Ble også veldig nysgjerrig på detMå få høre om der finner ut hva ungdommen hadde støvsugd opp, dagens mysterium![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble også veldig nysgjerrig på detMå få høre om der finner ut hva ungdommen hadde støvsugd opp, dagens mysterium![]()
![]()
Prøver du igjen? Så spennendeKanskje jeg hiver meg med, hihi!
Krysser fingrene for dere![]()
Må få høre om der finner ut hva ungdommen hadde støvsugd opp, dagens mysterium![]()
![]()
Ble også veldig nysgjerrig på det![]()
Aha, leste meg ikke opp her.Neeei, egentlig ikke, planen var å begynne når jeg fikk mens denne mnd for å prøve på tirsdag 2026-barn, men mannen glemte å hoppe av I svingenweeee, så spennende om du og skal begynne prøvingen
![]()
Aha, leste meg ikke opp her.
Ja, vi starter nokTidlig-vår- 26 hadde vært koselig, men regner med vi bruker litt tid før det klaffer denne gangen.
Lykke til med testingen da!![]()
Håper støvsugeren er oppe å går igjen i morgen! Rart det ikke luktet fra slangen, mystiskAner ikke, annet enn det stinker drittDen er iallefall vasket, motoren er tatt ut og tørket av og satt tilbake igjen. Lar den stå til imorgen å tørke helt. Det rare er at det er ikke noe eller noen lukt i selve slangen på støvsugeren?!
Jeg tror faktisk ikke jeg er gravidKjennes ikke sånn ut iallefall
![]()
Håper støvsugeren er oppe å går igjen i morgen! Rart det ikke luktet fra slangen, mystisk
Svaret kommer innen noen dager![]()
Da er du igang, så spennende!8DPO og kjenner svært liteTestene på morgenurin var negative
Skal teste snart igjen
Ikke så lett med 2 små hjemme.. og en nysgjerrig 17åring som først blir hentet kl 10
Vis vedlegget 457934Vis vedlegget 457935
Jeg føler jeg ser _noe_ på hvertfall strimmelen, muligens den i midten også
Jeg føler jeg ser _noe_ på hvertfall strimmelen, muligens den i midten ogsåmulig jeg har veldig streksyn, men
ser du noe i virkeligheten?
Digger at testingen er i gang![]()
Yay! Testekjøret er i gang!det værste er at jeg også syns jeg ser noe på strimmel, men du hadde vel litt tendens til å få skygger?
Spennende likevelEr skygger på de, men jeg sliter med at jeg kan få nokså kraftige skygger, så tar ikke noe for god fisk før streken er ROSA![]()
Kjekt å være i gang! Det var noe av det første jeg tenkte på når jeg våknet i dag![]()
![]()
Spennende likevel![]()