Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Vel, jeg tenkte at, hvis JEG sørger for at det blir gjort, så blir det gjort. Jeg sørget også for gavene til nevøer/niese.
Han har ofte litt mye på planen og litt tidsoptimist, så greit å hjelpe sånn :p

Så snill du er som ordner det for han, og ja, da vet du at det blir gjort:p❤️

Det ser jo bra ut, mtp hcg også.
Men greit med time hos gyn uansett

Joa, men testene er jo ikke helt negative og jeg spotter, så det bekymrer meg litt:bag: Så absolutt greit å få seg en sjekk❤️

Ja, det er det som er kjedelig med hcg :bag: Men satser på at 2026 blir mitt år :smiley-angelic001 Skal på ny kontroll på sykehuset neste uke, tenker at jeg skal kreve ny hysteroskopi. Er fremdeles ingen som vet hva som blokkerte egglederen, og føler jeg har krav på å vite! :smiley-angry016

Ja, må ha vært det! Men de jeg kjøpe av nektet. Fikk likevel 30 nye :smiley-ashamed004

Åh, da nærmer det seg! :smiley-bounce016

Utrolig frustrerende hCG kan påvirke lh-tester og dermed gjøre de falske positive:banghead:
Så bra du skal på kontroll på sykehuset til uken, og ja, krev hysteroskopi:rulez Det er det minste de kan gjøre for deg.

Håper du fikk noen bedre tester i retur:joyful:

Joa, men begynte å spotte igjen, så aner ikke hva som skjer!? Glad jeg har time hos gynekologen imorgen:happy119

Utrolig frustrerende hCG kan påvirke lh-tester og dermed gjøre de falske positive:banghead:
Så bra du skal på kontroll på sykehuset til uken, og ja, krev hysteroskopi:rulez Det er det minste de kan gjøre for deg.

Joa, men begynte å spotte igjen, så aner ikke hva som skjer!? Glad jeg har time hos gynekologen imorgen:happy119
Lykke til imorgen :Heartred

Ja, skal prøve å stå på kravet denne gangen. Psyken er jo helt knekt etter denne runden :banghead:
Ser ut til at de jeg fikk var bedre, ja! Var sånn jeg oppdaget at de andre testene bare hadde løyet og gitt meg falske forhåpninger om negativ hcg.

Ikke sant, godt du forhåpentligvis blir klokere i morgen :Heartred:smiley-angelic001

Lykke til i dag, håper på gode nyheter om ingen rester, og håp om at EL er rett rundt hjørnet ❤️

Rester 14mm, fikk cytotec med hjem.
Magefølelsen tar sjeldent feil. Detta blir en tung jul:smiley-angry017 Blir jo ingen EL eveeeeer

Så snill du er som ordner det for han, og ja, da vet du at det blir gjort:p❤️

Vel, er ordnet nå ;)
Joa, men testene er jo ikke helt negative og jeg spotter, så det bekymrer meg litt:bag: Så absolutt greit å få seg en sjekk❤️
Godt du fikk ordnet sjekk.

Magefølelsen tar sjeldent feil. Detta blir en tung jul:smiley-angry017 Blir jo ingen EL eveeeeer
Men fint du oppdaget det såpass tidlig at du ikke gikk med det lenge..!! Håper det ordner seg fort ❤️

Enda godt du gikk og fikk det sjekket. Satser på at cytotec får ryddet opp og at du ikke må ha ny runde. Fikk du med deg smertestillende og? Så kjedelig at du må vente enda lenger på el

Vel, er ordnet nå ;)

Godt du fikk ordnet sjekk.

Men fint du oppdaget det såpass tidlig at du ikke gikk med det lenge..!! Håper det ordner seg fort ❤️

Irriterert på meg selv som ikke gikk for en uke siden

Åh, så utrolig dritt.. Sender deg en klem ❤️

Er så frustrerende og kjempelei hele situasjonen, men er jo bare noe jeg må igjennom❤️ Takk for klemmene, kjære du:smiley-angelic003

Back
Topp