Drømmen om 3?

Blitt sprø i perioden før ikm også. Sikkert flere som kjenner seg igjen med å kjenne etter symptomer og bare vente på å ta test eller vente på tr.

Cd 22 og 10 dpo, antydninger til blod i utfloden. Lurer på om det er tegn på at jeg bare kan vente på tr eller om jeg skal teste i morgen :pompus:

13 dpo, begynte med rosa utflod/spotting på mandag/tirsdag. Ikke testet siden søndag. Og mensen tar seg liksom ikke opp, tror ikke jeg er gravid. Kjipt om det skal vise seg at det er litt tull med syklusen nå som vi endelig er klare!

Det er mye stress på jobb og hjemme, bryllup om to dager. Samt at jeg tenker mye på det å bli gravid. I tillegg presser jeg inn 4-5 treningsøkter hver uke, noe jeg forsåvidt er vandt med. Men kanskje jeg trenger mer hvile? Øktene de siste ukene har vært bly tunge.

Det vil roe seg mye etter helgen og når skole sommerferien starter. Ser veldig frem til ferie 30. Juni. Kanskje og forhåpentligvis jeg er blitt gravid i løpet av juli og får en mars baby. Vi får se..

Da var bryllup overstått og jeg er en godt kvinne. Nå står sommerferien snart for døren og det gleder jeg meg til!

I følge premom starter min fertile periode i morgen og flo sier søndag. Spennende og se hva som stemmer. Jeg har startet med testing etter el, men er foreløpig lav. Mannen er heldigvis veldig klar for å prøve!

For en dritt prøve periode! Gresspollen er for fullt og mannen reagerer kraftig. Han er sliten, trøtt og i veldig dårlig humør.
Han synes det er bare press og styr med annenhver dag.

Har lite tro for denne perioden. Ingen el slim, el testene er fortsatt svake. Så regner med el på fredag kanskje. Så fortsatt noen dager igjen.

Fikk en liten knekk i går når jeg prøvde å lage hyggelig stemning for så å få beskjed om å vente litt og deretter får beskjed om at han ikke orker og blir sur. Og bare legger seg.

Prøvde å snakke om det i morges og si at jeg ble lei meg når han først sier ja også nei, kunne bare sagt nei i første omgang. Det synes han ikke er enkelt og føler på presset, samtidig som jeg ikke respekterer at han er sliten, trøtt og utslått av allergi.

Litt frynsete i dag ja.

For en dritt prøve periode! Gresspollen er for fullt og mannen reagerer kraftig. Han er sliten, trøtt og i veldig dårlig humør.

Har lite tro for denne perioden. Ingen el slim, el testene er fortsatt svake. Så regner med el på fredag kanskje. Så fortsatt noen dager igjen.

Fikk en liten knekk i går når jeg prøvde å lage hyggelig stemning for så å få beskjed om å vente litt og deretter får beskjed om at han ikke orker og blir sur. Og bare legger seg.

Prøvde å snakke om det i morges og si at jeg ble lei meg når han først sier ja også nei, kunne bare sagt nei i første omgang. Det synes han ikke er enkelt og føler på presset, samtidig som jeg ikke respekterer at han er sliten, trøtt og utslått av allergi.

Litt frynsete i dag ja.

Lov å være litt frynsete samtidig er det forståelig at du blir lei deg. Det er jo følelser og håp knyttet til prøveperioden, og det er kjedelig når man ikke får utnyttet det fruktbare vinduet når det først åpner seg. Det er fortsatt noen dager igjen til fredag, så løpet er ikke kjørt. Lykke til!

Litt frynsete i dag ja.

Fullt forståelig du ble lei deg- en håper jo så veldig på spire og vil legge inn mest mulig aksjer i den fertile perioden av syklusen, fordi den er så kort i tillegg❤️ Helt normalt du føler det sånn❤️ Disse mennene føler det nok ikke helt på samme måten(er jo ikke kroppen dems som kjenner hormoner og etc) :angelic: Det er heldigvis ikke EL helt ennå, så dere har tid til å legge inn aksjer til å rekke EL❤️

Lov å være litt frynsete samtidig er det forståelig at du blir lei deg. Det er jo følelser og håp knyttet til prøveperioden, og det er kjedelig når man ikke får utnyttet det fruktbare vinduet når det først åpner seg. Det er fortsatt noen dager igjen til fredag, så løpet er ikke kjørt. Lykke til!
Ja, det ble heldigvis bedre i går kveld. Og vi fikk oss en runde, og til min overraskelse så får jeg el i natt eller i morgen.

Fullt forståelig du ble lei deg- en håper jo så veldig på spire og vil legge inn mest mulig aksjer i den fertile perioden av syklusen, fordi den er så kort i tillegg❤️ Helt normalt du føler det sånn❤️ Disse mennene føler det nok ikke helt på samme måten(er jo ikke kroppen dems som kjenner hormoner og etc) :angelic: Det er heldigvis ikke EL helt ennå, så dere har tid til å legge inn aksjer til å rekke EL❤️
Det er sant! Også ekstra frustrerende når han sier gi meg beskjed når vi må ha oss, og når jeg gjør det så er det feil. Ja, det har vi nok rukket. Ble en runde i går og ser ut som el er rett rundt hjørnet.

Testene de siste dagene, ser ut som toppen har vært her allerede. Godt vi fikk en runde i går kveld, får se om vi får en i kveld også.
1000015195.jpg

Det er sant! Også ekstra frustrerende når han sier gi meg beskjed når vi må ha oss, og når jeg gjør det så er det feil. Ja, det har vi nok rukket. Ble en runde i går og ser ut som el er rett rundt hjørnet.

Ja, er ikke så lett å vite hva en da skal si, når han blir sur uansett:Heartred Men kanskje han bare hadde en dårlig dag?! Uansett veldig bra dere fikk lagt inn aksjer i tide❤️

Glemte el test i morges, skulle ta den på jobb for det ble litt styrete morgen. Den ble ikke lagt i sekken...kjennes ut som el har vært fordi det er ikke så ubehagelig nå. Så da er det bare å vente. Klarer jeg å vente med test til neste lørdag når jeg er 10 dpo, blir spennende å se!

Hehe, ja aldri godt å vite hva som foregår i hodene dems heller :dead: nå har el vært så da er det bare å vente....

Nei, er nok ikke så lett for dem heller, og hvis de føler veldig på det "forventningspresset" om å prestere som en alvshingst:smiley-ashamed005 Vet mannen min føler litt på den, og han da synes det er vanskelig, for da MÅ han prestere og blir stresset, stakkars:smiley-ashamed004❤️
Bra dere fikk lagt inn svømmere i tide, i det minste:sign17:binkybaby:sign19 Da er det den herlige, avslappende tiden i dpo-land som venter hvor en er full av HÅP:love7:smiley-bounce012

Nei, er nok ikke så lett for dem heller, og hvis de føler veldig på det "forventningspresset" om å prestere som en alvshingst:smiley-ashamed005 Vet mannen min føler litt på den, og han da synes det er vanskelig, for da MÅ han prestere og blir stresset, stakkars:smiley-ashamed004❤️
Bra dere fikk lagt inn svømmere i tide, i det minste:sign17:binkybaby:sign19 Da er det den herlige, avslappende tiden i dpo-land som venter hvor en er full av HÅP:love7:smiley-bounce012
Hehe, ja du sier noe der! Ja, blir en spennende uke-10 dager fremover.

De siste månedene har min eldste snakket ofte om at det kommer en baby og snakket om baby i magen min. I morges da sa hun at det snart ville komme tvillinger, er spent på om hennes spådommer er riktige.

Har lest flere historier der små barn har vært synske, hadde vært spennende med tvillinger om det skulle skje. Om det bare blir en, blir jeg glad for det også. Selvom jeg ved forrige graviditet og nå egentlig håper på tvillinger for da har de hverandre.

Fikk tatt en siste el test nå i ettermiddag, glemte å kaste den. Mannen trodde det var en graviditetstest og spurte om den var riktig. Han spurte når eldste fortsatt var våken så måtte snakke i koder, og si at jeg må ta en ny om 10 dager ish. Jeg tror han tenker jeg er gravid, fordi forrige svangerskap startet med en svak positiv graviditetstest :smiley-ashamed004

Back
Topp