Drømmen om en liten regnbuefamilie

Mor&Mamma

Andre møte med forumet
Vi er to jenter som giftet oss for to år siden. Drømmen om å få barn sammen har blitt større og større med tiden. Har endelig fått kjøpt oss drømmehuset på landet og håper snart det kan bli flere av oss slik at vi kan fylle huset som er litt stort for to jenter og en liten hund alene.

Har hatt tre mislykkede inseminasjonsforsøk på riksen siden slutten av 2018. Fikk påvist Endometriose og har utført lapraskopi nå i slutten av august 2019.

Nå er vi klare for neste steg og i morgen 9/9 skal jeg begynne på Synarella nesespray og vi er straks i gang med første IVF-forsøk.

Vi er selvfølgelig veldig spent og har nok bygget opp et visst håp om at sjansene våre er større for å lykkes denne gangen. Synes også det er litt skummelt med alle hormonene og jeg må innrømme at jeg gruer meg skikkelig til akkurat den biten da jeg vet at jeg kan bli litt skrudd i hodet av sånt.

Kanskje noen her har gode råd eller tips for å prøve å legge følelsene og tankene litt til side og prøve å ikke bli en hormonell heks?

Og er det flere damer der ute i samme båt som oss som håper på en liten regnbuefamilie snart?
 
Nå er du i gang altså? Spennende!
Er det kort eller lang protokoll? Skal selv starte på lang protokoll i uke 44. :smiley-ashamed004

Ønsker dere lykke til! :signs003
 
Back
Topp