mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg pleide å bli veldig sulten, svimmel og kvalm de andre gangene jeg ble gravid + stikk i livmor. Nå var jeg litt svimmel og kvalm innimellom men ikke i den grad og hadde opplevd det sammen pga progesteron tidligere. Så jeg følte ikke jeg hadde noen veldig tydelige symptomer på at jeg var gravid. Eneste jeg kjente 5 min før jeg skulle teste var at jeg følte meg "gravid oppblåst" men tenkte at det også var pga progesteron. Reagerte litt på at tempen økte og at puppene fremdeles var ømme, de var normale 12 dpo i forrige pp. Men jeg fikk seriøst sjokk da jeg så "gravid" på digital og så tydelig strek på bp![]()
Aha, du hadde mildere symptomer, også trodde du det var pga progesteronet
Også ikke minst for å ikke bli skuffet over symptomene den kan gi

Helt sprøtt

Så utrolig glad på dine vegne, at du nå ENDELIG er gravid
sniker meg ofte vekk og håper at ingen plutselig kommer 

). Mannen henter støvsugeren og den lager en rar lyd og suger ikke???
whaaat! Åpner opp og den er full av væske som stinker( er helt ny pose i den som kun er brukt noen dager) og det er gul væske?. Eneste som har brukt det er 15åringen når hun støvsugde igår. Hva i alle dager er dette? Og det lukter???!! Miele støvsuger til over 5K
Kjenner jeg er kvalm idag, men det kan jeg gjerne være i uken før mens uansett..
men spennende symptomer du har
Den er iallefall vasket, motoren er tatt ut og tørket av og satt tilbake igjen. Lar den stå til imorgen å tørke helt. Det rare er at det er ikke noe eller noen lukt i selve slangen på støvsugeren?!