Drømmen om en til i familien♡

Prøver du igjen? Så spennende ❤️ Kanskje jeg hiver meg med, hihi!

Krysser fingrene for dere ❤️

Neeei, egentlig ikke, planen var å begynne når jeg fikk mens denne mnd for å prøve på tidlig 2026-barn, men mannen glemte å hoppe av I svingen:oops::smiley-ashamed004 weeee, så spennende om du og skal begynne prøvingen:smiley-bounce012:nailbiting:

Last edited:
Neeei, egentlig ikke, planen var å begynne når jeg fikk mens denne mnd for å prøve på tirsdag 2026-barn, men mannen glemte å hoppe av I svingen:oops::smiley-ashamed004 weeee, så spennende om du og skal begynne prøvingen:smiley-bounce012:nailbiting:
Aha, leste meg ikke opp her.

Ja, vi starter nok❤️Tidlig-vår- 26 hadde vært koselig, men regner med vi bruker litt tid før det klaffer denne gangen.

Lykke til med testingen da! ❤️

Aha, leste meg ikke opp her.

Ja, vi starter nok❤️Tidlig-vår- 26 hadde vært koselig, men regner med vi bruker litt tid før det klaffer denne gangen.

Lykke til med testingen da! ❤️

Brukte dere mange pp sist?❤️

Yes, satser på jeg ikke er gravid, før da blir det pks i november igjen(blir da evt fjerde novemberbarnet):hilarious::nailbiting:

Takk, masse lykke med prøvingen du også- satser på det ikke blir mange pp før den lille sitter❤️

Aner ikke, annet enn det stinker dritt :wtf: Den er iallefall vasket, motoren er tatt ut og tørket av og satt tilbake igjen. Lar den stå til imorgen å tørke helt. Det rare er at det er ikke noe eller noen lukt i selve slangen på støvsugeren?!
Jeg tror faktisk ikke jeg er gravid:angelic: Kjennes ikke sånn ut iallefall:angel5
Håper støvsugeren er oppe å går igjen i morgen! Rart det ikke luktet fra slangen, mystisk :laughing002
Svaret kommer innen noen dager :nailbiting::love017

Håper støvsugeren er oppe å går igjen i morgen! Rart det ikke luktet fra slangen, mystisk :laughing002
Svaret kommer innen noen dager :nailbiting::love017

Bestilte en ny miele-støvsuger, da den ikke funker ordentlig... så det ble en dyr søndag:hilarious: Ja, litt av et mysterie:think005:whacky011
Jeg kjente mensenmurringer og etterpå et skikkelige stikk mot venstre side i livmoren i sta kl 20.55, varte et minutt ish(noterte ned):bookworm: Trenger selvsagt ikke være noe, men ja, noterer det jeg kjenner:smiley-ashamed004:smiley-bounce022

8DPO og kjenner svært lite:hilarious: Testene på morgenurin var negative:) Skal teste snart igjen:angelic: Ikke så lett med 2 små hjemme.. og en nysgjerrig 17åring som først blir hentet kl 10:p
Screenshot_20250407_073328_FF App.jpg
20250407_072933.jpg

20250407_082439.jpg

Jeg føler jeg ser _noe_ på hvertfall strimmelen, muligens den i midten også :p mulig jeg har veldig streksyn, men:p ser du noe i virkeligheten?
Digger at testingen er i gang :excited001:cool05:woot:
Yay! Testekjøret er i gang! :D det værste er at jeg også syns jeg ser noe på strimmel, men du hadde vel litt tendens til å få skygger?

Er skygger på de, men jeg sliter med at jeg kan få nokså kraftige skygger, så tar ikke noe for god fisk før streken er ROSA :p

Har ikke tid til å stå å kose meg med testene, da alle er hjemme :p

Om urinen ikke er utvannet tester jeg igjen etterpå:hilarious: Har jeg først sluppet løs testetøsa, så testes det jevnlig:knegg:
20250407_171151.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp