Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Håper for deg ❤️ etter fire gutter nå, så hadde det vært fint med ei lita frøken for deg ❤️ Men selvsagt, aller viktigste er jo at det blir terminbaby ❤️

Man elsker barnet sitt uansett:love7 Selvsagt, hadde vært moro å kjøpt rosa tutu-skjørt og rosa bodyer:Heartpink:dummy1: Men etter 4 gutter, så er det nok liten sjanse for det:hilarious:

Jeg rekker ikke hcg så får bare håpe det går bra! ❤️❤️ ser nå at det er forventet levering i morgen. Da reiser vi østover! Typisk. Kjøpte en clearblue med ukesindikator på i dag. Får prøve den senere.

Åh, så dumt! Visste ikke dere skulle reise❤️ Tenker den digitale viser 2-3:love7

Kva er rekkefølgen på barna? Først to jenter også fire gutter?

Vi fikk først 2 jenter:dummy1:, også 4 gutter på rekke og rad:love7:dummy: Så er sikkert gutt nr 5:hilarious:

Vedlegg

• IMG_5530.jpeg
    IMG_5530.jpeg
    380,3 KB · Visninger: 26
Vi fikk først 2 jenter:dummy1:, også 4 gutter på rekke og rad:love7:dummy: Så er sikkert gutt nr 5:hilarious:
Kan det være på grunn av godt treff på eggløsning med de fire siste? Var det kartlegging av EL med de to eldste?

Her har jeg fått jente først med 7-dagers sperm og er nå gravid med nr 3 som også er jente, produsert på 5-dagers sperm. Gutten i midten ble laget på fersk sæd den dagen jeg hadde skikkelig EL-smerter :hilarious:

Kan det være på grunn av godt treff på eggløsning med de fire siste? Var det kartlegging av EL med de to eldste?

Her har jeg fått jente først med 7-dagers sperm og er nå gravid med nr 3 som også er jente, produsert på 5-dagers sperm. Gutten i midten ble laget på fersk sæd den dagen jeg hadde skikkelig EL-smerter :hilarious:
Prøvde dere det aktivt? Har hørt at det kan hjelpe å velge men er interessant å høre når det faktisk stemmer

Man elsker barnet sitt uansett:love7 Selvsagt, hadde vært moro å kjøpt rosa tutu-skjørt og rosa bodyer:Heartpink:dummy1: Men etter 4 gutter, så er det nok liten sjanse for det:hilarious:
Heii, jeg venter jo gutt nå etter fire jenter - alt er mulig :)

Men jeg skjønner tanken uansett. ❤️

Hadde sex alt mellom 3 og 11 ganger om dagen da jeg ble gravid med eldstesnupp(ble gravid etter 14 dager og gikk på p-sprøyta)nr 2 ikke planlagt og jente. De siste 4 er planlagt med sex fra 3 dager før EL ish til EL. Så aner ikke? :hilarious:

Hadde vert praktisk med gutt når det gjelder alt han kunne arva men det er no så masse fint til jenter no for tida hehe.

Har sett litt på youtube av farmhouse on Boone at dei hadde først to jenter også seks gutter på rad før ein jente no for ikkje så lenge sida

Ja, jeg er glad uansett:love017 men hadde vært gøy med litt rosa tøy nå, må innrømme det:smiley-bounce022 Er SÅ mye fint tøy til jenter:dummy1::love7

Heii, jeg venter jo gutt nå etter fire jenter - alt er mulig :)

Men jeg skjønner tanken uansett. ❤️

Ja visst, alt er mulig:love7 Og er blitt spådd jente av 3 forskjellige- Stella spådde graviditet i september også, noe som også traff spot on!❤️ Hu andre spådde jente og graviditet eller termin I april/mai. Og blir jo bebis i mai(men termin i juni) Jeg blir overrasket om det er ei jente i magen:Heartpink:love7:wideyed:

Ja visst, alt er mulig:love7 Og er blitt spådd jente av 3 forskjellige- Stella spådde graviditet i september også, noe som også traff spot on!❤️ Hu andre spådde jente og graviditet eller termin I april/mai. Og blir jo bebis i mai(men termin i juni) Jeg blir overrasket om det er ei jente i magen:Heartpink:love7:wideyed:

Vi får se om halvannen måned ish? ❤️❤️
Skal bli baby nå i alle fall ❤️

Back
Topp