Drømmen om 3?

4 dpo, kjenner noe stikk/smerter på venstre side. Den siden egget slapp.

Like irritert I dpo land denne gangen og, så utelukker det som symptom.

Fortsatt veldig tidlig mtp symptomer.

7 dpo, og dagene snegler seg av gårde. Jeg og barna har startet ferien uten store planer.

Symptomer er ganske likt som sist føler jeg. Eneste jeg kanskje har lagt merke til som er anderledes denne perioden er i går på trening så var det rart/ubehagelig med hip thrust, stangen liggende over hoftene. Følte kanskje livmoren er litt mer hoven denne gangen, kan jo være magen også som bare er luftig...

Kom også til å tenke på i går at jeg kanskje skulle tatt det litt rolig på trening, kjørte ikke full pupp. Det var likevel en ting styrkeøkt. Litt mer hvile i dag.

9 dpo og første test er tatt, den var blenda.

Når jeg ser på symptomene fra forrige pp, har jeg denne perioden hatt mindre symptomer enn tidligere. I går fikk jeg plutselig litt melk i høyre bryst, er ett år siden jeg sluttet å amme og ammer da bare på det brystet.

I følge Google kan det å ha melk i puppene være ugunstig for en graviditet så vi får se.

9 dpo og første test er tatt, den var blenda.

Når jeg ser på symptomene fra forrige pp, har jeg denne perioden hatt mindre symptomer enn tidligere. I går fikk jeg plutselig litt melk i høyre bryst, er ett år siden jeg sluttet å amme og ammer da bare på det brystet.

I følge Google kan det å ha melk i puppene være ugunstig for en graviditet så vi får se.
Chatgpt kan være en hjelpsom kilde, men det er ikke et menneske, men kun en sammensetning av innhentet informasjon fra nettet. Det er ikke uten grunn at man skal dobbeltsjekke informasjonen med andre kilder. Og ikke minst, alt kommer an på hvordan man stiller spørsmålet også.

9DPO er fortsatt tidlig for mange. Lykke til!

Chatgpt kan være en hjelpsom kilde, men det er ikke et menneske, men kun en sammensetning av innhentet informasjon fra nettet. Det er ikke uten grunn at man skal dobbeltsjekke informasjonen med andre kilder. Og ikke minst, alt kommer an på hvordan man stiller spørsmålet også.

9DPO er fortsatt tidlig for mange. Lykke til!
Takk! Jeg googlet for å se etter andre sine erfaringer, det var litt varierende.

Melken som kom lett på torsdag er borte, ikke så mange symptomer. Kanskje noe murring og kvalme. Det kan og være symptomer på tr. Så får se hva som skjer til uken. Kommer ikke til å teste i dag, kanskje i morgen.

12 dpo, blenda test. Ingen tegn på tr som er forventet på onsdag. Kanskje den kommer senere og jeg kommer tilbake til syklus på 28 dager og ikke 26 som har vært før?

Ingen rosa utflod eller spotting, oppblåst og noe murring. Må ofte på do å tisse.

Sjekket innlegg fra minstemann når jeg ble gravid i 2021, da testet jeg positivt med BP tidlig. I dag brukte jeg ms og i morgen prøver jeg kanskje metode igjen, den også tidlig. Hvis test i morgen er negativ, slutter jeg å teste.

PP3 og 2 DPO
Vært en rar syklus, mensen var tilbake til samme tilstander som når jeg hadde spiral. En stor blødning og resten små og varte i totalt fire dager. Og det var ganske digg, om det er positivt er jeg usikker på.

Pga besøk av familie fikk jeg ikke testet etter el som ønskelig, og det ser ut som jeg misset peak. Kjente at jeg hadde el, lite slim denne gangen og har lite tro på at det gikk.

Vi var litt heldigere enn andre her og fikk lagt aksjer tre ganger, så er en mulighet.

Jeg er tilbake på jobb og kan fokusere på det. Heldigvis er det rolige dager på jobb.

Vedlegg

• 1000015843.jpg
    1000015843.jpg
    580 KB · Visninger: 30
PP3 og 2 DPO
Vært en rar syklus, mensen var tilbake til samme tilstander som når jeg hadde spiral. En stor blødning og resten små og varte i totalt fire dager. Og det var ganske digg, om det er positivt er jeg usikker på.

Pga besøk av familie fikk jeg ikke testet etter el som ønskelig, og det ser ut som jeg misset peak. Kjente at jeg hadde el, lite slim denne gangen og har lite tro på at det gikk.

Vi var litt heldigere enn andre her og fikk lagt aksjer tre ganger, så er en mulighet.

Jeg er tilbake på jobb og kan fokusere på det. Heldigvis er det rolige dager på jobb.
Blir spennende :smiley-angelic001 :Heartred

Til tross for tar syklus har jeg ikke forsøkt å ha for høye forventninger.

Har dog hatt symptomer som halsbrann, svimmel, spiser hele tiden, veldig fort stinn, veldig oppblåst og en følelse av å være full i nedre del av magen og det var rart/ubehagelig å gjøre hip thrust med stang.

Og dette er dagens test, 11 dpo. Make sure tidlig test.
IMG_20250802_074434.jpg

Til tross for tar syklus har jeg ikke forsøkt å ha for høye forventninger.

Har dog hatt symptomer som halsbrann, svimmel, spiser hele tiden, veldig fort stinn, veldig oppblåst og en følelse av å være full i nedre del av magen og det var rart/ubehagelig å gjøre hip thrust med stang.

Og dette er dagens test, 11 dpo. Make sure tidlig test.
Vis vedlegget 466232
Den var jo ikke til å ta feil av :hello2

Kun oppdatert andre steder. Tok en vanlig make sure I dag og det er ingen tvil! I morgen blir det en digital, da er jeg 4+0.

Har nå bestilt time hos fastlegen om to uker. Håper jeg får litt ekstra oppfølging mtp at jeg hadde svangerskapskløe forrige svangerskap og det er 80-90% sjanse for å få det igjen. Skal be om å få blodprøver mtp lever også får vi se.

Har begynt å bekymre meg litt for å få svangerskapskløe igjen for det må behandles og følges opp, i tillegg til at det er helt forferdelig! IMG_20250805_195051.jpg

Termindato mtp siste mens er satt til 18. April.

Kun oppdatert andre steder. Tok en vanlig make sure I dag og det er ingen tvil! I morgen blir det en digital, da er jeg 4+0.

Har nå bestilt time hos fastlegen om to uker. Håper jeg får litt ekstra oppfølging mtp at jeg hadde svangerskapskløe forrige svangerskap og det er 80-90% sjanse for å få det igjen. Skal be om å få blodprøver mtp lever også får vi se.

Har begynt å bekymre meg litt for å få svangerskapskløe igjen for det må behandles og følges opp, i tillegg til at det er helt forferdelig! Vis vedlegget 466549

Termindato mtp siste mens er satt til 18. April.
Gratulerer så mye! :love017 Svangerskapskløe høres slitsomt og frustrerende ut, håper du er en av de 10-20 % som ikke får det igjen :Heartpink

Back
Topp