Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Jeg er så lei meg for hvilken behandling A-hus har gitt deg :smiley-angry017 :mad: Hvordan går det med deg? Blødd noe mer? Ville møtt opp på timen du har mandag jeg altså❤️
Ganske nede og indre uro, men har time hos psykolog nå. Fortsatt lite blødning og mest på papir. Kan jo være fordi det kom mye på to timer natt til tirsdag, men rart uten klumper. Det at samboer fikk litt noia og ikke var der under de værste blødningene og smertene, har påvirket meg. Defor jeg ikke ville gjøre det hjemme og ødelegge for relasjonen

Ganske nede og indre uro, men har time hos psykolog nå. Fortsatt lite blødning og mest på papir. Kan jo være fordi det kom mye på to timer natt til tirsdag, men rart uten klumper. Det at samboer fikk litt noia og ikke var der under de værste blødningene og smertene, har påvirket meg. Defor jeg ikke ville gjøre det hjemme og ødelegge for relasjonen

Det er fullt forståelig, når du ikke fikk den støtten og forståelsen du trengte❤️ Fælt han ikke forstår hva det gjør meg deg, når du står midt oppi en abort og trenger omsorg❤️ Lei meg for at dette ble en så utrolig utrivelig opplevelse for deg:sad010 Vondt å høre du står alene med vanskelige følelser og oppi denne situasjonen❤️

Er det jeg håper på, er hos gyn nå, men jeg tenker angående imorgen. Er 1 time hver vei lissom, så.. haff..
Ja, må vel ordne på et vis. Var sånn jeg tenkte det i dag, at gubben kunne holde ungene med selskap i bilen, så jeg kunne møte med hundetreneren i fred - men så la han om planene i siste liten :dead: heldigvis kunne ei venninne ha ungene i mens. (Var der vi fikk vannkoppene, så ingen ny smittefare liksom). Så ordnet seg jo. Så håper på dere får til Logistikken i morgen, dere og!!

Da har jeg vært hos gyn. Tok ultralyd og det er uforandret, den lille ligger der stille. Han ringte A-hus og de fikk ordnet time til meg imorgen kl 12.30. Endelig skal jeg få tabletter å få igang aborten :angelic: Tok en ny blodprøve for hCG-måling, han regnet ikke med at den har gått ned. Er morkaken som holder graviditeten oppe.

Fint å høre at gyn ordnet i alle fall.. ❤️ Kan ikke annet enn å forestille meg hvordan det føles, men tenker det må bli greit å få det unnagjort.... ❤️ Lykke til i morgen!

Da har jeg vært hos gyn. Tok ultralyd og det er uforandret, den lille ligger der stille. Han ringte A-hus og de fikk ordnet time til meg imorgen kl 12.30. Endelig skal jeg få tabletter å få igang aborten :angelic: Tok en ny blodprøve for hCG-måling, han regnet ikke med at den har gått ned. Er morkaken som holder graviditeten oppe.
Eneste som kan være litt vanskelig nå er om du blir smittet, da bryter du ute ca 48 timer er du blir smittet :depressed: men håpe du slipper det og oppi her :sorry::Heartbigred

:Heartbigred

hCG 8+2= 67.000

hCG 9+2= 61.000

Skal straks dra innover til A-hus, med bilen full av unger:angelic: Mannen får underholde de mens jeg er innpå der. Huff, for et styr uten like.

Masse lykke til i dag :Heartred

Takk, alle sammen❤️ Sitter å venter nå, timen min var brått gjort om til kl 13.00, dog det står 12.30 i innkallingen:bag:

Vært inne på ultralyd hos 2 hyggelige damer, konstatert MA og venter nå på at jordmor skal bli ledig for at jeg kan få Mifegyne og jeg kan få 2 cuklogest(tror jeg) med meg hjem❤️

Vært inne på ultralyd hos 2 hyggelige damer, konstatert MA og venter nå på at jordmor skal bli ledig for at jeg kan få Mifegyne og jeg kan få 2 cuklogest(tror jeg) med meg hjem❤️
Så fint at du snart kan komme videre, selv om det selvfølgelig er vondt både fysisk og psykisk med abort! Men limboland unner jeg virkelig ingen. :Heartred

Back
Topp