Drømmen om nr 4 *gravid*

Jaja, over på 7 dpo nå. Sitter på sykehuset. Ble hentet av ambulanse i (går) ettermiddag…
Er så MØKKALEI sykehus og hele 2022! Dette har vært et utrolig tøft år som jeg virkelig vil bli ferdig med!!!
 
Jaja, over på 7 dpo nå. Sitter på sykehuset. Ble hentet av ambulanse i (går) ettermiddag…
Er så MØKKALEI sykehus og hele 2022! Dette har vært et utrolig tøft år som jeg virkelig vil bli ferdig med!!!
Hva skjer?:(:Heartred
 
Heldigvis ufarlig, men med så ille brystsmerter jeg hadde så tok de ingen sjangse. Har vist klart å stressa på meg betennelse i brystbenet :dead: Ikke vil de gi meg betennelsesdempende siden vi prøver på baby heller, så da skal jeg overleve på høytdose Paracet. Det går fint det altså,men likevel vondt:shy:
 
Last edited:
Heldigvis ufarlig, men med så ille brystsmerter jeg hadde så tok de ingen sjangse. Har vist klart å stressa på meg betennelse i brystbenet :dead: Ikke vil de gi meg betennelsesdempende siden vi prøver på baby heller, så da skal jeg overleve på høytdose Paracet. Det går fint det altså,men likevel vondt:shy:
God bedring!
 
Heldigvis ufarlig, men med så ille brystsmerter jeg hadde så tok de ingen sjangse. Har vist klart å stressa på meg betennelse i brystbenet :dead: Ikke vil de gi meg betennelsesdempende siden vi prøver på baby heller, så da skal jeg overleve på høytdose Paracet. Det går fint det altså,men likevel vondt:shy:
Så godt å høre at det var ufarlig, selv om det ikke kan være noe gøy. God bedring :Heartred
 
9 DPO og blenda test på mårran, skulle jo vente til i morgen jeg :hilarious:
Jaja, ny mulighet i morgen! Mister ikke motet før negativ på dpo 12:angelic:
 
10 dpo og fremdeles negativ test. Vonde pupper/brystvorter har jeg ennå. Hatt det siden et par dager før el denne gangen, så mulig hormonene i kroppen er mer som det skal denne mnd?
 
12 dpo og det forventa tempdroppet kom ikke i dag ihvertfall. Går jo på progesteron, så kan jo være derfor. Sist mnd gikk tempen ned 12 dpo til tross for progesteron.Mensen kom ikke før 15 dpo da.
Så da blir det en test i kveld, er på hytta og gått tom for tester. Har ikke store trua denne mnd, men man vet jo aldri.
Skulle brukt den kommende uka på å forberedt oss til PKS 5-7 desember. Helt rart å tenke på at vi faktisk straks er kommet til termin uten å ha en ny spire på vei:banghead:
 
Tempen gikk ned en del i dag, men fremdeles ikke under linja til FF. Ganske stor sjangs på at mensen drøyer til 15 dpo denne gangen også altså.
Må hente ut mer progesteron til neste pp, ikke noe bråhast for har vel til de første 3-4 dagene.
Snakka med sykehuset, hun kunne garantere meg(ikke at jeg tror på det) operasjon før vinterferien. Så da har vi vel 2 pp igjen før det blir en del mnd pause…
 
15 dpo i dag og fremdeles ingen mens :bored: Sjekket ikke tempen i dag siden den droppa helt under linja i går. Greit at jeg ville ha lengre lutealfase, men får da være måte på:hilarious: Regner med den kommer nå som jeg skrevet her at den ikke har det!
Nå skal jeg pakke inn siste rest av kalendergaver til barna imens de er på div aktiviteter:santa
 
Mensen kom i 21 tia på kvelden, så i dag er jeg over på cd 4. Blødningen stoppet helt opp i går ettermiddag og ingenting i dag heller. Det kommer vel tilbake i morgen med spotting i 3-4 dager som vanlig.
Har snakket med medicus, for vi vurderer ivf. Ikke at vi egentlig har et problem med å bli gravid, men noe skjer likevel. Legen også mente at vi ville ha mye bedre kontroll med ivf og eventuelt se om/hvor problemene oppstår.
Skal ta en runde eller 2 til først, fordøye tanken på at vi muligens må gå så langt! Det er veldig rart, siden de andre barna har kommet uten problemer….
 
2 døgn blødning, 2 døgn pause også starter jeg å småblø/spotte igjen :dead: Tullete altså, men sånn er det bare med skaden min i livmora….
 
Cd 14 og el i dag, har ikke hatt det så tidlig før! Det satser vi på at er et godt tegn ;)
Men har hatt ganske lang LH topp denne gangen, så spent på tempen i morgen:)
 
6 dpo i pp 12.
Første test ryker 10 dpo den 23 desember, det hadde virkelig blitt verdens beste julegave! Men har ingen spesielle symptomer. Ingen :dontknow Ikke at man helt kan stole på disse symptomene:hilarious: Føler at det ofte er likt uansett om mensen kommer eller ikke, helt forskjellig hver mnd!
Da er vi klar til jul, uansett om det blir en ekstra gave eller ikke! Må si jeg er litt redd for å få positiv test også. For ender det i kjemisk/tidlig SA så må jeg bruke halve romjula på kontroller på sykehuset fordi de vil passe på at ting kommer ut som det skal. Vil jo ikke det, har vært nok på sykehus i år… Er veldig klar for å legge dette dritt-året bak meg ihvertfall!!
 
Kun skyggestrek på babyplan tidligtest i dag 10 dpo. Og skikkelig tempdropp! :bored:
Jaja, vi får se hva de neste dagene vil bringe;)
 
Back
Topp