Drømmen om ett lite mirakel til

Grattis som ruger:)
 
Dpo 5/ rugedag 1 ! ❤️ Jeg har så mye vondt i magen. I natt fikk jeg ikke sove før i tre tiden pga smertene. Uansett hvordan jeg ligger er det vondt. :( tror det er lutinusen som gjør meg oppblåst.

Jeg har også startet å teste ut ovitrelle. Slik at jeg har kontroll på når den er ute av kroppen. Idag er det en uke siden den ble satt.
9635B055-3AFE-44DF-8635-69F9FBF971E8.jpeg
 
Dpo 6/rugedag 2!
Hva skal man si? Jeg har så mye smerter i magen enda at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Orker ingenting omtrent i løpet av dagen, og på natten våkner jeg med så store smerter at jeg bare har lyst å grine. Ligger å vrir meg og holder pusten omtrent. :sorry: Håper virkelig de smertene forsvinner snarest!

8 dager siden ovitrelle ble satt, og den er nå ute av kroppen. Så nå blir det noen dager uten å teste :)
49398247-579C-4335-B686-A9BAD0373B0D.jpeg
 
Last edited:
Dpo 6/rugedag 2!
Hva skal man si? Jeg har så mye smerter i magen enda at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Orker ingenting omtrent i løpet av dagen, og på natten våkner jeg med så store smerter at jeg bare har lyst å grine. Ligger å vrir meg og holder pusten omtrent. :sorry: Håper virkelig de smertene forsvinner snarest!

8 dager siden ovitrelle ble satt, og den er nå ute av kroppen. Så nå blir det noen dager uten å teste :)Vis vedlegget 307773

Hadde du tegn på overstimulering? Det høres hverken godt ut eller normalt å ha så vondt!! Snakka med klinikken??
 
Ville pratet med klinikken i tilfelle du er overstimulert. Det høres ikke bra ut
 
Hadde du tegn på overstimulering? Det høres hverken godt ut eller normalt å ha så vondt!! Snakka med klinikken??
De sa ingenting til meg om det. Så tror egentlig ikke det. Føler smertene kommer av oppblåsthet/luftsmerter fra lutinusen. Men jeg vet jo ikke. Tenker jeg gir det noen dager til.
 
Rugedag 8. Ingen god følelse for dette forsøket dessverre. Negativ test idag, sist testet jeg positivt på denne dagen. Med to dagers egg , denne gang er det jo fire dagers egg. Så burde jo være positiv til nå.
 
Back
Topp