mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Spennende å følge med! Ble det noe mer aksjer i "rett tid" utenom den ene upsen?![]()
Nei, ikke lagt inn mer før vi hadde oss igår
Tviler på jeg blir gravid på den ene gangen med sex på eggløsningsdagen(er jo best i dagene før, mener jeg!?), og vil jo helst komme på nyåret med termin
da feires evt 17.mai i sengen grunnet hyperemesis(hatt det med alle) meeen vi får nå se
Blir spennende og se om d ble en UPs nå! Hyperemesis er så ufattelig grusomt, og når det ikke er noe som virker heller så blir man ekstra dårlig ! Prøvde du zofran sist ?
Gjør ikke annet enn å kaste opp og kaste opp...

Har en liten tass på snart 17 mnd hjemme, som ikke begynner i barnehagen før 1.august. Har heldigvis mannen min hjemme, siden han studerer❤
syns dette er så utmattende å tungt , er tungt å gå gravid føler jeg! Kanskje for jeg er bikka 40 jeg føler det nå, var 28 år sist ! Men alt føles tyngre ! Nå begynner jeg og merke at jeg vokser ! D vises ikke enda noe på meg men jeg føler det! Så snart kan det ikke skjules
Må ut på en avtale idag+ handle inn for helgen

Først fikk vi 2 jenter også kom det 4 gutter på rad og denne gangen skulle vi prøve på jente, ikke sex på EL og prøve ut tipset om å skylle med eddikvann i fifi før sex.... JADDA
Jeg er mildt sagt nervøs

Så håper veldig på 0 spire akkurat denne mnd
Du husker helt rett vettu; skal ha pks 3 1/2 uke før termin. Termin er 24.12, om det er no spire der