mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enda godt du gikk og fikk det sjekket. Satser på at cytotec får ryddet opp og at du ikke må ha ny runde. Fikk du med deg smertestillende og? Så kjedelig at du må vente enda lenger på el
( så han sa at under PKS må de finne ut hvor min høyre er og informere om det, så han kan finne den)
og varmeflaske. Virker som jeg aldri kommer meg videre etter MA'n... og jeg er lei meg og vil bare ha babyen min tilbake

Uff føler med deg. Sånn kan jeg og si til meg når jeg blir frustrert, men du trodde jo bare at kroppen skulle ordne opp selv og det stoppet jo opp noen ganger og. Ikke rart at du ventet når man så ofte får høre fra helsevesenet at alt er normalt og at det er vanlig å spotte lenge. Synes det er så ille at vi kvinner bare skal tåle så mye smerter og plager. Bra du har liggende, like så greit å ta smertestillende raskt, så du slipper så store smerter i det minste. Uff, ja skjønner godt at du er lei deg og at savnet er stortJa, skulle bare gjort det for ei uke sia.. så irritert! Han sa jeg hadde 15mm livmorslimhinne og så ut som jeg straks skulle få mens? Men ville gi meg cytotec for å prøve å støte ut 14mm rest, ikke sikkert det ville skje noe, men da har vi prøvd.. Grensen for å få gjort noe med rester på sykehuset er 15mm, så han var snill å ville prøve å hjelpe meg. Så ingen egg klare på venstre eggstokk, og finner ikke den høyre( så han sa at under PKS må de finne ut hvor min høyre er og informere om det, så han kan finne den)
Mistenker jeg har endometriose pga blødninger og ille smerter ved mens/EL. Fikk ikke med smertestillende, men har paracet, volteren og paralgin forte liggende
og varmeflaske. Virker som jeg aldri kommer meg videre etter MA'n... og jeg er lei meg og vil bare ha babyen min tilbake
![]()
Skulle ønske jeg kunne ha passet på og trøstet degNeeeeiRester 14mm, fikk cytotec med hjem.
Magefølelsen tar sjeldent feil. Detta blir en tung julBlir jo ingen EL eveeeeer
Uff føler med deg. Sånn kan jeg og si til meg når jeg blir frustrert, men du trodde jo bare at kroppen skulle ordne opp selv og det stoppet jo opp noen ganger og. Ikke rart at du ventet når man så ofte får høre fra helsevesenet at alt er normalt og at det er vanlig å spotte lenge. Synes det er så ille at vi kvinner bare skal tåle så mye smerter og plager. Bra du har liggende, like så greit å ta smertestillende raskt, så du slipper så store smerter i det minste. Uff, ja skjønner godt at du er lei deg og at savnet er stortSkulle ønske jeg kunne ha passet på og trøstet deg
føler meg helt patetisk som klager, men jeg sørger sånn over å ha mistet babyen, og er sårt at jeg ikke kommer meg videre
CD20 idag, og nå må jeg lissom starte forfra igjen
Jeg vet ikke, jeg visste jeg hadde rester, bare magefølelsen som fortalte meg det, er lissom så typisk flaksen min

Har satt cytotec, så får vi se om det skjer noe eller om jeg snart får mens. Hatt mensensmerter siden igår, så
Neeeeifor noe drit!!!! Stor klem til deg
![]()
Takk for omtanken, søta

Ser den du!!Ja, skikkelig dritt å aldri bli ferdigTakk for omtanken, søta
![]()
Man håper jo alltids kroppen fikser selv, men... Kjedelig er det, men håper på det ordner seg nå!Irriterert på meg selv som ikke gikk for en uke siden
Hvilken styrke er det på paraceten? Paralgin forte inneholder nemlig og paracet. Går sikkert bra en gang, men kanskje ta litt mindre paracet ved siden av paralginen etterpå.Takk, det hjelper faktisk med litt medfølelse![]()
føler meg helt patetisk som klager, men jeg sørger sånn over å ha mistet babyen, og er sårt at jeg ikke kommer meg videre
CD20 idag, og nå må jeg lissom starte forfra igjen
Jeg vet ikke, jeg visste jeg hadde rester, bare magefølelsen som fortalte meg det, er lissom så typisk flaksen min
Takk for trøstende ord og omtanke
Er typisk kvinnehelse, vi skal finne oss i det meste angående plager og smerter
Jeg har gjemt på det abort-infoskrivet, så tok 4 paracet, 2 volteren og 1paralgin forte(har ikke oxynorm liggende, så)Har satt cytotec, så får vi se om det skjer noe eller om jeg snart får mens. Hatt mensensmerter siden igår, så
![]()
Man håper jo alltids kroppen fikser selv, men... Kjedelig er det, men håper på det ordner seg nå!

Hvilken styrke er det på paraceten? Paralgin forte inneholder nemlig og paracet. Går sikkert bra en gang, men kanskje ta litt mindre paracet ved siden av paralginen etterpå.
Ikke patetisk i det hele tatt og mer normalt spør du meg og et tegn på at du er i kontakt med følelsene dine og har et stort hjerte. Ja, rart med den magefølelsen, stemmer som oftest. Tror det er en del som dysser ned følelsene sine overfor andre. Gjorde det ved MAen i fjor, turte ikke å kjenne helt på sorgen og fortsatte videre. Bidro nok til utbrenthet.
Enn så lenge, så kjenner jeg ingenting
Vet det nok skal ordne seg, med litt tid, men føles så krise å vente og vente. Dagene føles så enormt lange ut
Og jeg som pleier å elske julen, eier ingen helst juleglede, julemagi eller julefølelse overhodet
Viktig en tar kroppen og følelsene på alvor, for å nettopp komme seg gjennom det, men er jo fryktelig vondt å stå i det
Dette er bare så trist og urettferdigDet var 500mg paracet, JM sa jeg kunne ta 4 gram i alt, så tenker det går fintHåper jeg slipper å ta mer smertestillende enn det
Det er så tungt å miste et barn, og en sørger sånn over det også blir jeg stående på stedet hvil og kommer meg ikke videre- det er så sårtVet det nok skal ordne seg, med litt tid, men føles så krise å vente og vente. Dagene føles så enormt lange ut
Og jeg som pleier å elske julen, eier ingen helst juleglede, julemagi eller julefølelse overhodet
Er viktig å gi seg tid til å sørge over det som ikke ble, for er så viktig å bearbeide det- ikke rushe eller overse sorgen
Lei meg for å høre at du dysset ned følelsene dine rundt MA'n du hadde i fjorViktig en tar kroppen og følelsene på alvor, for å nettopp komme seg gjennom det, men er jo fryktelig vondt å stå i det
![]()
heldigvis kom kroppen seg fort når restene var ute, håper det samme for din del
masse klemmer!Håper det er raskt over nå, så du får hcg ut av kroppen. Syntes sorgen var ekstra tung da når hormonene fortsatt var der.Det var 500mg paracet, JM sa jeg kunne ta 4 gram i alt, så tenker det går fintHåper jeg slipper å ta mer smertestillende enn det
Det er så tungt å miste et barn, og en sørger sånn over det også blir jeg stående på stedet hvil og kommer meg ikke videre- det er så sårtVet det nok skal ordne seg, med litt tid, men føles så krise å vente og vente. Dagene føles så enormt lange ut
Er viktig å gi seg tid til å sørge over det som ikke ble, for er så viktig å bearbeide det- ikke rushe eller overse sorgen
Lei meg for å høre at du dysset ned følelsene dine rundt MA'n du hadde i fjorViktig en tar kroppen og følelsene på alvor, for å nettopp komme seg gjennom det, men er jo fryktelig vondt å stå i det
![]()
Håper det er raskt over nå, så du får hcg ut av kroppen. Syntes sorgen var ekstra tung da når hormonene fortsatt var der.
Hvordan går det med deg nå, har cytoteken begynt å fungere?
Tokk tid med meg også og kom overraskende lite blod, mer spotting. Håper du fortsetter å være smertelindretEr 3 timer siden jeg tok cytotec. Har sammentrekninger, men skjer ingentingikke noe blod eller spotting nå heller
Tokk tid med meg også og kom overraskende lite blod, mer spotting. Håper du fortsetter å være smertelindret
Det er sikkert mestepartenKommet ut mørk spotting, 2 små koagler og noen slintrer med "skinn", ellers ikke noe. Var kanskje det som skulle til?!
Kanskje det er en bit av slimhinnen