Drømmen om å bli mamma

7 dpo idag. Tok en test på morgen, kasta den før jeg så resultat da jeg tenkte jeg ikke vil bli skuffet så tidlig.. 2 timer seinere åpner jeg for å kaste noe å ser testen sefølgelig lyse mot meg, samboer å ser veldig strek.. vet det ikke er gyldig resultat men man blir jo så håpefull..
Syntes mye bedre i virkeligheten. Tok en ny test å den er negativ, kan skimte en skygge men trur det bare er skygge. Ikke klart å holde meg mer enn en time før jeg måtte på do. Hååååper på positiv imorgen
 

Vedlegg

  • IMG_9921.jpeg
    IMG_9921.jpeg
    792,3 KB · Visninger: 83
  • IMG_9919.jpeg
    IMG_9919.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 82
7 dpo idag. Tok en test på morgen, kasta den før jeg så resultat da jeg tenkte jeg ikke vil bli skuffet så tidlig.. 2 timer seinere åpner jeg for å kaste noe å ser testen sefølgelig lyse mot meg, samboer å ser veldig strek.. vet det ikke er gyldig resultat men man blir jo så håpefull..
Syntes mye bedre i virkeligheten. Tok en ny test å den er negativ, kan skimte en skygge men trur det bare er skygge. Ikke klart å holde meg mer enn en time før jeg måtte på do. Hååååper på positiv imorgen
Oiiii jeg ser strek!!!
 
Idag 12-13 dpo så sank tempen og har kjent på menssmerter i ett parr dager nå.. pleier egt aldri å ha menssmerter før 1 time før bløding.. kanskje det har noe med letrozol å gjøre, for nå har jeg jo hatt «ordentlig» eggløsning så er kanskje anderledes. Mensen skal komme imorgen, små gleder meg litt for da kan vi starte ny PP. Dagene i dpo stresser meg helt sykt. Kan legge masse planer og holde meg opptatt men alt i hodet mitt er at jeg lurer på om det funket og vil teste. De 2 ukene går så vanvittig sagte. Hvertfall nå som det er ferie å. Kjenner det blir litt godt å komme tilbake til jobb til uka så tiden kan begynne å gå litt fortere, hvertfall dpo ukene.
 
Lenge siden jeg har oppdatert nå. Er 7 DPO idag, føler ikke det blir noe klaff denne mnd siden jeg har vært sjuk siden 5 dpo, blir mer sjuk for hver dag og ikke gjort no annet enn å ligge i sengen..
 
Kjenner jeg blir sikkelig sliten av dpo dagene. Blir det ikke klaff denne gang trur jeg at jeg må ha en pause fra både testing etter EL, temping og forum å se om jeg får slappet mere av. Dpo dagene går i snegle fart å jeg tenker ikke på annet… kjenner det begynner å gå inn på meg psykisk. Mange som sier «du må bare slutte å stresse med det så skjer det» så kanskje jeg faktisk bare må prøve det en mnd..
 
Har ikm mandag, har aldri spotta i hele mitt liv. Sov 2 timers nap og våkna med masse lyserosa i trusa.. er kjempe forvirra nå. TR pleier alltid med p komme med smerter og kraftig fort. Aldri opplevd dette. Festenlødning 13 dpo er vell litt sent å
 
Der ja, rett etter jeg posta tok tanta seg opp ordentlig. Når jeg tenker meg om så kan det hende jeg ikke så mensen komme fordi jeg går på cosylan (har influensa) som er bedøvende så den har mest sansynlig fjernet menssmertene.. noe som er deilig men ble litt satt ut. Trudde egt jeg hadde lutalfase på 15 men nå er den da 13? Er jo 13 dpo, har tempet så vet når EL var. Jaja, vi får se om jeg klarer å holde meg til en pause måned. Kan hende jeg bare tester med CBD eggløsningstest for å ikke misse men skal prøve å ha pause fra temping og forum. Så da sees vi om en måned (om jeg klarer)
 
Klarte å ha pause til idag (7 dpo) eneste som fikk meg til å sprekke å måtte på forum var fordi jeg kasta opp inatt.. helt ut av det blå, rakk ikke doen engang;) første pp på wild yam så lurer på om det kan ha noe å si at jeg reagerte på den. Oppkasten er hvertfall altfor tidlig til å være en graviditet så har så blanda følelser nå, har ikke noe symptomer men 7 dpo er forsatt tidlig og alt kan skje.
 
Enthen så lurer jeg på om jeg har eggløsning på nytt eller at wild yam har noe å si, har veldig stikking i puppene og så økt utflod at d kjennes ut som jeg har tisset på meg..
 
Idag syntes jeg at jeg kunne skimte en rosa strek på make sure, den var ganske sterk først også forssvant litt og litt, etter 20 min bar det ikke noe å se… vanskelig å ikke få forhåpninger..
 
Ikm idag
Ingen tegn til tr (derfor skriver jeg det her så det kan starte som sist) og blenda tester, gikk nok ikke denne måned heller. Følt meg så rar denne perioden men kan ha vært wild yam som har gjort, hvem vet kanskje den har tukla med syklusen så jeg ikke har ikm idag
 
CD 2
Værste natta jeg har hatt på lenge, inatt var tr smertene helt forjævlig tilogmed parasett hjalp ikke, bare ligget og vridd meg i smerter så håper virkelig denna natta var bare ett tilfelle, orker ikke en sånn natt til før jobb imorgen…
 
CD1

Nå har jeg vært borte herifra en stund, har prøvd i mellomtiden men jobben så mye jeg ikke har vært så aktiv her. Titta innom ikm gruppene men ikke noe særlig skriving. Så for en oppdatering kommer jeg innom nå..

Jeg og mannen var i oslo igår å sjekket sædcellene hans privat da vi ville bare få bekrefta at alt var som det skal være, det var det da altså ikke.. ikke det værste men ikke det beste nyhetene.. mannen har ikkr bra beveglighet på sædcellene, altså det skal mer til for at de gidder å svømme helt opp til egget mitt.. det kan være at kostholdet kan bedre litt på dette og 22% av dem svømte ok nok til å komme frem nå så vi fikk bekjed om å forsette å prøve også skal han bedre kostholdet sitt også evt ny test om noen månder.
Fikk clearblue monitoren min som jeg har bestilt idag, gleder meg veldig til å teste
 
Back
Topp