Drømmen om en baby <3

Ingen tvil nå

fra app
 
Så fantastisk at spira endelig satt da. Vi prøvde i 13 mnd. Syns det var lenge jeg, så all ære til deg for å holde ut:) Å nå skal du endelig få den etterlengtede skatten♡.
Takk, 13 mnd er lenge det også. Å du skal få din <3


Januarspire 2015 <3
 
4+0

Venter på at dagboken min skal bli flyttet :)

- masse murringer i magen
- tisser ofte
- hormonell

Sett på vogn idag, har lyst på Emmaljunga City cross


Januarspire 2015 ❤️
 
ImageUploadedByBV Forum1399580333.889584.jpg
12 dpo - digital 1-2
12 dpo kveld - utvannet
13 dpo kveld - utvannet
14 dpo morgen - hadde tisset en time før
14 dpo kveld - utvannet


Januarspire 2015 ❤️
 
4+1

Føler ikke at testene mine blir noe sterkere... Men dette er ebay tester, fargestoffet trenger jo ikke være det beste... Ingen tester igjen nå. Trur ikke jeg gidder å kjøpe flere, stresser meg selv bare
ImageUploadedByBV Forum1399611160.259021.jpg

- masse "mensmurringer"
- luft i magen


Januarspire 2015 ❤️
 
Last edited:
Ikke stress med å teste noe mer! Du er gravid. Testene vil bare stresse deg unødvendig <3
 
Ikke stress med å teste noe mer! Du er gravid. Testene vil bare stresse deg unødvendig <3
Har ingen flere tester heldigvis. Men jeg tenker jo på det siden innpå bv så er det så masse av det. Men skal prøve å la være å tenke mere på det.
Masse "mensmurring" i magen, velger å tru det er livmoren som strekker seg ;)


Januarspire 2015 ❤️
 
4+2

- Masse murringer
- litt dunking i korsryggen da jeg kjørte bil
- gassy
 
4+4

Skal til jordmor i morgen å snakke om svangerskapspenger. Så får vi se om jobben får til noe tilrettelegging til meg.
Tenker å ringe til gu å bestille ul til fredagen, da er jeg 5+1. Vil ha en bekreftelse på at det er noe der.

- murringer
 
5+1 er for tidlig til å se liv, er det ikke det da?

fra app
 
Men om hjertet ikke har begynt å slå, er det ikke særlig lett å se noe, de kan muligens se en liten skygge, men ikke fastslå noe, og det er vanlig å vente til i alle fall nærmere 6+0?
 
Men om hjertet ikke har begynt å slå, er det ikke særlig lett å se noe, de kan muligens se en liten skygge, men ikke fastslå noe, og det er vanlig å vente til i alle fall nærmere 6+0?
Tenkte innvendig ul, vil se om de ser noe. Vet ikke når jeg skal til trondheim igjen så tenkte bare å ta to fluer i en smekk. Men har ikke bestillt enda, så fårse :)
 
4+5

Gikk så bra :D ble sykmeldt nå, har levert papirene til sjefen om søknad til svangerskapspenger, han skrev under.
Må nevne at jeg har en supersnill jordmor.
Blodtrykket var fint og urinen var fin.

G-testen er blitt sterkere
ImageUploadedByBV Forum1399977593.337413.jpg

Så nå slapper jeg av igjen :)

- murringer
- litt ømme bryster

50 dager til 12 uker
35 dager til neste jordmortime
 
Last edited:
4+5

Gikk så bra :D ble sykmeldt nå, har levert papirene til sjefen om søknad til svangerskapspenger, han skrev under.
Må nevne at jeg har en supersnill jordmor.
Blodtrykket var fint og urinen var fin.

G-testen er blitt sterkere
Vis vedlegget 61230

Så nå slapper jeg av igjen :)

- murringer
- litt ømme bryster
Hipp hipp :D Så flott! Gratulerte sjefen deg nå eller virka han sur?
 
Back
Topp