Drømmen oppfyllt...

gurofjord

Andre møte med forumet
ohaha, i natt ble endelig drømmefantasien min virkelig, fikk endelig sambo til å ha sex m en annen gutt, aldri sett noe så sykt digg før[:D] gikk for meg flere ganger uten at noen hadde tatt på meg engang[8D][:D][:D] go for it girls, bør oppleves..
[:D]

[:-] folk tenne tydeligvis på forskjellige ting for hadde mannen min hatt sex med en annen mann hadde jeg fått så turne off at jeg hadde blitt helt rosin asså!!!

ORIGINAL: gurofjord

ohaha, i natt ble endelig drømmefantasien min virkelig, fikk endelig sambo til å ha sex m en annen gutt, aldri sett noe så sykt digg før[:D] gikk for meg flere ganger uten at noen hadde tatt på meg engang[8D][:D][:D] go for it girls, bør oppleves..

Så bra den gikk i oppfyllelse da [:D][:D][:D][:D]
Er ikke noe jeg drømmer om, men hørtes ut som det var meget bra for deg da [;)]

åå... jeg vil åå[:-]..... men da jeg spurte mannen fikk jeg klart til svar at det skjer ALDRI...[8D] så jaja... jeg får la det være en fantasi..[8D]

Var det alkohol inn i bildet siden det endelig skjedde eller? [8D]
Mener du tidligere har sagt at han ikke ville være med på akkurat det...hehe

hehe, var litt alkohol inne i bildet ja[8D] har mast på han i snart to år om d nå, men i natt ble d, i lystig lag m et vennepar av oss, men d som utløste d var vel at vi jentene brukte dildo på typene da tror jeg..[8D][:D][:D]

Turn-off!

ORIGINAL: snowball

Turn-off!

Turn off for noen, og turn on for andre, ingen er like heldigvis..[;)] hadde ikke trodd jeg skulle få guttesex som fetish, men fikk se d i en film en gang og ble hekta..[;)] men, hvorfor er ik guttesex akseptert da, jentesex er jo omtrent allment akseptert...?

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: Lolodi

Å fy faen! Turn OFF!!! [:'(][:'(]

Hehehe måtte le litt jeg. tuller du? fikk meg en god latter[:D]
men uansett bra at drømmen gikk i oppfylleles[:D]

selv ville jeg ikke latt kuken til samboern trave inn i et manneligrektum.
tenner meg mer at han knuller ei jente forran meg og det funker som faen[8D]

du sier:
hvorfor er ik guttesex akseptert da, jentesex er jo omtrent allment akseptert...?
jentene er feminine, vi holder hverandre i henda, vi følger hverandre på do osv.
guttene gjør ikke slikt.
men jeg liker bedre å se gutter sammen med jenter. jenter og jenter gjør meg heller ingenting. blir for mye homo med to menn. (ikke at jeg harimot homser altså)

ORIGINAL: EricaJenta

åå... jeg vil åå[:-]..... men da jeg spurte mannen fikk jeg klart til svar at det skjer ALDRI...[8D] så jaja... jeg får la det være en fantasi..[8D]

Å fysj a meg! [:'(]

åsså å juble over at noe endelig har gått i oppfyllelse da, som den som utfører det egentlig ikke vil en gang.. [8|] jeeei.. kjeeeempeturn-on.. [:-][8|]

unnskyld meg, men nå kjenner jeg at det plutselig ikke ble så fryktelig godt meg smågodt og brus lenger!
Fy fader![:'(][:@]

Bra for deg at det gikk i oppfyllelse da[:)] For min del er det noe jeg ALDRI kunne fått sambo til å gjøre, vil ha han for meg selv[;)] Men aksepterer det at andre har annerledes fantasi enn meg. Alle er forskjellige, sånn er'e bare![:)]

ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: *Prinsessa

Hehehe måtte le litt jeg. tuller du? fikk meg en god latter[:D]
men uansett bra at drømmen gikk i oppfylleles[:D]

selv ville jeg ikke latt kuken til samboern trave inn i et manneligrektum.
tenner meg mer at han knuller ei jente forran meg og det funker som faen[8D]

du sier:
hvorfor er ik guttesex akseptert da, jentesex er jo omtrent allment akseptert...?
jentene er feminine, vi holder hverandre i henda, vi følger hverandre på do osv.
guttene gjør ikke slikt.
men jeg liker bedre å se gutter sammen med jenter. jenter og jenter gjør meg heller ingenting. blir for mye homo med to menn. (ikke at jeg harimot homser altså)

Jeg må bare spørre: Hvordan kan du tenne på at mannen  din har sex med en annen???

Jeg mener ikke noe frekt altså, jeg lurer oppriktig på det

det jeg mener er at jeg vil heller se mannen min knulle en jente enn å ha kuken inn i rævva på en kar. noe de fleste gjør vil jeg tro.uansett så syns jeg det er et vakrere syn med en mann og dame enn to menn som har seg[8D] hehe

men nå var det ikke vårt krydrete sexliv det var snakk om her[8D][:D] og noen liker trekant og andre ikke[:)]

Back
Topp