mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Imorgen blir minste snøprinsessa vår 16 år- hennes sweet sixteen

Helt utrolig at hun har blitt så stor, går på VGS og snart skal ut i den store verden uten mamma
Har pyntet litt for henne, satt fram pakkene hennes og laget pepperkakehuset klart til at barna kan pynte det på bursdagen hennes imorge- lille frøkna vår kom til verden 1.søndag i advent i 2009

Helt utrolig at hun har blitt så stor, går på VGS og snart skal ut i den store verden uten mamma
Har pyntet litt for henne, satt fram pakkene hennes og laget pepperkakehuset klart til at barna kan pynte det på bursdagen hennes imorge- lille frøkna vår kom til verden 1.søndag i advent i 2009

Sjekket nå på helt utvannet urin og de er blitt sterkere(har kun lagt inn tester fra jeg har testet på helt utvannet urin som ser ut som vann)

Så nå håper jeg på positive tester snart; har så EL- smerter av og på, og stikkinger i venstre eggstokkområde, der egget slapp sist med MA'n også

Da har ikke hCG innvirkning lenger, når urinen er utvannet siden hCG er så svak nå
men er iallefall den måten jeg går fram på..men altså, fikk positive el-tester på konsentrert urin, og antar det var pga rest-hCG?! Haff, fortsetter å teste videre jeg også

Vurderer å bestille en ultralyd for å sjekke om alt er kommet ut, spotter ennå på CD15
Vil lissom bare bli ferdig