Drømmen om en baby <3

Liisjja

Oscar<3
Januarskatter 2015
VIP
Da skal jeg prøve meg på en dagbok. Det blir kanskje ikke oppdateringer vær dag, men skal prøve i allefall :)
Lager dagboken mest til meg selv sånn at jeg kan se tilbake til noe.

legger inn dette bildet her sånn at jeg finner det enkelt
termin.jpg
 
Last edited:
Jeg vil følge deg, forhåpentligvis blir det en veldig kort dagbok. ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
I går var vi på sykehuset (CD6)

Alt gikk greit, mannen har normal sæd. Så han beholdt manndommen sin ;)
Jeg fikk resept på Letrozol( lignende pergo) som jeg skal prøve 6 pp'r om jeg ikke blir gravid etter det så skal jeg inn på sånn laproskopi. Også skal jeg sjekke progesteron nivået neste pp siden det er forseint nå. Så da skulle jeg ikke bruke crinone, for at resultatet kunne bli missvisende. Hun mente også at crinone ikke var noe til hjelp hos meg siden kroppen min sliter med ordentlig eggløsning. Blir litt forvirra når en gu sier en ting og den neste noe annet. Men skal no begynne med Letrozol neste pp da det er forseint denne pp, for må begynne 3 syklusdag. Håper dere forstår hva jeg prøver å si, å at det ikke ble for rotete.



*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
 
CD 7

Nå er jeg helt ferdig med tantebesøket for en stund, håper på iværtfall 9 mnd ;)
Men nå venter jeg på EL.

40 EL-tester bestillt :)


*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
 
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1395421909.095477.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395421938.926601.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395421948.960777.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395421958.610048.jpg


*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1395421928.726926.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1395421928.726926.jpg
    147,9 KB · Visninger: 24
I går var vi på sykehuset (CD6)

Alt gikk greit, mannen har normal sæd. Så han beholdt manndommen sin ;)
Jeg fikk resept på Letrozol( lignende pergo) som jeg skal prøve 6 pp'r om jeg ikke blir gravid etter det så skal jeg inn på sånn laproskopi. Også skal jeg sjekke progesteron nivået neste pp siden det er forseint nå. Så da skulle jeg ikke bruke crinone, for at resultatet kunne bli missvisende. Hun mente også at crinone ikke var noe til hjelp hos meg siden kroppen min sliter med ordentlig eggløsning. Blir litt forvirra når en gu sier en ting og den neste noe annet. Men skal no begynne med Letrozol neste pp da det er forseint denne pp, for må begynne 3 syklusdag. Håper dere forstår hva jeg prøver å si, å at det ikke ble for rotete.



*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*
Det blir spennende å se hvordan det fungerer da :)


Taster på appen :)
 
CD 12

- tempen stabil 36,40
- tunge bryster
- venter på EL
- ømme bryster


*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
 
Last edited:
CD 13

- tempen steg 36,60 (muligens el i går, vente å se)
- ømme bryster
- tunge bryster



*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
 
Dag 17(usikker på om jeg er i DPO eller ikke)

I helgen ble det ingen temping. Har vært på "julebord" med firmaet til sambo. Masse god mat å drikke. På lørdagen fikk vi rappelere i hotell-lobbyen, være med på Ribb(båt), guide tur i Trondheim eller RBK kamp. Jeg valgte ribb og rappelering. Guidetur i byen jeg er fra giddet jeg ikke :p etter dette ble det tid for maten og underholdning. Thomas Numme var konfransier :D ellers av artister var Dag Ingebrigsten, Torstein Flakne, Åge Sten Nilsen og 2 til jeg ikke husker navnet på nå. Kjempe artig kveld :D
Søndagen var det tid for å stå opp og pakke for å så sjekke ut. Hadde pakket alt å skulle til å gå ned, BILNØKLENE?!? Hvor var de hen... Leitet igjenom rommet 3 gang og sammet med vesker og kofferter. Så det entes opp med at vi faktisk måtte sitte på med en kollega til sambo, bilen måtte bare bli igjen. Ringte Falck, fikk de til å flytte bilen til et verksted noen kompiser driver. Men før vi dro hjem så dro vi på PAIR-A-DICE for å spise frokost, og etter det ble det kino. Vi så Captein America, helt ok søndagsfilm. Da vi kom hjem så tenkte jeg at jeg må jo bare sjekke vesken en gang til, å joda der lå nøkklene neddi ei sko -.- men flott det for da slipper jeg å bestille en ny ;)
-Ellers hadde jeg ømme og tunge bryster i hele helgen

Dag 18
- tempen steget 36.65
- tunge og ømme bryster
Dagen min begynte ikke så bra i dag, måtte kjøre sambo sin bil idad. Han har fri uke nå, så da går det fint. Før jeg dro sa han: du må fylle bensin når du kjører hjem fra jobb. Etter 6 km var det tomt... Flott! Så måtte ringen en kollega så fikk sitte på med han.
Ca kl 14.00 fikk jeg melding at bilen står på parkeringsplassen med bensin. Så spør om han fikk litt dårlig samvittighet :p
Håper EL var i helgen.



*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
 
Dag 19

Ligger med 38,9 i feber. Så nå er alt i kroppen vondt. Jukset litt på grafen idag...
- sure oppstøt


*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
 
Last edited:
God bedring!!

fra app
 
Dag 20

Fortsatt feber. Utfloden er en blanding av creamy og watery.
Fikk EL testene mine i dag, om jeg ikke blir gravid denne pp så får jeg bruke dem på neste pp :)
- sure oppstøt

*Før svangerskapet
*Prøver siden Nov 12
 
Last edited:
Dag 25

- tempen synker gradvis
- fortsatt ømme og tunge bryster

Håper tr kommer snart sånn at jeg kan begynne på ny pp og letrozol


Sent from my iPhone using BV Forum
 
CD 4

Tatt min 2 tablett med Letrozol, tanta holder på å pakker(håper jeg).
Venter spent på EL


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp