Majaflyfly
Glad i forumet
Koselig at du har begynt å pynte inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er kjempespent! Prøver å omstille meg selv på positive tanker nå![]()

Koselig at dere var sammen med ham hver dag mens han levde, og skjønner at ungene savner bestefaren sin.
Ja den dumme kreften tar mange liv.
Koselig at du har vokst opp hos dine besteforeldre å har mange gode minner derfra.
Også krysser jeg fingrene for at spiren sitter i denne månden.

Koselig at du har begynt å pynte inne.
Klør i fingrene etter å sette igang pyntingen på ordentlig

For da er det en lett behandling som skal til, og ufarlig så lenge ferritin holdes nede ved blodtapping
Det er så godt å ha noe annet å tenke på og noe som holder meg opptatt, nå mens vi venter på mannens prøvesvarSå godt å høre at det ikke var det iaf! Masse lykke til med prøvesvarene og på UL hans neste uke!Da er gelenderet ferdigpyntaDet er så godt å ha noe annet å tenke på og noe som holder meg opptatt, nå mens vi venter på mannens prøvesvar
Vis vedlegget 340498
Vis vedlegget 340499

Famile er virkelig det viktigste i livet! Når sånne tragedier skjer blir man bare enda mer sikker på det
Ha en fin kveld kjære deg!
Så godt å høre at det ikke var det iaf! Masse lykke til med prøvesvarene og på UL hans neste uke!
Vi mistet svigerfar for 6 år siden nå- han døde brått av hjerteinfarkt 57år gammel, og var slank, sprek og frisk! Var et sjokk og et stort tap, men er veldig glad han rakk å møte to av barnebarna sine iafFamile er virkelig det viktigste i livet! Når sånne tragedier skjer blir man bare enda mer sikker på det
Så nydelig gelender! Her er vi full gang med pyntingen, så sender bilder når det er klart! Wohooo! Dagen har iaf gått fort uten å tenke for mye på symptomer egc, så det er braFår besøk av tre gode venninner i kveld, så vipse er det i morgen!
Ha en fin kveld kjære deg!
![]()

Ja, du sa det så bra, det er virkelig ds man merker hvor viktig familien er

Om jeg har kort syklus, så kommer EL på onsdag
Er kun på CD9, så er jo ikke så rart
Ser også økning på el-tester nå
Håper på kort syklus denne gang også
Det er så ulikt alt jeg er vant med
Er kun på CD 10 og pleier tidlig å få positiv test på CD 15
Har så ille murringer og smerter så jeg måtte legge meg ut på sofaen, for det stikker så innmari. Tenkte at da får jeg teste én gang til, da. Og ble nesten positiv
dess mer jeg tenker på det, dess mindre forstår jeg egentlig- for jeg har ikke EL så tidlig som imorgen på CD 11. Må være lureri fra kroppens sid, kan hende kroppen prøver å slippe egget, men tviler på at EL er før tidligst onsdag
Føler meg litt sånn nå, egentlig
Da har mannen vært hos legen. Tarmkreft er utelukketSå nå har han tatt nye blodprøver som skal sjekke diverse andre ting og hemokromatose. De får vi svar på tirsdag neste uke, samme dag som han skal på UL. Håper det er hemokromatose
For da er det en lett behandling som skal til, og ufarlig så lenge ferritin holdes nede ved blodtapping
I verste fall snakket legen om leukemi eller leverkreft, men at det er sjeldent å se hos så unge mennesker. Vi håper på det beste![]()
Og den ble sånn. Er vel omtrent positiv?
vant med sterkere teststrek enn dette, så kanskje den er sterkere imorgen tidlig