mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for toåring (straks) i hus! : D
Hvordan går det med deg?
Da har han vært på UL, ingen kreft i testikkelen overhodet, men etter han hadde bitestikkelbetennelse for noen år siden, så var det kommet litt arrdannelse, og er det som har gitt litt smerter/ubehagSå nå er vi SÅ lettet
Nå venter vi bare på blodprøvesvar
![]()

TakkHvordan går det med deg?
Går bedreRyddet litt ute i kveld med gubben - kjente at kroppen egentlig ikke var heeelt med på det, men godt å faktisk gjøre noe likevel.
![]()

Kanskje litt tidlig å gjøre noe fysisk, men godt å sikkert gjøre litt også, og få tankene over på noe helt annet![]()
Ja, kjenner at jeg har gjort et inngrepmen godt å gjøre noe. Jeg kjenner meg irritert og frustrert fordi det er så mye i huset jeg ikke får gjort noe med. Bor i et veldig lite hus med VELDIG begrenset plass. Så må liksom benytte all plass man har, og organisere veldig. Og jeg er så dårlig på å organisere..
Uansett - point was: når man går rundt og bare irriterer seg over slike små ting, så er det bare ekstra godt når NOE blir gjort![]()
Er til å bli gal av, hvis det er for mange ting, og for liiiten plass
Skjønner deg på en prikk
Ååh, jeg er stikk motsatt, jeg organiserer det meste å må ha det slikEr til å bli gal av, hvis det er for mange ting, og for liiiten plass
Skjønner deg på en prikk
![]()
Kan få komme ta over
Jeg elsker at ting ser ryddig ut, og ønsker at ALT skal ha sin egen plass.. Men er så utrolig dårlig på å arrangere det![]()

Ikke frist meg engang
Jeg liker det er system i alt, og er dessverre litt for hekta på ryddighet og system i tingklarer ikke å slappe av på kvelden før alt er rydd og klart til neste dag. Må være shina
![]()
Prøver å få kjøpt inn litt kommoder og skap da. Hjelper littFå en plass å gjøre av ting
![]()

Kjøp gjerne skap som går helt opp til taket. Eller veggskap i gang og soverom. Det ser ryddig ut og masse lagringsplasskommoder og sjekker er også et must
![]()
Ene veggen på soverommet er omtrent BARE kommoder..! Stilt oppå hverandre. Så.. tre i bredden og to i høyden. Hadde egentlig en krype-bod der, men blokkerte den til fordel for skapplass. Likevel, ikke nok... Gubben har jo mer klær enn meg, og da blir det smått om plassen... ><

Venter på flere EL-tester i posten, har ennå litt i skapet
Monitor sier ennå høy for sjette dag på rad