Drømmen om ett lite mirakel til

Begynner å kjenne litt murringer og mensensmerter nå. Håper det er pga eggposene vokser seg store og klare. De var jevnstore og kun på 12-14 mm på kontrollen i går. Det er jo litt lite syntes jeg. :sorry:Siste dose med rekovelle og fyremadel imorgen tidlig. Så ovitrelle på kvelden imorgen .
Tenker det er et godt tegn. Jeg kjente også mye dagene før uttaket og det viste seg at eggposene hadde vokst godt di siste dagene. Blir spennende å høre hvordan uttaket ditt blir:joyful: krysser fingrene for deg:joyful:
 
Tenker det er et godt tegn. Jeg kjente også mye dagene før uttaket og det viste seg at eggposene hadde vokst godt di siste dagene. Blir spennende å høre hvordan uttaket ditt blir:joyful: krysser fingrene for deg:joyful:
Håper det! Spesielt siden eggposene ikke var så store liksom. :wideyed: Jeg gleder meg til fredag er ferdig :eek:
 
Idag er siste dagen med sprøyter! 3 små stikk til, så er det over for denne gang! :D Jeg overlevde jo denne stimuleringen fint. Nå gjelder det bare å overleve uttaket på fredag :hilarious::eek::nailbiting:. Jeg har blitt så tett i nesen under dette forsøket. Er det en bivirkning? :shifty:
 
Siste sprøyte satt! El sprøyten ble tatt nå. Så imorgen er det en dag uten sprøyter! :D Fy søren som jeg gruer meg til fredag nå! Tiden går altfor fort:eek::sorry:
 
Ingen sprøyter idag! Hurra :D deilig med en slik dag. Men så går jo tankene mine til morgendagen da. Lyst å bare rømme fra alt :nailbiting:. Blir også bekymret for om eggposene fremdeles er der. Siden jeg leser at folk får ømme pupper først etter ovitrelle . Jeg har hatt både elslim og ømme store pupper i flere dager nå :sorry::eek:. Tenk om jeg har hatt el liksom? :nailbiting:
 
Ingen sprøyter idag! Hurra :D deilig med en slik dag. Men så går jo tankene mine til morgendagen da. Lyst å bare rømme fra alt :nailbiting:. Blir også bekymret for om eggposene fremdeles er der. Siden jeg leser at folk får ømme pupper først etter ovitrelle . Jeg har hatt både elslim og ømme store pupper i flere dager nå :sorry::eek:. Tenk om jeg har hatt el liksom? :nailbiting:
Har du ikke gått på cetrotide eller tilsvarende da? Det hindrer EL, det er jo derfor man skal gå på det.
 
Idag er dagen for egguttak kommet. Veldig spent på hvordan det blir denne gang. Om det er noen egg å hente ut, om noen blir befruktet, om de deler seg og er klare for innsett på mandag osv. Har veldig mange spørsmål og tanker akkurat nå. :nailbiting: 1 time og 20 min til oppmøte. Så må snart sette oss i bilen og dra avgårde.
 
Masse lykke til med uttak❤️
 
Da var jeg klar for å skrive om uttaket idag. Det startet egentlig helt fint på sykehuset. Når jeg kom frem var jeg ikke nervøs lengre. Klarte å tenke på at sist jeg hadde uttak, så var det jo ikke vondt. Fikk medisiner og slikt i god tid før uttaket. Men fy så vondt det var idag. Ikke opplevd slik smerte før. Føler meg mørbanket enda og har lagt i sengen i hele dag.
Selve formen etter uttaket og de 2-3 første timene var Ok. Men så plutselig ble jeg så veldig dårlig og hadde masse oppkast. Så dette ble definitivt siste uttak for meg. Dette vil jeg ikke gå igjennom flere ganger. Går ikke dette forsøket, så går det ikke.
Fikk forresten ut 16 egg. Spent på hvor mange av de som blir befruktet! ❤️
 
Får du noe svar iløa helgen ifht befruktning? Det var jo et veldig bra resultat men synd med formen alså..
 
5 stk som var befruktet. Så ville de dyrke de frem til tirsdag. Håper inderlig at hvert fall 1 eller 2 stk klarer seg. :nailbiting: Orker ikke å gå igjennom flere forsøk. Så blir bare denne ene sjansen.
 
Håper det er et par gullegg som er befruktet nå❤️❤️
 
Back
Topp