Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Ja det hadde vært deilig :love7 Har det ikke i nær familie, men er vel noen lengre ut der et sted. Har jo bare en jente fra før, så mulig det også er helt tilfeldig at det ble sånn nå:dead:
Kan jo ta en blodprøve å sjekke da? Min ble jo ikke redusert etter boka. Så vil dem ikke sjekke på sykehuset før positiv test etter uke 6, noe jeg syntes er helt vilt. Om det hjelper på psyken, så ville jeg tatt en ul. Det er absolutt verdt det :Heartred Kjedelig med spotting så lenge! Vanskelig å føle at man står på stedet hvil:sorry:

Fikk dere lagt inn aksjer? :love017 Spennende du har tvillinger I slekta, det har jeg også; min mormor er tvilling med en bror, så toegget❤️

Jeg har bestilt time hos gynekologen min torsdag 09.30, så får jeg iallefall vite om det er rester eller ei:gen014 Orker ikke gå å lure noe mer. Testene går litt opp og ned i styrke, men nå var morgenurinen min mer konsentrert enn igår:hilarious:

Nei, du har gått leeenge med høy hCG. Er testene dine sunket noe mer nå?❤️

Idag har det seff tørket opp nedentil, men begynner nok å spotte igjen uansett:confused004

Imponert! Jeg synes det er voldsomt med de 48 kalendergavene jeg må ordne :hilarious: men de blir sååå glade at det er absolutt verdt styringa :santa:Heartred

Haha, er en del pakker som må pakkes inn og henges opp, men er så mye lettere med pakkeposer og vet hvor glade de blir for det:greet008:love017

CD17 etter cytotec og CD18 etter blødning med mifegyne? ChatGPT mener jeg da skal gå ut ifra CD18?:think005

Testene idag var litt sterkere, men morgenurinen var dessverre mer konsentrert, det er nok grunnen:sorry: Jeg har bestilt time til gynekologen min, for orker ikke å gå rundt å lure noe mer angående rester eller ei. Time torsdag kl 09.30:smiley-bounce012 Så blir jeg forhåpentligvis litt klokere:smiley-angelic002 Virker som jeg har tørket opp nedentil, men spørs om ikke spottingen bare setter igang igjen:confused004
20251202_074006.jpg

20251202_094842.jpg

Screenshot_20251202_100424_Premom.jpg

Fikk dere lagt inn aksjer? :love017 Spennende du har tvillinger I slekta, det har jeg også; min mormor er tvilling med en bror, så toegget❤️

Jeg har bestilt time hos gynekologen min torsdag 09.30, så får jeg iallefall vite om det er rester eller ei:gen014 Orker ikke gå å lure noe mer. Testene går litt opp og ned i styrke, men nå var morgenurinen min mer konsentrert enn igår:hilarious:

Nei, du har gått leeenge med høy hCG. Er testene dine sunket noe mer nå?❤️

Idag har det seff tørket opp nedentil, men begynner nok å spotte igjen uansett:confused004
Då kunne jo du hatt stor sjanse for det også

CD17 etter cytotec og CD18 etter blødning med mifegyne? ChatGPT mener jeg da skal gå ut ifra CD18?:think005

Testene idag var litt sterkere, men morgenurinen var dessverre mer konsentrert, det er nok grunnen:sorry: Jeg har bestilt time til gynekologen min, for orker ikke å gå rundt å lure noe mer angående rester eller ei. Time torsdag kl 09.30:smiley-bounce012 Så blir jeg forhåpentligvis litt klokere:smiley-angelic002 Virker som jeg har tørket opp nedentil, men spørs om ikke spottingen bare setter igang igjen:confused004
Vis vedlegget 475148
Vis vedlegget 475149
Vis vedlegget 475150
Man regner jo fra første blødningsdag, uansett, men det blir jo uansett ikke en vanlig syklus, når man først må kvitte seg med diverse rester osv.. Så sånn sett har det jo null å si om du plotter det inn som cd17 eller 18, liksom.

Blir bra å få endelig svar fra gyn, så slipper man lure uansett..!

Man regner jo fra første blødningsdag, uansett, men det blir jo uansett ikke en vanlig syklus, når man først må kvitte seg med diverse rester osv.. Så sånn sett har det jo null å si om du plotter det inn som cd17 eller 18, liksom.

Blir bra å få endelig svar fra gyn, så slipper man lure uansett..!

Joa, men tenkte lissom at cytotec er det som setter det igang, så gikk ut ifra det. Aner ikle hva det er med premom, den nekter å gjøre om datoen:hilarious: Så der står det CD16, vet det ikke har noe å si, men er irriterende jeg ikke får gjort det om:p

Ja, tenker og det er greit med en check-up:happy119

Så langt har du ikkje fått tvillinger sjølv om du har 6 barn:laughing002
Hadde twins med nr 5, men den ene ble ikke til noe:angelic: Satser på det bare blir én neste gang og:smiley-bounce022

Gratulerer på etterskudd med 16åring, du er virkelig en pynteekspert. :Heartred:love7

Takk, takk:smiley-angelic003 Pynteekspert vet jeg nå ikke, men synes det er koselig å gjøre litt ekstra stas på de på dagen dems:talk017:love7

Back
Topp