Drømmen om søskenspire

4+6 // 20 dpo

Testene stiger og tempen har holdt seg stabil. Åååh tenk om vi får et barn igjen, denne gangen i april?!!! :love7:love7

Jeg nekter å oppleve flere sa eller noe annet tull. Jeg må nok si ifra på jobb neste uke også, så da er det hvertfall ikke lov å gå galt etterpå :notworthy

Screenshot_20190807_075141.jpg

IMG_20190807_075116.jpg
 
Last edited:
Gratulerer så mye☆☆ måtte dette være en skikkelig lutinus sterk terminspire :p:D
 
5+0 // 21 dpo
Endelig 5 uker passert! :happy093

Med så sterke tester i går er jeg ganske sikker på at jeg kommer meg lengre enn ved SAene. Rekorden der er vel 5+1 eller 5+2. Men hadde ikke like sterke tester den gang.

Håper og ber om at dette er en terminspire :excited001:happy093.

Jeg har hatt noen sterke tak i magen da. Første gang på mandag og igjen i går. Helt fin ellers. Håper det er normale voksesmerter? Det føles betryggende i allefall at det har gått endel tid siden mandag og testene har blitt sterkere i mellomtiden.

Ellers kom det noen brekninger i mårrest og trøttheten har tatt meg med storm. Foreløpig håper jeg på litt kvalme, for jeg synes det er betryggende på at det går bra med spiren! Men helst ikke så mye :hilarious:
 
Oi her var det gøy lesing siden sist!!! :happy: Gratulerer så mye, måtte spira holde helt til termin!! :love7:Heartbigred
 
Kjære Kaffebønna, dette var gledelige nyheter <3 <3 Krysser alt jeg har for at dette går bra, men hallo... Nå er det din/deres tur altså!!! Det gir oss andre etterslepere håp for framtiden!
 
Vi er jo i samme termingruppe! Jeg er 4+0 håper for oss begge at den sitter nå, og blir der til april!

Fint å lese dagboken din. Spennede å følge med i fortsettelsen!

Lykke til ❤️
 
Dette var fin lesning å komme hjem til etter ferien! Krysser alt jeg kan for deg nå, for dette fortjener du :D:Heartred
 
Kjære Kaffebønna, dette var gledelige nyheter <3 <3 Krysser alt jeg har for at dette går bra, men hallo... Nå er det din/deres tur altså!!! Det gir oss andre etterslepere håp for framtiden!

Ja nå altså, synes jeg uflaksen er brukt opp! Håper det blir klaff på dere også før mannen reiser igjen! :Heartred
 
Vi er jo i samme termingruppe! Jeg er 4+0 håper for oss begge at den sitter nå, og blir der til april!

Fint å lese dagboken din. Spennede å følge med i fortsettelsen!

Lykke til ❤️

Stemmer! Nå skal spiren sitter helt til termin altså, det har jeg bestemt :Heartred:D
 
5+5
Bare en gang før har jeg kommet så langt, og da ble det baby :D

Prøver å ignorere alt som har med spontanabort senere enn 5+0. Jeg har bare erfaring med de tidlige, så håper på ett vis at kroppen min bare er sykt flink i utvelgelsesprosessen, sånn at denne vil være helt perfekt terminspire :hilarious:

Jeg er blitt skikkelig trøtt og sliten. Småuggen innimellom, men føler jeg er mye mindre kvalm enn sist. Det stresser meg litt, men jeg bør vel bare nyte. Puppene er ømme også, og har av og til stikninger og ligament smerter. Sjelden gang kjennes det ut som menskramper.

Har time hos gyn neste uke ved 6+6. Grugleder meg til å se om det er en spire med riktig størrelse og hjertebank der da :love7

Jo også! Lett å si etter å ha passert 5 uker men, jeg føler jeg har hatt en annen ro over dette svangerskapet. Akkurat slik jeg hadde med guttungen. Mens med de kjemiske har jeg hatt en ekkel følelse over at noe ikke stemte. Håper magefølelsen på denne stemmer!
 
6 uker!

Halvveis til 12 uker. Tenk det! Litt godt å få noen gratis uker med på kjøpet i begynnelsen :hilarious:

I går fikk jeg kjent på litt ordentlig kvalme, og fant ut at det å kjøre noe sted tidlig er uaktuelt. Kvalmen varte hele morgen og formiddagen samt rundt middagstid.

Ellers går det for det meste i ømme pupper, svimmelhet og utmattelse. det blir noen lange uker fremover. :shy::nailbiting:
 
Så glad jeg ble nå, Kaffebønna! Gratulerer så mye! ❤️ Unner deg så innmari en terminspire nå! ❤️
 
Back
Topp