Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Nei, det kan jeg skjønne alså. Krysser fingrene for dere:angelic: virkelig forståelig at dere er distansert. Husker mannen var det sist til en viss grad og var mer lykkelig når jeg kom nærmere 2 trimester.

Ja, heldigvis vet jeg at det blir fantastisk den gangen vi kommer oss over på litt tryggere grunn begge to:)
 
8dp5dt / 13dpo

I dag er dagen jeg tenkte jeg kanskje kom til å sprekke å ta en test, fordi vi skal ut i kveld. Men - ingen test tatt og jeg er veldig fornøyd med det!! Har ikke hatt så lyst heller da, men likevel ;)
Så nå tror jeg faktisk det skal gå helt fint å vente!
Ingen symptomer å melde om fortsatt, har mye murringer og er litt småkvalm innimellom, men det er nok reaksjonen på cyclogest. Sist hadde jeg litt brune rester (festeblødning-isj?) på 11-12dpo, det har jeg ikke hatt nå. Men det trenger jo heller ikke å bety noe. Vi får bare se hva som skjer, 6 dager til test!
 
Vet du hva? Ta deg en fest, dersom det er noe så er det uansett så tidlig at dere ikke deler blodomløp! Lev som vanlig og kos deg masse!! :D
 
Vet du hva? Ta deg en fest, dersom det er noe så er det uansett så tidlig at dere ikke deler blodomløp! Lev som vanlig og kos deg masse!! :D

Ah, jeg har tenkt på det, for du har jo egentlig rett! Men tror ikke om jeg tør, er så redd jeg ender med å skylde på meg selv om dette ikke går! Men takk for at du sier det, hvis jeg får lyst på én øl så får jeg i såfall litt mindre dårlig samvittighet :)
 
Jag är enig med Tiger, om du har lust. Om det ör denna gången det är meningen å bli, så kommer detta bli baby uansett ett par öl eller ikke! jag heier så innmari på dere fra sidelinja!
 
Du er tøff og tålmodig - SÅ imponert nå altså! Men tror du gjør lurt i å vente, forhåpentligvis er du gravid og så sparer du deg for noen ekstra dager med uro for det som kommer etter testen. Krysser alt for at det skal gå bra nå!

Og du, jeg tenker også at det er innafor med et glass i kveld hvis du føler for det og det hjelper deg å senke skuldrene og nyte kvelden. Men hvis du vet med deg selv at du kan bli stresset av det lenger frem, får du lytte til deg selv på det. Det vet du best selv!
 
Signerer de andre her ❤️ Kos deg masse i kveld, med øl eller brus :happy:
 
Du er flink som venter med å teste, kudos :happy: kos deg ikveld :angelic:
 
Det ble en sååå fin kveld i går - med munkholm men uten angst for å late som jeg smakte på andres vinglass og sånt. Tror ingen hadde mistanker og da klarte jeg å slappe av med det. Var så koselig så jeg er veldig glad jeg gjorde det sånn :happy: Nå er det jobb resten av helgen, gruer meg litt til det men tida går i allefall. God helg fininger :Heartred
 
God helg til deg også! Så bra å høre at du hadde det fint i går.
 
10dp5dt / 15 dpo

Startet dagen med masse brune cyclogest-rester, og nå blør jeg friskt. Desverre. Mensmurringer på plass også, så jeg er egentlig helt sikker på at dette er over nå, bare trodde ikke jeg kom til å få mensen før jeg slutta med cyclogest? Tenker å ta en test snart siden jeg uansett kjenner meg sikker på at den er blank, bare kvier meg til å få den bekreftelsen før jeg skal på jobb i ettermiddag. Så vi får se. Det kjennes ganske drit hvertfall, men sånn er det:dontknow
 
Høres desverre ut som mensen ja.. foreslå sette deg i styrt syklus, jeg synes det var veldig fint :)
 
Æsj, det var jo ikke dette jeg ville lese. Kanskje greit å ta den testen da? Så kan du jo legge plan klar allerede til uka? Klem til deg.
 
Sender deg en stor klem ❤
 
Tok den testen jeg.. :wideyed:
Og én til, for hodet mitt trodde jeg hadde tatt feil og tatt en el-test siden jeg ikke kunne skjønne at det kom to streker.

C4C9C2AF-29D7-4A19-9CF2-D6150A016BE7.jpeg


Dårlig bilde også ser jeg. Men shit pomfritt. Her er det jo noe på gang, bare slutt å blø for svarte :arghh:
 
Tok den testen jeg.. :wideyed:
Og én til, for hodet mitt trodde jeg hadde tatt feil og tatt en el-test siden jeg ikke kunne skjønne at det kom to streker.

Vis vedlegget 305838

Dårlig bilde også ser jeg. Men shit pomfritt. Her er det jo noe på gang, bare slutt å blø for svarte :arghh:

Oj. God timing på å stikke innom BV. For en thriller. Denne SKAL sitte. Blødninger vet vi jo at ikke trenger å bety noe som helst, og vaginal progesteron øker risikoen for lokal blødning. Heia lille spire. ❤
 
Oj. God timing på å stikke innom BV. For en thriller. Denne SKAL sitte. Blødninger vet vi jo at ikke trenger å bety noe som helst, og vaginal progesteron øker risikoen for lokal blødning. Heia lille spire. ❤

Ble en mer spennende dag en jeg hadde sett for meg også gitt! Og ja jeg vet, i tillegg hadde vi sex natt til i går, og jeg bruker albyl e, så prøver å tenke nå at det kan ha med det å gjøre. Får bare ta en dag i gangen, hadde nok vært like nervøs også uten blod! Klarer ikke å føle så mye men er hvertfall letta for at den ikke var negativ så får vi ta det derfra :Heartred
 
Back
Topp