Så om hun fikk SIN fantasi oppfyldt, er ikke det bra for henne ?? Det syntes hvertfall jeg da :D

Men,mener du det er bra for folk å få sin fantasi om sex med barn og dyr oppfylt siden du skriver om det i denne sammenhengen!?!
Håper, og velger å tru, at du ikke tenkte helt over hva det var du egentlig skrev...

Fikk nesten tårer i øynene av at noen kan skrive noe så forferdelig!!!!!!!

[:(][:(][:(] Også barn da, jeeezez! 

Er gla for at jeg og sambo er av den gammeldagse sorten. At vi ikke driver å har oss med andre.
Bra at du fikk ønsket ditt oppfylt. Jeg fikk mitt ønske oppfylt for en uke siden. Det var å få føde barnet til han jeg elsker over alt på jord. Det er så deilig å se far og sønn ilag.
Heldigvis er folk forskjellig. La folk få ha sine drømmer og lyster. Ingenting er bedre enn det!!

så herlig å få drømmen oppfylt :) tør ikke engang fortelle min kjære om mine fantasier jeg :( har vært sammen i snart 9 år å skal gifte oss til neste sommer , men sexen har forsåvidt vært den sammen hele veien. er som regel veldig mye bedre etter ei fyllekule, men da tør vi nok begge å utfolde oss litt mer... er litt sjenerte begge to å det er ikke støtt så veldig bra egentlig hehe. men vi har ett utrolig bra forhold da =)
er lite sånne kicky greier jeg kunne tenkt meg, men litt variasjon oss i mellom hadde vært midt i blinken.
men nå som magen er stor finnes det iallefall ikke noe håp.
har så lyst om dagen , men jeg veit att det bare gjør vondt så jeg får vel bare vente litt.

ORIGINAL: Dollysmurfen

Forhåpentligvis så har "Snoflak" formulert seg litt feil (???!!!)
Dyr og barn hører så absolutt ikke hjemme i kategorien "hva det er ok å tenne på". Folk kan bli kåt av hva de vil for min del, så lenge ikke lysten går utover og SKADER andre mennesker eller dyr. Noen tenner på makt, er d da ok å voldta? Synes det innlegget du skrev der var grusomt idiotisk sakt..
ORIGINAL: Homogenic

ORIGINAL: latterjenta

Fikk nesten tårer i øynene av at noen kan skrive noe så forferdelig!!!!!!!

[:(][:(][:(] Også barn da, jeeezez! 

Jeg tolker det hun skrev som at det er mye som GÅR ANN å tenne på, men hun skrev jo ikke at  alt det hun ramset opp der er ok å tenne på. Litt tankeløst skrevet kanskje, men det var vel for å sette en kontrast til HI og at hennes fantasi var ganske harmløs og normal i forhold til andre ting man kan fantasere om, selv om de fleste her reagerte med avsky på fantasien hennes.

Nei, nei nei nei, og atter NEI.

Men sikkert kjekt for deg det [8|]

Back
Topp