Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lest hele dagboken din, så kan hende det ikke er lenge siden test, men en venninne av meg fikk mange positive/nesten positive eggløsningstester i over 1 uke. Tok deretter en graviditetstest som var positivEr nå på CD 16 og fortsatt sterk el-test, men ikke positivJaja, får ikke gjort hverken fra eller til, så EL kommer når den kommer
Venter på flere EL-tester i posten, har ennå litt i skapet
Monitor sier ennå høy for sjette dag på rad
Tempen gikk litt opp igjen idag, så da er EL idag utelukketSkjønner ingenting. For har mye el-slim med litt blod i også, og murringer og stikkinger
La inn aksjer seint igår kveld
Vis vedlegget 341208
Vis vedlegget 341209
Hvordan har det gått med testingen i dag?
Fortsetter å teste
Er på CD 16 nå, og har fått EL så seint som på CD24 førhen. Så vi får nå seHar ikke lest hele dagboken din, så kan hende det ikke er lenge siden test, men en venninne av meg fikk mange positive/nesten positive eggløsningstester i over 1 uke. Tok deretter en graviditetstest som var positivuansett spennende å følge deg
![]()

Nå må det være EL på gang, for dæven døtte, det murrer bra i eggstokkene nåAuuuaaa
ThankU![]()
Merkelig nok at man skal, biologisk sett, få lyst til å hoppe til køys når det er auu i eggstokkene
Men jeg reagerer kraftig på det. Murring = ekstrem lyst til å hoppe til køys.![]()

Er jo sånn vi er "lagd"Når man kjenner man er fruktbar= økt sexlyst
blir jaggu meg skuffa om det er negativ test igjen imorgen
![]()
Pleier du ha positiv lenge? Jeg pleier noen ganger å kun få sterke tester (ikke helt positiv); og likevel ha hatt EL. Og noen ganger litt lengre topp, med 2-3 positive, men med en tydelig topp av dem..![]()

Fikk en masse nye el-tester i posten, så fortsetter å teste. Monitor sier ennå høy, for syvende dag på rad. Jeg har vannete utflod med EL-slim, så skjønner ikke hvorfor ikke testen blir positiv snart, men får ikke gjort hverken fra eller til.. Tempen gikk ned igjen idag. Lagt inn baby-aksjer![]()
Heia egget og babyfrøet! :') haha.

Ja, nå håper jeg mildt sagt at EL får ræva i gir![]()
Nå trenger den ikke la seg vente på mer, nei!![]()
Skikkelig luring denna gangen
Hvordan var tempen i dag?Nei, fader altsåSkikkelig luring denna gangen
hatt nesten positive tester inn dager inntil nå
jaja, mulig jeg må bytte ikm-gruppe og
![]()
Hvordan var tempen i dag?

Blir en laaang syklus denne gang, si
Er lei og vil være i dpoland
Negativ EL-test og monitor sier ennå høy på åttende dagen på rad
Jeg er litt oppgitt nå kjenner jeg